Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderspøkelse i fjøs.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

hmmfff skrev:Ser en elghund jeg nederst til høyre.. I naturlig str.

Ser alt det andre dere ser også, men tro synet bedrar..
Jeg vil nå tro at når man ser ansikt på bilder så er det synet som bedrar. Gjengangere består vel av mer en et ansikt redusert i str.?
Veldig ofte er det øynene og underbevisstheten som "bedrar", slik at bevisstheten TROR den ser forskjellige ting.

Grunnen til det kan være at det faktisk er informasjon i bildet, men som en form for energi - interferrens - som ikke er synlig i normale forhold.
Den oppfattes derimot av din sjel og din underbevissthet - denne interferensen er jo en form for energi - og påvirker omgivelsene-selv om man ikke ser det " i klartekst" .

Jeg har sett massevis av bilder, som har blitt presentert for forskjellige mennesker - og i noen tilfeller er det tydelige "falske" bilder, - ting som enten er fikset, eller har naturlig forklaring.
Men innimellom reagerer folk på noen bilder, uten å kunne si noe om hvorfor - annet enn at de ser ansikter eller annet.
Av og til ser de det samme, av og til ser de forskjellige ting.

Dersom det er en energi (ånd / spøkelse / gjenganger/whatsoever )- tror jeg normalt at den ikke vil vises direkte på bildet, men heller henge med som en interferens i bildet.

mvh Asbjørn
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 22:39
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Redfield »

jeg ser ingenting på disse bildene som overbeviser meg om at det er noen ånder der. Jeg kan gjerne tro at det går igjen noen der, men ikke at dere har fanget opp noe paranormal aktivitet på disse bildene.
Ikke tror jeg det er "bare-bare" å tatt et bilde av en ånd heller. Dessverre. og en annen ting som er beklagelig er at så mange faker sånne typer bilder. :(
Antall ord: 71
is there anybody out there...?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
19
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Redfield skrev:<klippet ned bittelitt... >
Ikke tror jeg det er "bare-bare" å tatt et bilde av en ånd heller. Dessverre. og en annen ting som er beklagelig er at så mange faker sånne typer bilder. :(
Det er jeg helt enig i.
Derfor vil jeg ha bilder rett fra kameraet, som ikke er trikset med.
Komprimering av bilder, vil og kunne ødelegge info som ligger I bildet.
Derfor er det viktig at man har lagret en urørt orginal dersom noen vil etterforske mer.

mvh Asbjørn
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaktis`s`
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mai 2006 23:49
18
Lokalisering: i en skog

Innlegg av jaktis`s` »

LofotPia skrev:
jaktmann skrev:Du som har kjennskap til denne plassen, kan du skjekke ut om det har levd to søstre der som var tvillinger?
Ja det kan jeg sjekke opp. har en haug med spørsål jeg skal stille eierne. :mozilla_wink: Kan jeg spørre hvorfor du lurer på det?
Vi får se hva som kommer ut av det når du har skjekket opp.

Jaktmann
Sist redigert av jaktis`s` på 08 Okt 2006 14:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Enenya
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Sep 2006 00:43
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Enenya »

Asbjørn skrev:
hmmfff skrev:Ser en elghund jeg nederst til høyre.. I naturlig str.

Ser alt det andre dere ser også, men tro synet bedrar..
Jeg vil nå tro at når man ser ansikt på bilder så er det synet som bedrar. Gjengangere består vel av mer en et ansikt redusert i str.?
Veldig ofte er det øynene og underbevisstheten som "bedrar", slik at bevisstheten TROR den ser forskjellige ting.

Grunnen til det kan være at det faktisk er informasjon i bildet, men som en form for energi - interferrens - som ikke er synlig i normale forhold.
Den oppfattes derimot av din sjel og din underbevissthet - denne interferensen er jo en form for energi - og påvirker omgivelsene-selv om man ikke ser det " i klartekst" .

Jeg har sett massevis av bilder, som har blitt presentert for forskjellige mennesker - og i noen tilfeller er det tydelige "falske" bilder, - ting som enten er fikset, eller har naturlig forklaring.
Men innimellom reagerer folk på noen bilder, uten å kunne si noe om hvorfor - annet enn at de ser ansikter eller annet.
Av og til ser de det samme, av og til ser de forskjellige ting.

Dersom det er en energi (ånd / spøkelse / gjenganger/whatsoever )- tror jeg normalt at den ikke vil vises direkte på bildet, men heller henge med som en interferens i bildet.

mvh Asbjørn
Klarer du å forklare mer hva en interferens i bildet er? Ser vi det ikke? Hva ser vi? Siden du nevnte noe om underbevisstheten, mener du at noen da kan fornemme noe ( liksom :mozilla_wink: ) men ikke se noe?
Ble litt komplisert dette :mozilla_smile:
Antall ord: 273
Følg hjertet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
19
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Enenya skrev:Klarer du å forklare mer hva en interferens i bildet er? Ser vi det ikke? Hva ser vi? Siden du nevnte noe om underbevisstheten, mener du at noen da kan fornemme noe ( liksom :mozilla_wink: ) men ikke se noe?
Ja.
Interferens :
har du sett hvordan varmedisen fortegner hva du ser over varm asfalt om sommeren ?
Det er en form for interferens - bildet blir fortegnet...
Varmen ( som du ikke ser ) gjør at man får noen spesielle optiske fenomen -
det kan til tider se ut som det er vann på veien.
Men når du kommer nær nok, er det jo ikke vann der.
Det som skjer er at lyset blir fortegnet av andre faktorer ( f.ex varme ) og gir et litt annet bilde enn det ville vært dersom det ikke var varm sommerdag.

Interferens er en forstyrrelse i bildet, men den er av og til så svak at man ikke bevisst ser dette under normale forhold.
Underbevisstheten vår oppfatter mye mer enn hva vi legger merke til bevisst, og vil kunne oppfatte disse små fortegningene som vi bevisst ikke ser.
Interferens er rett og slett at lyset brytes ujevnt, pågrunn av at det er "noe " der som påvirker lyset.

Les mer om lysbrytning her:
http://no.wikipedia.org/wiki/Lysbrytning

Håper det gir deg en ide om hva jeg mener....
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

Asbjørn skrev:
Enenya skrev:Klarer du å forklare mer hva en interferens i bildet er? Ser vi det ikke? Hva ser vi? Siden du nevnte noe om underbevisstheten, mener du at noen da kan fornemme noe ( liksom :mozilla_wink: ) men ikke se noe?
Ja.
Interferens :
har du sett hvordan varmedisen fortegner hva du ser over varm asfalt om sommeren ?
Det som skjer er at lyset blir fortegnet av andre faktorer ( f.ex varme ) og gir et litt annet bilde enn det ville vært dersom det ikke var varm sommerdag.

Interferens er en forstyrrelse i bildet, men den er av og til så svak at man ikke bevisst ser dette under normale forhold.
Underbevisstheten vår oppfatter mye mer enn hva vi legger merke til bevisst, og vil kunne oppfatte disse små fortegningene som vi bevisst ikke ser.
Interferens er rett og slett at lyset brytes ujevnt, pågrunn av at det er "noe " der som påvirker lyset.

Asbjørn, du er så glup. :mozilla_smile:
Antall ord: 245
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Enenya
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Sep 2006 00:43
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Enenya »

sosja skrev:
Asbjørn skrev:
Ja.
Interferens :

Asbjørn, du er så glup. :mozilla_smile:
Ja,jeg ble mye klokere nå! Skjønner hva det er nå. Du er jammen god til å forklare :D
Og må si meg enig med sosja :mozilla_smile:
Antall ord: 274
Følg hjertet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LofotPia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Jan 2006 17:57
18

Innlegg av LofotPia »

Åh, shit! Jeg har helt glemt av å svare her. Beklager folkens. Til deg som lurte på om tvillingjentene. Har ikke klart å komme frem til noe som tilsier det har vært tvillingjenter der. Ellers har vi ikke gjort noe mere med dette etter sist, grunnet en del personlige reaksjoner jeg fikk sist vi var er ute. Men skal manne meg opp å komme oss ut igjen vist vi får lov av eierne.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

i mine øyne:P

Bilde
Antall ord: 4

Link: