OK.Svartepus skrev:Jeg skrev om det her inne ei stund (noen få dager kanskje, husker ikke) etter at jeg hadde drømt drømmen. Jeg har altså fortalt om den før her inne.armageddon skrev:
Men da du i går fortalte om drømmen her inne skrev du at det var et par år siden du drømte den. Er det jeg som roter, eller er et par år "ei lita stund" for deg? Eller skrev du om drømmen her inne for et par år siden?
Jeg hadde en lignende drøm om min mors død, bortsett fra at jeg ikke skjønte at det var min mor før hun døde tre år etter drømmen. Jeg opplevde en gråtende slekt i min mors stue, men var for ung til å kunne tyde drømmen.
I ettertid har jeg lurt mye på om jeg drømte den fordi hendelsen skulle avverges, for hvis jeg hadde visst at det var henne det gjaldt kunne jeg koblet henne til den døde i drømmen da hun begynte å få smerter i magen. Hun døde av tykktarmkreft kanskje fordi hun kom for sent til behandling. Hadde jeg fått henne til lege tidligere kunne hun kanskje vært reddet? Da ville ikke drømmen gått i oppfyllelse, men noe vondt kunne vært avverget.
Når det gjelder slektningen din så ville jeg holdt et øye med henne. Er hun frisk i dag? Er det noe du kunne gjort i dag som ikke blir for sent i morgen?