Veldig ofte er det øynene og underbevisstheten som "bedrar", slik at bevisstheten TROR den ser forskjellige ting.hmmfff skrev:Ser en elghund jeg nederst til høyre.. I naturlig str.
Ser alt det andre dere ser også, men tro synet bedrar..
Jeg vil nå tro at når man ser ansikt på bilder så er det synet som bedrar. Gjengangere består vel av mer en et ansikt redusert i str.?
Grunnen til det kan være at det faktisk er informasjon i bildet, men som en form for energi - interferrens - som ikke er synlig i normale forhold.
Den oppfattes derimot av din sjel og din underbevissthet - denne interferensen er jo en form for energi - og påvirker omgivelsene-selv om man ikke ser det " i klartekst" .
Jeg har sett massevis av bilder, som har blitt presentert for forskjellige mennesker - og i noen tilfeller er det tydelige "falske" bilder, - ting som enten er fikset, eller har naturlig forklaring.
Men innimellom reagerer folk på noen bilder, uten å kunne si noe om hvorfor - annet enn at de ser ansikter eller annet.
Av og til ser de det samme, av og til ser de forskjellige ting.
Dersom det er en energi (ånd / spøkelse / gjenganger/whatsoever )- tror jeg normalt at den ikke vil vises direkte på bildet, men heller henge med som en interferens i bildet.
mvh Asbjørn