Jepp! :mozilla_cool:
Kornåkersirklene er multidimensjonell språk fra andre interdimensionelle grupper i vår galakse. De ønsker å hjelpe oss og Jordens bevissthet til å bli klar for det som skjer i 2012. Kornåkersirklene er med og balanserer Old Age og New Age i vårt sinn. De popper opp som regel på steder som Druidene var på for flere tusener av år siden. Druidene etterlot seg endel spor på forskjellige kraftsteder i Storbritannia. Spesielt steinformasjoner inkl Stonehenge.
Første gang jeg så kornåkersirkler på tv da var jeg 19 år gammel. Det var i forbindelse med et program om Ufo-fenomenet. Og jeg ble helt satt ut da jeg så disse kornåkersirklene. Jeg forstår mer i dag hvorfor jeg gjorde det - fordi hvis en ser på vår hjerne som tar imot diverse frekvenser(bølger) over alt inkl tv,radio,mobil og internett spesielt. Så fanget jeg opp en multidimensjonell frekvens når jeg "så" på disse kornåkersirklene - jeg var helt lamslått - av glede egentlig - i en slags trancetilstand. Vår hjerne er egentlig mye mer avansert enn datamaskiners hjerne - men vi har brukt så lite av vårt potensialet at vi ikke skjønner det generelt.
Dette vekket min bevissthet - jeg hadde sterke forbindelser som liten til multidimensjonelle - men det var i dvale i over 10 år - før disse kornåkersirklene var med og vekket meg og min multidimensjonelle jeg. Det var i 1993 - og i 1994 og årene etter så var jeg utrolig opptatt av Ufo-fenomenet,kanaliseriner,kornåkersirkler,kraftsteder(første gang jeg tenkte på Peru og ønske om å besøke der var i 94),utenomjordisk kontakt osv...Forskjellen nå og den gang er at jeg kan gå mer i dybden og leve meg mer inn - og kanalisere kan jeg nå - ikke den gang noe særlig. Men vi alle kanaliserer ikke bare fra oss selv - men også allierte rundt om vi er BEVISSTE på det. Vi blir bombardert i vårt tankesystemer - 4D av oss selv - fra multidimensjonelle grupper,media(tv,radio,internett,magasiner),bøker,blader,fra andre mennesker...det handler om å sortere ut det som er riktig for en å følge og ikke minst stenge ute det som ikke er bra for en - som kan ødelegge ens bevissthetsekspansjon. Eller stenge ute dører for agenter for vårt multidimensjonale jeg. Hvis vi mennesker prøver å se på våre hjerner som en organisk supercomputer - som kan ta imot signaler hvor som helst i vår galakse så vil vi lettere se på oss som multidimensjonale mennesker. At vi kan ta imot koder og språk i vår bevissthet fra andre dimensjoner i galaksen vår. Og det vil bli mer og mer vanlig fra 2012 og etter det.
No offense til de som har tro på Seti-prosjektet. Det er positive og negative sider med det prosjektet. De positive er at de får stadig mer og mer klarere og mer bilder av vår galakse - eller Universet - eller vårt solsystem. Men utenomjordiske - multidimensjonelle grupper kommuniserer ikke på det "språket" eller bølgene av energi som Seti-teknologien sender ut og vil aldri bruke det som kanal for å kommunisere med oss. Vi mennesker må se på oss selv som multidimensjonale og se på hjernen som mottaker av diverse frekvenser i vår galakse. Se på vår hjerne som jeg har forklart. Jeg fikk veldig klart for meg at vi har superduperorganiske computere i vår bevissthet - hjernen vår fungerer utmerket som en solid mottakersentral - i iboga-seremonier. Disse seremoniene "minnet" meg på dette. Og for å være en solid mottakssentral for det multidimensjonale så må en spille på lag med jordas dimensjoner(mineraler,krystaller osv osv). Vi kan ikke fungere som mottakersentral om man ikke er bra nok jordet eller har bra forbindelser til Moder Jord. Ibogaen er en av de sterkeste allierte angående forbindelser til Moder Jord og våre forfedre. En sterk kanal for det. No offense,Seti-elskere. Se heller på dere selv - din hjerne - det er det multidimensjonelle grupper ønsker å bruke som mottakssentral og ikke teknologiske maskiner skapt av oss mennesker.
Kornåkersirklene er en av de sterkeste allierte til Maya-kalenderens bevissthet. Å studere kornåkersirkler og gå mer i dybden ser jeg mer og mer frem til. Også å besøke diverse steder i Storbritannia - nært tilknyttet kraftsteder hvor forfedrene opererte og hadde mye visdom,erfaringer og kunnskap om det multidimensjonelle. Og de som er bak kornåkersirklene har pekt ut Storbritannia som et hovedsted pga Druidene har etterlatt seg veldig mye bra steinformasjoner og diverse andre energier i diverse områder, som gjør den til et veldig bra egnet sted for å transformere multidimensjonale språket som kornåkersirklene er bærer av. Jeg føler meg så "hjemme" og tiltrukket Storbritannia. Jeg skjønner mer hvorfor.
Summasumarum så treffer kornåkersirklene våre hjernebølger - og noen får endel a-ha opplevelser. De kan leve seg inn i dette multidimensjonale språket de viser oss. Og hvilket potensiale vi egentlig har som mennesker, som har vært ekstremt undertrykket i årtusener. Men noen folkegrupper har klart å etterlate seg spor på diverse kraftsteder. Som også spiller på lag med multidimensjonale frekvenser som har ligget endel i dvale hos mennesket. Men som våkner og fødes hver dag frem mot 2012 og beyond.
Her er en fin side:
http://www.the-arcturians.com/eng/index.htm
Og om dere har andre flotte kornåkersirkler-sider eller Crop Circles som de heter på engelsk - så er det fint om dere kan legge ved her i denne tråden. Og dere kan også si noe om hva dere føler eller tenker når dere studerer eller ser på kornåkersirkler....