BA skrev:Det er min personlige mening at disse taskenspillerne får for mye oppmerksomhet til at de kan ties ihjel. Hvis du ikke vil ha slutt på disse taskenspillerne viser det at min mening ikke deles av alle..
Jepp, det vil jeg og. Ha slutt på dem. Derfor jeg sier at man kan tie dem ihjel, det funker faktisk bedre av og til. Da er det ekstremt med færre som lar seg lure av "taskenspillere" pga. for lite publisitet/folkemunne.
Du får vise fler alternativer da.
Jeg kan begynne for deg.
1: Metall har ånd/aura
2: Kirlianfotografering viser ikke ånd/aura
3:
4:
3. Alt har aura, ubetinget
4. Kirlianfotografering viser ånd/aura
5. Metall har ikke aura, men noe som ligner
6. Aura kan være så mangt
7. Aura er ikke nødvendigvis bundet til åndelighet
8. Aura er navnet på katten til fru Olsen.
3. Det samme som 1, altså ikke et nytt alternativ.
Hva, er metall alt som finnes? Der var du vel litt hard kanskje... "ha... ha..."
4. Dette er bare en påstand, det forklarer ikke at metall også viser utstråling
Jepp. Men du ba meg komme med flere alternativer.
Og når du krever noe så krever du noe, og da bør det bli gjort,
for da er det viktig. Og om du tar det så dødsens seriøst er jo bare til underholdning, ihvertfall for meg. Å kverulere på alt kan være plagsomt, men noe er jo faktisk så plagsomt at det er morsomt innimellom også.
5. Noe som tyder på at Kirlianfotografi ikke viser ånd, men noe som ligner, altså 2.
Det var en nokså platonisk slutning.
Jeg skreiv tross alt noe som kunne tolkes andre veier enn kun dithen.
6. Hva så?
7. Hva så?
8. Hva så?
Det var alternativer du ba om. Alternativer fikk du. Hvorfor spørre?
Hvis du ber meg finne flere forskjellige kvister til deg; ville du da kanskje studere form og fasong på dem, likheter og ulikheter, noe som ville vært ganske så normalt å gjøre dersom du i utgangspunktet var interessert i at jeg skulle finne noen kvister til deg.
Hvis du omsider stopper opp på 3 av kvistene jeg fant og så på dem og spurte meg "javel, dette er en kvist - hva så?", ville jeg aldri mer snakket med folk som ba meg om å finne kvister til dem.
Altså har du ikke kommet med fler alternative forklaringer på at Kirlianfotografering viser utstråling fra metall.
Nei, men det var jeg da heller ikke ute etter