Leste litt om ut av kroppen opplevelser her på sidene, og lurer på om det jeg har opplevd har noe med det å gjøre.
Opplever i perioden mellom våken og søvn, ganske ofte, med en intens høy pipende,skjerende lyd, og samtidig føles det veldig godt i kroppen - total avslappelse..
Men plutselig, med et smell og rykk, er jeg lys våken igjen???
Noen som har peiling på dette
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ UKO???
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2006 17:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jan 2006 04:50
- 18
- Lokalisering: Langt nord :)
Kan ikke si at jeg har opplevd pipelyden å det der, men det har skjedd endel ganger at jeg nesten er i drømmeland, så plutselig rykker det i hele kroppen og jeg er lys våken. Tviler på at dette er en ut-av-kroppen opplevelse, men rart er det! vet om mange flere som har opllevd dette.
Antall ord: 58
Q: What's the difference between light and hard?
A: You can sleep with a light on.
A: You can sleep with a light on.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hatt det slik ofte jeg også, men har ikke hatt noen pipelyd eller noe sånt..
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Jeg våknet på den måten ofte pga. at jeg hørte folk snakket like i nærheten av meg. jeg kunne ikke skjønne hva det var helt til min daværende kjæreste fortalte meg at det var jeg som snakket. Så med andre ord så snakket jeg i søvne, men trodde det var noen andre, så jeg spratt opp og sjekket rommet og leiligheten rett som det var:)solution skrev:Kan ikke si at jeg har opplevd pipelyden å det der, men det har skjedd endel ganger at jeg nesten er i drømmeland, så plutselig rykker det i hele kroppen og jeg er lys våken. Tviler på at dette er en ut-av-kroppen opplevelse, men rart er det! vet om mange flere som har opllevd dette.
Antall ord: 133
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |