UFO, Kornsirkler & fenomenDe fleste kornsirklene er ikke menneskeskapt

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Amine skrev:Jeg er enig med manolo i at dette virker vanskelig å få til. Og hvis det er slik at det ikke skal etterlates fotspor, eller knekkes strå så må de jo også ha en slags innretning som gjør at de ikke tråkker på bakken.
Ser for meg en sånn karlson-på-taket-propell på ryggen deres... :lol:
De går inn i traktorsporene.Det er bestandig traktorspor som går igjennom kornsirklene.

Når de først har begynt, kan de gå på det nedlagte kornet.
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Manolo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Aug 2005 06:49
19

En ting til

Innlegg av Manolo »

Glemte å si at jeg var på Mill Hill på natten for noen uker siden sammen med en del andre, og det er derfor jeg kan si at det ganske så øde på natten.

Hyggelig at du gidder å henge deg opp i et par amåting akkurat sånn som du pleier BA. Klarer ikke å holde kjeft, men det vet vi jo fra før da, må liksom ha siste ordet :)

Mvh
Manolo
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Manolo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Aug 2005 06:49
19

Var en morsom ting til :)

Innlegg av Manolo »

Hvis vi går ut ifra at disse menneskene skulle bruke samme system som de viste på National Geographic så bruker de en planke som er ca en halv meter i bredde. Denne planken bruker de til å ta ned kornet som de har foran seg :)

Da må disse folka gå endel på denne tiden også:)

ca: 20stk. = mellom 0,5-2 meter
ca: 13stk. = mellom 3-5 meter.
ca: 8stk. = mellom 10-21 meter.

Blir ihvertfall noen få kilometer å gå da, og det er sikkert veldig morsomt det også. Sikkert god tolmodighet disse folka her ;) Husk også at kornstrå ikke legger seg ned med en gang, du må gjøre det noen ganger på samme sted noen ganger. Det er også ganske hardt arbeide, særlig om du skal gjøre det noen kilometer :)

Jeg syns det da nok og gå 20 meter fra de andre når jeg var på Milk Hill jeg da men, Hørte nesten ikke hva de sa da og så dem ihvertfall ikke, selvom månen skinte godt :)

BA, Kan ikke du ta en planke med to taustomper og gå , skal vi si 2-3 kilometer innover i en kornåker, bare på en vanlig vei da, så kan vi jo se om du like fornøyd med deg selv etterpå, hehe.

Mvh
Manolo
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Aug 2005 01:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

Manolo hjelper jo skeptikerne her. Sier hvor øde, mørkt og forlatt der. Så da er det mange som kan se at det ikke er så vanskelig å jobbe med en sirkel uten å bli oppdaga. De bruker vel ikke bare en planke og tau, gør de vel?? Har jo ikke vært der selv, men har fått intrykk av at det er et veldig stort område. Så etter det manolo forklarer er det heller vanskelig å ta noen på "fersken" i å lage en sirkel. Eller?
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Re: En ting til

Innlegg av BA. »

Manolo skrev:Glemte å si at jeg var på Mill Hill på natten for noen uker siden sammen med en del andre, og det er derfor jeg kan si at det ganske så øde på natten.

Hyggelig at du gidder å henge deg opp i et par amåting akkurat sånn som du pleier BA.
Hehe, jeg klarte ikke å la vær.
Du har rett i at det er småting, men disse motsigelsene ødela hele poenget ditt. :lol:
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Aug 2005 01:25
19
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

Har forresten vært inne på hjemmesiden til BLT og sett hva de skriver. De lister opp experter i alle retninger, men de er jo bare kjemikere og metalurger osv. De har helt glemt av agronomene. En annen ting er som jeg nevnte tidligere, at studenter fra MIT klarte å lage en liten enkel sirkel, som oppfylter blt kriterier for å være ekte. Dette står alt om på sidene til MIT. De ble også sendt som en dokumenter på tv. Tv er jo ikke godkjent som kilde det vet jeg, men Talbott var i alle fall med på den dokumentaren og samarbeidet med studentene. Men ikke noe av dette nevnes med et eneste ord på sidene til BLT. Skjønner ikke i det hele tatt hvorfor. Jeg synest det sier litt om seriøsiteten til BLT, med hensyn til balanse i temaet. Jeg sitter igjen med inntrykket at de finner ut det de vil finne ut. Alt annet bare utelater de.
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Tone
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Des 2004 22:40
19
Lokalisering: Horten

Innlegg av Tone »

Kanskje det burde oppleves?
Jeg var der 1 uke i sommer....
Også er det vel slik at det utfordrer oss på hva som er sant her i livet.....
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Kissy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mai 2005 09:55
19

Innlegg av Kissy »

Jeg så en dokumentar om kornsirkler. "Tilfeldigvis" var det en med kamera som filmet kornsirkelen i det øyeblikk den ble laget, det viste seg å være en "lyssirkel" som fòr over åkeren og skapte sirkelen. Men så ble det avslørt at det løp en kar i det høye gresset med en hvit plastpose knyttet fast i en kjepp. Man så bare posen, ikke mannen eller kjeppen. Da dette ble avslørt, ble de korn-sirkeltroende rasende, de truet mannen som hadde lagd denne filmen....
det fins grupper som har spesialisert seg på å lage disse kornsirklene.
Antall ord: 99
Kizzy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Kissy skrev:Jeg så en dokumentar om kornsirkler. "Tilfeldigvis" var det en med kamera som filmet kornsirkelen i det øyeblikk den ble laget, det viste seg å være en "lyssirkel" som fòr over åkeren og skapte sirkelen. Men så ble det avslørt at det løp en kar i det høye gresset med en hvit plastpose knyttet fast i en kjepp. Man så bare posen, ikke mannen eller kjeppen. Da dette ble avslørt, ble de korn-sirkeltroende rasende, de truet mannen som hadde lagd denne filmen....
det fins grupper som har spesialisert seg på å lage disse kornsirklene.
:lol: Morsom historie.
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jepp! :mozilla_cool:
Kornåkersirklene er multidimensjonell språk fra andre interdimensionelle grupper i vår galakse. De ønsker å hjelpe oss og Jordens bevissthet til å bli klar for det som skjer i 2012. Kornåkersirklene er med og balanserer Old Age og New Age i vårt sinn. De popper opp som regel på steder som Druidene var på for flere tusener av år siden. Druidene etterlot seg endel spor på forskjellige kraftsteder i Storbritannia. Spesielt steinformasjoner inkl Stonehenge.

Første gang jeg så kornåkersirkler på tv da var jeg 19 år gammel. Det var i forbindelse med et program om Ufo-fenomenet. Og jeg ble helt satt ut da jeg så disse kornåkersirklene. Jeg forstår mer i dag hvorfor jeg gjorde det - fordi hvis en ser på vår hjerne som tar imot diverse frekvenser(bølger) over alt inkl tv,radio,mobil og internett spesielt. Så fanget jeg opp en multidimensjonell frekvens når jeg "så" på disse kornåkersirklene - jeg var helt lamslått - av glede egentlig - i en slags trancetilstand. Vår hjerne er egentlig mye mer avansert enn datamaskiners hjerne - men vi har brukt så lite av vårt potensialet at vi ikke skjønner det generelt.

Dette vekket min bevissthet - jeg hadde sterke forbindelser som liten til multidimensjonelle - men det var i dvale i over 10 år - før disse kornåkersirklene var med og vekket meg og min multidimensjonelle jeg. Det var i 1993 - og i 1994 og årene etter så var jeg utrolig opptatt av Ufo-fenomenet,kanaliseriner,kornåkersirkler,kraftsteder(første gang jeg tenkte på Peru og ønske om å besøke der var i 94),utenomjordisk kontakt osv...Forskjellen nå og den gang er at jeg kan gå mer i dybden og leve meg mer inn - og kanalisere kan jeg nå - ikke den gang noe særlig. Men vi alle kanaliserer ikke bare fra oss selv - men også allierte rundt om vi er BEVISSTE på det. Vi blir bombardert i vårt tankesystemer - 4D av oss selv - fra multidimensjonelle grupper,media(tv,radio,internett,magasiner),bøker,blader,fra andre mennesker...det handler om å sortere ut det som er riktig for en å følge og ikke minst stenge ute det som ikke er bra for en - som kan ødelegge ens bevissthetsekspansjon. Eller stenge ute dører for agenter for vårt multidimensjonale jeg. Hvis vi mennesker prøver å se på våre hjerner som en organisk supercomputer - som kan ta imot signaler hvor som helst i vår galakse så vil vi lettere se på oss som multidimensjonale mennesker. At vi kan ta imot koder og språk i vår bevissthet fra andre dimensjoner i galaksen vår. Og det vil bli mer og mer vanlig fra 2012 og etter det.

No offense til de som har tro på Seti-prosjektet. Det er positive og negative sider med det prosjektet. De positive er at de får stadig mer og mer klarere og mer bilder av vår galakse - eller Universet - eller vårt solsystem. Men utenomjordiske - multidimensjonelle grupper kommuniserer ikke på det "språket" eller bølgene av energi som Seti-teknologien sender ut og vil aldri bruke det som kanal for å kommunisere med oss. Vi mennesker må se på oss selv som multidimensjonale og se på hjernen som mottaker av diverse frekvenser i vår galakse. Se på vår hjerne som jeg har forklart. Jeg fikk veldig klart for meg at vi har superduperorganiske computere i vår bevissthet - hjernen vår fungerer utmerket som en solid mottakersentral - i iboga-seremonier. Disse seremoniene "minnet" meg på dette. Og for å være en solid mottakssentral for det multidimensjonale så må en spille på lag med jordas dimensjoner(mineraler,krystaller osv osv). Vi kan ikke fungere som mottakersentral om man ikke er bra nok jordet eller har bra forbindelser til Moder Jord. Ibogaen er en av de sterkeste allierte angående forbindelser til Moder Jord og våre forfedre. En sterk kanal for det. No offense,Seti-elskere. Se heller på dere selv - din hjerne - det er det multidimensjonelle grupper ønsker å bruke som mottakssentral og ikke teknologiske maskiner skapt av oss mennesker.

Kornåkersirklene er en av de sterkeste allierte til Maya-kalenderens bevissthet. Å studere kornåkersirkler og gå mer i dybden ser jeg mer og mer frem til. Også å besøke diverse steder i Storbritannia - nært tilknyttet kraftsteder hvor forfedrene opererte og hadde mye visdom,erfaringer og kunnskap om det multidimensjonelle. Og de som er bak kornåkersirklene har pekt ut Storbritannia som et hovedsted pga Druidene har etterlatt seg veldig mye bra steinformasjoner og diverse andre energier i diverse områder, som gjør den til et veldig bra egnet sted for å transformere multidimensjonale språket som kornåkersirklene er bærer av. Jeg føler meg så "hjemme" og tiltrukket Storbritannia. Jeg skjønner mer hvorfor. :)

Summasumarum så treffer kornåkersirklene våre hjernebølger - og noen får endel a-ha opplevelser. De kan leve seg inn i dette multidimensjonale språket de viser oss. Og hvilket potensiale vi egentlig har som mennesker, som har vært ekstremt undertrykket i årtusener. Men noen folkegrupper har klart å etterlate seg spor på diverse kraftsteder. Som også spiller på lag med multidimensjonale frekvenser som har ligget endel i dvale hos mennesket. Men som våkner og fødes hver dag frem mot 2012 og beyond.

Her er en fin side:
http://www.the-arcturians.com/eng/index.htm

Og om dere har andre flotte kornåkersirkler-sider eller Crop Circles som de heter på engelsk - så er det fint om dere kan legge ved her i denne tråden. Og dere kan også si noe om hva dere føler eller tenker når dere studerer eller ser på kornåkersirkler.... ;)
Antall ord: 968
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Moongirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Okt 2007 23:14
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Norge

Innlegg av Moongirl »

Kornsirkler er menneske laget da...jeg trodde ikke det før jeg heller..jeg var faktisk helt i mot det. MEn jeg så på et program der de fant ut hvordan man lagde kornsirkler...å gjorde at kornsirklene fører til problemer med kamerar.....osv,. Så alle er fake...De sa også at det var spesielle troende mennesker som gjorde sånt...
Antall ord: 61
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Er det ikke noen av dere som har sett den kornsirkel filmen de viste på tv for litt siden. Der var det filmet og vitner som beskrev en eller flere slags lysende kuler som beveget seg over jordet, hvor det senere var blit kornsirkel. Eller også over eksisterende korsirkler.
Antall ord: 49
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Shania skrev:Er det ikke noen av dere som har sett den kornsirkel filmen de viste på tv for litt siden. Der var det filmet og vitner som beskrev en eller flere slags lysende kuler som beveget seg over jordet, hvor det senere var blit kornsirkel. Eller også over eksisterende korsirkler.
Du tenker nok på kornsirkelen ved Oliver's Castle.

Han som filmet dette har vedkjent seg at den er forfalsket.
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Centurion
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Des 2007 16:17
16
Har takket: 2 ganger

Re: De fleste kornsirklene er ikke menneskeskapt

Innlegg av Centurion »

Gaute skrev:Bilde
Flere kornsirkelbilder: http://cropcircle.galactic.to/

Utklipp ifra Norsk Kornsirkelgruppe.. (...)
Circlemakers.org, en britisk gruppe med kornsirkelskapere er i det minste såpass stolte av verket at de har puttet det i galleriet sitt:

http://circlemakers.org/totc2002.html[/url]
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJest

Innlegg av GJest »

Jeg er enig med deg Gaute. Jeg tror de fleste korn sirkler er skapt av sivilasjoner "der ute" en eller annen plass i dette gigantiske universet.

Det står en del om kornsirkler på denne siden for dem som er interessert:
http://www.ufoevidence.org/
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links