Velkommen.Manolo skrev:Det var så mitt første innlegg her på forumet. Ble litt lettere irritert etter å ha lest her en stund, klarte liksom ikke å stoppe meg selv i å registrere meg. Håper at jeg slipper å høre "Hvorfor skal vi høre på deg når du er helt ny".
Og, nei. Slikt skal du neppe behøve å høre. Alle har vært nye her en gang.
Selv om G.W.Bush er president i USA, er det ikke bare opp til han hva som skal informeres om.Først har jeg et spørsmål til BA
Du sier: "Du har fortsatt ikke sannsynliggjort at USA har noen fordel av å hemmeligholde alternativer til olje, som de er så avhengig av å importere fra andre land."
Spørsmålet er enkelt og greit: Tror du virkelig at det i så fall er USA, altså hele landet vi snakker om her? Du skjønner vel at det ikke er de som styrer landet, som bryr seg om hvorvidt de har olje eller ikke? Er ikke deres problem det da!
Har jo hørt endel om Bush sine eierskap i diverse oljefirmaer ikke sant, og det vil jeg gjerne seg deg tilbakebevise som løgn, ok. Ikke ta en "Det er bare tull" greie sånn som du har gjort i dine andre innlegg her hele tiden, please. Tilbakebevis at Bush har rettigheter i Oljefirmaer på en seriøs måte du, sånn at vi gidder å høre på det.
Jeg er klar over at Bush-familien har interesser i olje, så jeg skal ikke avblåse dette, men det bryr ikke Pentagon seg om. De bryr seg om at de selv har olje nok til sine militære oppgaver. Derfor passer det dårlig med at de hemmeligholder mulighetene for å senke oljeprisene.
Det har du rett i, akkurat som det også er langt fra å være sikker på at det er sånn eller slik, fordi det ikke kan motbevises.Har nok et par andre spørsmål til deg også BA, hvis jeg gidder å stille dem da.
Forøvrig så er jeg lite interessert i å drøfte om Kornsirkler er fake eller ikke med noen som ikke har vært å sett dem selv eller i hvert fall starter med et åpent sinn. Det er sunt og være usikker på ting, men det er langt fra det å være usikker til det og bare ha det helt klart for seg at en ting er tull, kun fordi man ikke vet om det er sant.