Hei, jeg trenger hjelp fra dere...
jeg har møtt en engel i menneskeform som kom når jeg trengte det som mest og hjalp meg gjennom tre år og til en ny start før vi tok farvel i det jeg var på trygg grunn.
Jeg er ikke spirituell men det føles akkurat som at hun ble sendt fra himmelen som en engel for å hjelpe meg, det føler jeg så sterkt at jeg trenger hjelp til å bekrefte/avkrefte at dette faktisk skjer.
Jeg har ikke lest så mye om i dette engle-forumet, litt fordi jeg tenker det er vanskelig å skille mellom snørr og bart. Derfor ønsker jeg å spørre dere om seriøs informasjon knyttet til hvordan og når engler kommer i menneskeform.
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Jeg har møtt en engel i menneskeform
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2018 03:39
- 6
- Blitt takket: 1 gang
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Re: Jeg har møtt en engel i menneskeform
Engler i menneskeform eller guder i menneskeform, kommer når det er behov for det. Antageligvis vet de ikke helt sikkert selv hvorfor de ramler inn i livet ditt, men livsoppgaven deres er jo å hjelpe, så da følger de hjertet sitt og gjør det de er kommet hit for å gjøre. Noe mer konkret informasjon enn dette har jeg ikke dessverre. Men det er sånn at tilfeldigheter ikke alltid er tilfeldigheter.
Antall ord: 74
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 547 ganger
- Blitt takket: 576 ganger
Re: Jeg har møtt en engel i menneskeform
Du gir jo iallefall inntrykk av ikke å ha ofret slike fenomen en tanke før dette her skjedde, og i mine øyne er det nettopp det som trigger interessen extra. Grunnen er helt enkelt at du etter alt å dømme aldri ville postet dette innlegget dersom det hadde vært menneskelig mulig for deg å plassere opplevelsen under stor mellommenneskelig takknemmelighet, om du skjønner hva jeg mener.. Når nettopp en som i utgangspunktet ikke har vært spirituell har sett seg nødt til å lete etter forklaringer i det paranormalet, følger det i allefall for meg at her er det virkelig noe ekstraordinært som har skjedd..
Antall ord: 109
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |