Og hva har det med saken å gjøre?g.r.y skrev:Jeppski skrev:Til tross for alt det "farlige" vi får i oss i "sinnssyke" mengder nå til dags, så lever de fleste i i-land et langt og godt liv. Slutt med sutringen før dere faktisk har noe å sutre over.
Om en går tilbake til utgangspunktet for de siste posteringers ordkløveri, tar for oss det Jepski uttrykker i sakens anledning, og driter i den slengbemerkningen om sutringen..
- Fyren har da faktisk et poeng, har han ikke? Enten man heller til den ene eller andre siden, konstanterer han jo unektelig et faktum!.. Hvor stor betydning man velger å tillegge det, får så være, men han har et interessant poeng som jeg mener debatten kan være tjent med å inkludere uten at "fornærmede følelser" kommer i veien..
Hver og en får selv avgjøre hva de ønsker å utsette seg for men det skader ikke å vite litt mer om ting? Hvis man ikke er interessert i sånne trivielle detaljer scroller man enkelt forbi og ferdig med det.
Men for all del, hvis man ønsker å bidra i debatten med dette som tema er det da bare å hente fram rapporter og dokumentasjon på at alle disse kjemikaliene og medisinene ikke er noe å bry seg med? Jeg for min del er ihvertfall åpen for motargumenter og å bli beroliget men da får man komme med noe relevant og ikke bare floskler om at vi jo "har det så bra tross alt".