Hva så om timelønnen er høyere? Det er ikke det det er snakk om nå. Det vi betaler hos legen er egenandel. Legen får fortsatt lønnen sin av staten eller det private sykehuset.For det første er healernes timelønn adskillig høyere enn det du betaler hos en lege. (Egenandelen hos en lege er adskillig lavere enn 500 kr.)
For det andre, er ikke bilen frisk, det er bare symptomet som er borte, og det kan komme igjen neste uke.
Dere gjentar til stadighet at jeg mener det bare er placeboeffekt som funker hos healerne. Det er feil. Igjen får jeg si at immunforsvaret gjør noen ganger jobben, noen ganger bare tror man at man har blitt friskere, og noen ganger blir man frisk av sykdommer man aldri har hatt, m.m.m.
En tur på legevakten koster 208 kr. Selv om det tar 2 min og han sier; Gå hjem og sov så går det over. Selv leger som tjener så bra og har kompetanse lover aldri resultater. Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i prisen på healere. Den er ikke speislelt høy hvis man sammenligner med vanlige service yrker. Healere jobber selvstendig og det koster ikke mer enn 1 times masssje, 1 time i frisørstolen eller 1 time i en taxi.
Tror du alle som reiser fra legen er friske? Folk vet hva de går til. Som jeg har sagt så healer jeg selv og jeg vurdere å gjøre mer ut av det senere. Healere kan ikke sammenlignes med leger. Healere må tas for det det er. 1 time hos en healer er sannsynligvis en fin time hvor man får mer energi og føler seg bedre etterpå. Det er det folk betaler for. Man betaler ikke for å bli frisk.
DU BA kan ikke pålegge healere evner dem ikke har. Folk vet hva dem går til. Ferdig med det. Om det funker er en annen sak, men det er pokker ikke uetisk å ta seg betalt for den type tjenester, like lite som det er uetisk med pedikyr andre jentegreier.
Bilen blir ikke frisk sier du? Nei kanskje ikke, men hvis pæra har gått bytter man pæra først. Hva gjør du hjemme? Ringer elektriker så fort ei pære går, just in case?
Hvis det er et problem med det elektriske på en bil så sjekker man det ut etter at man har luket ut de billige feilene. Går bilen din dårlig så bytt bensinfilter og luftfilter FØRST. Dessuten, healere er ikke leger. Healere er et suplement til skolemedisin.