Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
xyrea skrev:Så planen her er at man skal svare på spørsmålet i den forrige posten, og så stille et nytt selv. Om noe sånn halvveis passende for denne delen av forumet, siden dette er i denne delen av forumet. Og husk, IKKE diskutere svaret til den forrige posteren, BARE svare på spørsmålet deres.
Først regelbrudd, og så dette ...
Topic:
Jeg mener at det ikke finnes noe som heter riktig eller galt når det kommer til tro. Finnes det rett eller galt, er det ikke lenger tro med viten.
Er høysensitivitet en reell lidelse, noe alternativt svada, eller en motediagnose?
Hva bestemmer om en ting faktisk er farlig, eller om du er helt grunnløst redd den?
Antall ord: 19
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hvorfor vinner ikke jeg 6 rette i Vikinlotto, med lykketall? Jeg trenger det litt nå liksom.
Er i ferd med å handle inn en Porche Cayenne, eller Machan... Det hadde da vært fint uten hjelp fra DnB på en måte
Bearchild skrev:Jeg betalte en "sigøynerdame" (sikkert bare skokrem) på tivoli en gang. Jeg husker ingenting av det hun sa så det kan faktisk hende det stemte.
Har du klarvær der du bor sånn at du kanskje kan se noe spennende på himmelen i kveld?
Ja! Jeg skvatt nesten da jeg tittet ut og så stjerner, for det er jaggu lenge siden jeg så sist!
Vet ikke, har ikke fulgt med på ting som omhandler ting man kan se når det er klarvær. Det har liksom ikke vært noen vits med omtrentlig nedbør og eller tåke/overskyet hver dag siden nyttår
Er David Icke troverdig?
Antall ord: 46
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her