Huff, jeg trodde vi kanskje fikk en liten pause før vi ble født på ny! Men historien er fasinerende den, har hørt noe liknende flere ganger før.crackuh skrev:hey,
La meg ta et eksempel;
for ca 15 år siden, så bodde det en mann og en dame vest i USA, dama hadde leukemi og døde i etter x antall år.
DERETTER;
Øst, ca 7 timer fra stedet der hun bodde, ble det født en liten jente, når jenta ble rundt 3-4 år, begynte hun og snakke om folk som familien ikke visste om i det hele tatt, hun snakket også om ektemannen og barna sine (hun hadde 2 barn, husker ikke alder). Foreldrene trodde jo det var spinnhakk, men når hun ble 7 år gammel var hun gammel nok til å gå i detaljer og fortelle spesifikk om HVEM og HVOR de personene hun snakket om bodde og var. Familien var naive nok til å la det gå til spille, men i ettertid reiste de ned og besøkte denne 'familien' som hun hadde snakket om i noen år, det viste seg at den lille jenta var HUSTRUEN til ektemannen, som hadde reinkarnert exactly på samme tidspunkt som hun døde, og 'husket' alle tingene om familien hun hadde. TENK DEG, at; er det virkelig mulig? eller er det et sammentreff? tell me whatcha think
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Kan man huske mennesker man har kjent i tidligere liv?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Antall ord: 233
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Har hørt at tiden før en blir reinkarnert er 70 år.. men dette varierer vel
Antall ord: 17
Hide post links |
Jeg har opplevd å bli trukket til mennesker og følt at jeg har kjent dem lenge, selv om jeg aldri har møtt dem før.
Slik opplevde jeg det med en kjæreste jeg hadde, og det var veldig sterkt. Han viste seg å være penest og mest vellykket utenpå - så forholdet var ikke liv laga. Ved regresjon viste det seg at vi har delt minst et tidligere liv.
Det var i et middelhavsland i romertiden, vi var kjærester også da, forholdet tok en stormfull slutt ved at han drepte meg.
Dette har med vår felles karma å gjøre, sies det.
Slik opplevde jeg det med en kjæreste jeg hadde, og det var veldig sterkt. Han viste seg å være penest og mest vellykket utenpå - så forholdet var ikke liv laga. Ved regresjon viste det seg at vi har delt minst et tidligere liv.
Det var i et middelhavsland i romertiden, vi var kjærester også da, forholdet tok en stormfull slutt ved at han drepte meg.
Dette har med vår felles karma å gjøre, sies det.
Antall ord: 104
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2004 13:11
- 20
hei corerith tror ikke du trenger å bekymre deg over "kort" tid på "den andre siden"....husk at der finnes ikke tid på den måten vi kjenner den...så et minutt for oss kan kanskje virke som et helt liv der.....eller noe sånt...vanskelig å forklare da..ikke at jeg VET heller da
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Nov 2003 08:22
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Aabenraa
Du kan bli reinkarnert tilbake til jorden før den tid også, det varierer hva du er ute etter og hvis du har hastverk med noe uoppgjort kan du komme før fem år er gått også.Corerith skrev:Har hørt at tiden før en blir reinkarnert er 70 år.. men dette varierer vel
Antall ord: 57
Perfeksjonisme findes ej...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jan 2004 15:15
- 20
- Lokalisering: Porsgrunn
Så spennende å sitte å lese om det her.. Jeg kan så lite om det.
En liten historie:
Morfar døde i 1982, han hadde en enorm personlighet, han var sta, men fantastisk snill.. Han hadde veldig spesielle øyne..
I 1992 kjøpte min familie oss en hund. .Han kalte vi Mickey, det vi først la merke til (eller ikke jeg da, i og med at jeg aldri fikk møtt morfar) var øynene til Mickey, det var som å se morfar sine.. Og etterhvert som han vokste, ble han mer og mer lik morfar i oppførsel også. Han var sta og egen, men en hund med et så uafattelig godt hjerte!! Han var så snill!!
Er dette bare tilfeldigheter, eller KAN morfar og Mickey være "den samme"??
Mulig det er et teit spørsmål, men har gått å fundert på dette i så mange år, så jeg bare spør....
En liten historie:
Morfar døde i 1982, han hadde en enorm personlighet, han var sta, men fantastisk snill.. Han hadde veldig spesielle øyne..
I 1992 kjøpte min familie oss en hund. .Han kalte vi Mickey, det vi først la merke til (eller ikke jeg da, i og med at jeg aldri fikk møtt morfar) var øynene til Mickey, det var som å se morfar sine.. Og etterhvert som han vokste, ble han mer og mer lik morfar i oppførsel også. Han var sta og egen, men en hund med et så uafattelig godt hjerte!! Han var så snill!!
Er dette bare tilfeldigheter, eller KAN morfar og Mickey være "den samme"??
Mulig det er et teit spørsmål, men har gått å fundert på dette i så mange år, så jeg bare spør....
Antall ord: 152
Hide post links |
Nå skal visst alle gamle familier og sterke bånd forenes igjen. Ja man kan kjenne igjen personer ja. Har funnet igjen et par mennesker her på jorden som jeg har utrooooolig sterke bånd til, enda jeg ikke har kjent dem så lenge. Utrolig....
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 21
Kan man huske mennesker man har kjent i tidligere liv?
Når du går på gaten og blir tiltrukket av et fremmed menneske, tenk tanken da snakker ikke jeg om den gamle klisje sjekketrikset: Har jeg ikke sett deg før? hehe
Nei, fra spøk til alvor, du føler tiltrekkningen til det menneske på en spesiell måte, om at du har kjent vedkomne, eller at det er noe kjent med mennesket, den følelsen er den du sitter med, er den gjensidig, kan det ligge noe der.
Å jeg klarer ikke å fremlegge det på en bedre måte, men ja det er mulig å gjenkjenne et menneske som er reinkarnert, som regel går dem du har i din krets tilbake igjen i den samme kretsen.
Nei, fra spøk til alvor, du føler tiltrekkningen til det menneske på en spesiell måte, om at du har kjent vedkomne, eller at det er noe kjent med mennesket, den følelsen er den du sitter med, er den gjensidig, kan det ligge noe der.
Å jeg klarer ikke å fremlegge det på en bedre måte, men ja det er mulig å gjenkjenne et menneske som er reinkarnert, som regel går dem du har i din krets tilbake igjen i den samme kretsen.
Antall ord: 118
Hide post links |
Har nettopp lest en bok om livet før livet. En i USA som hypnotiserte 750 personer ned til fødsel og før fødsel. Der var det jaggu mye interessant og spennende!!
Var mange som sa der at de valgte å bli født igjen på ny da de gjorde det, fordi da visste de at de kom til å treffe igjen personer som de kjente.
Var mange som sa der at de valgte å bli født igjen på ny da de gjorde det, fordi da visste de at de kom til å treffe igjen personer som de kjente.
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 21
Soul-Mates hehe.
Der er det kjemiklisje på skala fra 0-10, hehe 10 points
Der er det kjemiklisje på skala fra 0-10, hehe 10 points
Antall ord: 15
Hide post links |
Hehe... Maya tar poengene, jeg kan komme med en kommentar
Ja, jeg tror det at du kan finne igjen de du kjenner fra før du ble født.
Ja, jeg tror det at du kan finne igjen de du kjenner fra før du ble født.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Aug 2004 18:23
- 20
:twisted:
Sist redigert av Isilelda på 06 Apr 2005 17:42, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 21
Ja der kom kjemien på 10 points ikke sant?
Det er dette jeg snakker om
Det er dette jeg snakker om
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Aug 2004 18:23
- 20
Fulll pott . Har en følelse om at det var en engang hendelse i mitt liv. Men jeg må innrømme at jeg ofte tenker på det, og lurer på hvorfor. Kunne på en måte ikke kommet på et mer ubeleilig tidspunkt.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 21
Om det ikke kom på det tidspunktet du ønsket, hadde det vel en misjon med at du skulle lære noe , ikke sant?
Antall ord: 23
Hide post links |