Merkelig hvordan de som ser onde ånder overalt, så mye at de fraråder alle andre å ha kontakt med ånder, også er de som blir angrepet av dem? Kan det være noe du selv gjør, eller den holdninga di med at dette antagelig er noe farlig og skummelt? Eller hadde du bestemt det på forhånd for å dele inn verden i ond/god, med alt du ikke forstod eller som virka mystisk og kanskje skremmende, trygt plassert i båsen for 'ond'?inkognito78 skrev:Jeg har selv observert at slik kontakt med åndelige vesener fungerer. La oss si det slik. Jeg er overbevist. De som ikke er det, kan være ikke overbevist. Jeg gidder ikke diskutere. Jeg bare poengterer min forståelse av virkeligheten. Jeg har sett søkevinkler snurre som helikoptre i hendene på folk. Jeg har hørt fotskritt på loft når ingen går der, jeg har blitt fysisk skadet av demoner(sår som ikke leger kunne forklare) Poenget er at det er mye mystisk der ute. Jeg vil på generelt grunnlag fraråde kontakt med ånder, da dette er som tidligere nevnt vesenere på et lavere nivå. Man vet ikke om det er gode eller onde krefter. Man vet ikke om de svarer ekte eller sant. Man vet ikke om de lyver eller snakker sant om hvem de er. Så lenge man ikke vet, vil dette være regnet for å være en usikker kilde.
For egen del søkte jeg selv etter å oppleve ånder for å få en bekreftelse på det paranormale. Når denne bekreftelsen for min del var i boks, kunne jeg fokusere på de høyere energier og de høyere krefter som engler, Gud osv.
En anbefaling fra meg er å ha fokus på å få kontakt med gode energier.
Har du hørt om selvoppfyllende profetier, forresten?
En anbefaling fra meg er å ikke høre på folk som er redde, eller har bestemt seg for at 'Sånn er det! og det diskuterer man ikke!'