Så lenge du sendte inn innlegget refererte jeg det som at du skrev det. Hva de burde skrevet er en ting, og hva de skrev er en annen. Jeg tar utgangspunkt i hva de skriver.Gaute skrev:Det var ikke jeg som skrev det som står ovenfor, det var et utklipp ifra Norsk Kornsirkelgruppe. De burde heller skrevet "Flere av disse punktene fremheves av BLT". For BLT har altså ikke forsket på tresirkler.BA skrev:Hvis du hadde klikket på linken som er koblet til "BLT research team", hadde du sett at du skrev:"Disse punktene fremheves av BLT Research Team Inc. som sterke indikasjoner på hvorfor man kan ekskludere menneskelig innflytelse ved dannelsen av de kornsirkler der disse indikasjonene forekommer."Hva mener du med det? Hvorfor blander du inn BLT Research team? De forsker jo på KORN-sirkler, ikke tre-sirkler.
Å dra inn BLT eller andre kornsirkel-forskere i tresirkel-temaet blir ikke relevant siden dette fenomenet ikke er dokumenert, slik tilfellet er med kornsirkler.
Fenomenet tresirkler er dokumentert ved falske fotografier, og så lenge Norsk Kornsirkelgruppe velger å kreditere BLT med dette kan ikke jeg vurdere hvem som er mest useriøse. Jeg har ikke funnet denne listen hos BLT, men jeg har ikke lett så veldig nøye heller. Om du kan finne listen, uten at tresirklene står oppført hos BLT skal jeg ikke belaste BLT med de falske fotografiene heller.
Dette har kanskje en sammenheng?Helikoptere er foresten helt vanlig å se over kornsirkler. Både militære og sivile.
Det kan kanskje også forklare noe av hvordan kornsirklene har blitt til?
Dette står på samme listen som tresirklene. Er det da like seriøst? Hvordan skal vi evt. kunne vurdere hva som er falsk og hva som er ekte informasjon fra denne listen?Poenget er at kornsirkel-forskere har funnet masse dokumentasjon på uforklarlige fenomener inne i sirklene.
Som eksplosjonshull i leddknutene på kornstråene, magnetiserte jernkuler- ofte linjært fordelt i jordsmonnet, og endringer i kornets spireevne m.m. De har ingen forklaring på hvordan de merkelige fenomenene kunne ha oppstått.
Flere har lurt på om fluer har tunger. Kan du gi et godt svar på dette, og si hva tungen brukes til?