Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJeg har møtt en engel i menneskeform

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

daiwi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2018 03:39
6
Blitt takket: 1 gang

Jeg har møtt en engel i menneskeform

Innlegg av daiwi »

Hei, jeg trenger hjelp fra dere...

jeg har møtt en engel i menneskeform som kom når jeg trengte det som mest og hjalp meg gjennom tre år og til en ny start før vi tok farvel i det jeg var på trygg grunn.

Jeg er ikke spirituell men det føles akkurat som at hun ble sendt fra himmelen som en engel for å hjelpe meg, det føler jeg så sterkt at jeg trenger hjelp til å bekrefte/avkrefte at dette faktisk skjer.

Jeg har ikke lest så mye om i dette engle-forumet, litt fordi jeg tenker det er vanskelig å skille mellom snørr og bart. Derfor ønsker jeg å spørre dere om seriøs informasjon knyttet til hvordan og når engler kommer i menneskeform.
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeg har møtt en engel i menneskeform

Innlegg av jeditrond »

Engler i menneskeform eller guder i menneskeform, kommer når det er behov for det. Antageligvis vet de ikke helt sikkert selv hvorfor de ramler inn i livet ditt, men livsoppgaven deres er jo å hjelpe, så da følger de hjertet sitt og gjør det de er kommet hit for å gjøre. Noe mer konkret informasjon enn dette har jeg ikke dessverre. Men det er sånn at tilfeldigheter ikke alltid er tilfeldigheter.
Antall ord: 74
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Okt 2013 06:22
11
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 547 ganger
Blitt takket: 576 ganger

Re: Jeg har møtt en engel i menneskeform

Innlegg av g.r.y »

Du gir jo iallefall inntrykk av ikke å ha ofret slike fenomen en tanke før dette her skjedde, og i mine øyne er det nettopp det som trigger interessen extra. Grunnen er helt enkelt at du etter alt å dømme aldri ville postet dette innlegget dersom det hadde vært menneskelig mulig for deg å plassere opplevelsen under stor mellommenneskelig takknemmelighet, om du skjønner hva jeg mener.. Når nettopp en som i utgangspunktet ikke har vært spirituell har sett seg nødt til å lete etter forklaringer i det paranormalet, følger det i allefall for meg at her er det virkelig noe ekstraordinært som har skjedd..
Antall ord: 109
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links