Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Vil hjelpe en ånd.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jun 2016 22:18
- 8
- Blitt takket: 2 ganger
Vil hjelpe en ånd.
Hei, jeg og to venner drev med et ouija board. Vi kom i kontakt med en ånd, og vi spurte hvorfor hun var der. Svaret ble "alone"... Vi spurte om det var noe vi kunne gjøre for å hjelpe henne, og hun sa "holde kontakten". Hun ville fortelle historien sin, og fortalte at hun var født i 1867, og ble drept av at noen dopet henne... Hun forklarte at hun ikke greide å finne familien sin og alle vennene, hun virket ganske forvirret egentlig, husket ikke helt navnet sitt. Alle tre fikk veldig vondt inne i seg da hun forklarte at hu var så alene, og vi har veldig lyst til å hjelpe henne! Er det en måte vi kan hjelpe henne best mulig?
Antall ord: 124
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1574 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Re: Vil hjelpe en ånd.
Tja, det går jo an å si til henne at hun er død og at hun skal gå inn i lyset der venner og slektninger alt venter på at hun skal komme over til åndenes verden og dem. Det virker jo som det er en ånd som sitter fast og ikke kommer videre dit den skal ;-)
Antall ord: 57
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 8
Skjønner, men hun vet at hun er død, og sier hun har vært det i over 100 år.. Hvordan kommer hun seg inn i lyset?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Dere eller noen med erfaring innenfor dette, må vise henne vei siden hun ikke finner veien selv. Be om assistanse fra hjelpere, evt. spør Anubis om hjelp f.eks.Rikkeii skrev:Skjønner, men hun vet at hun er død, og sier hun har vært det i over 100 år.. Hvordan kommer hun seg inn i lyset?
Antall ord: 60
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2010 09:19
- 14
- Kjønn (valgfri): Gubbe.
- Lokalisering: Østlandet
- Har takket: 126 ganger
- Blitt takket: 68 ganger
Eller, eller, eller.... kansje dette bare er en spøkefull ånd som bare holder gjøn med dere, og samtidig er på jakt etter at dere skal koble dere på og koble dere på, for en dag, dahhhhh...... Hvem veit, hva kan vel bevieses???
Skal man leke seg med åndeverdenen via oija board bør man da ikke har mer peiling enn som dere har??? Kansje best å ha med en med litt mer utviklet mediumskap neste gang dere leker med ett ouija board, man bør kunne hjelpe vileløse ånder med en gang om slike skulle dukke opp... Og så bør man kunne avslutte seansen.... og hvite hvordan å ungå at alverdens dritt kommer ned under en oija seanse - regner med at dere har lest dere opp på slike ting.....
Skal man leke seg med åndeverdenen via oija board bør man da ikke har mer peiling enn som dere har??? Kansje best å ha med en med litt mer utviklet mediumskap neste gang dere leker med ett ouija board, man bør kunne hjelpe vileløse ånder med en gang om slike skulle dukke opp... Og så bør man kunne avslutte seansen.... og hvite hvordan å ungå at alverdens dritt kommer ned under en oija seanse - regner med at dere har lest dere opp på slike ting.....
Antall ord: 131
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2016 16:35
- 8
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Min mening er at dere egentlig burde få hjelp av noen litt mer åpne og trente mennesker på feltet. Kjempebra at dere prøver å lære om den åndelige verden, men det her er nok HELT feil sted for dere å starte! Hvem sier at den ånden dere snakket med er den h*n utgir seg for å være? Her har dere null kontroll på hva dere slipper inn hvis dere ikke har en viss intuisjon som er oppe å går...
Håper dere stengte igjen etter dere?
"Hva som helst" kan skrive at de het helga og døde i 1844, hvis du skjønner...
Mitt råd er å gi denne oppgaven videre til noen som kan veillede ånden videre.
Hvis dere vil bli flinkere, så kan jeg anbefal dere å starte med meditasjon, lære kropp og sinn å kjenne.
Lykke til.
Håper dere stengte igjen etter dere?
"Hva som helst" kan skrive at de het helga og døde i 1844, hvis du skjønner...
Mitt råd er å gi denne oppgaven videre til noen som kan veillede ånden videre.
Hvis dere vil bli flinkere, så kan jeg anbefal dere å starte med meditasjon, lære kropp og sinn å kjenne.
Lykke til.
Antall ord: 141
"Whatever you are, be a good one."
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1574 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Jeg sender deg en pm. ;-)Rikkeii skrev:Skjønner, men hun vet at hun er død, og sier hun har vært det i over 100 år.. Hvordan kommer hun seg inn i lyset?
Antall ord: 35
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 8
Takk for alle svar, har faktisk greid å hjelpe henne over. Har fått kontakt med min farfar, som har overbevist meg om at det var han, og sagt at ånden var snill, og kom seg over til lyset. Kanskje ouija board er et feil sted å starte å lære om åndeverdenen, men jeg har startet å lære med det uansett.
Antall ord: 59
Hide post links |