Drømmer, NDO & ut av kroppenUKO???

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
sivastar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2006 17:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

UKO???

Innlegg av sivastar »

Leste litt om ut av kroppen opplevelser her på sidene, og lurer på om det jeg har opplevd har noe med det å gjøre.
Opplever i perioden mellom våken og søvn, ganske ofte, med en intens høy pipende,skjerende lyd, og samtidig føles det veldig godt i kroppen - total avslappelse..
Men plutselig, med et smell og rykk, er jeg lys våken igjen???
Noen som har peiling på dette :?:
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
solution
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2006 04:50
18
Lokalisering: Langt nord :)

Innlegg av solution »

Kan ikke si at jeg har opplevd pipelyden å det der, men det har skjedd endel ganger at jeg nesten er i drømmeland, så plutselig rykker det i hele kroppen og jeg er lys våken. Tviler på at dette er en ut-av-kroppen opplevelse, men rart er det! :) vet om mange flere som har opllevd dette.
Antall ord: 58
Q: What's the difference between light and hard?
A: You can sleep with a light on.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wonder_girl

Innlegg av wonder_girl »

Hatt det slik ofte jeg også, men har ikke hatt noen pipelyd eller noe sånt..
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

solution skrev:Kan ikke si at jeg har opplevd pipelyden å det der, men det har skjedd endel ganger at jeg nesten er i drømmeland, så plutselig rykker det i hele kroppen og jeg er lys våken. Tviler på at dette er en ut-av-kroppen opplevelse, men rart er det! :) vet om mange flere som har opllevd dette.
Jeg våknet på den måten ofte pga. at jeg hørte folk snakket like i nærheten av meg. jeg kunne ikke skjønne hva det var helt til min daværende kjæreste fortalte meg at det var jeg som snakket. Så med andre ord så snakket jeg i søvne, men trodde det var noen andre, så jeg spratt opp og sjekket rommet og leiligheten rett som det var:)
Antall ord: 133
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links