Da det var min kjæreste relasjon på denne jord, hunden min, Belle, som i forbindelse med sin bortgang i sin tid var den som besørget det bevis jeg trengte for å sannsynliggjøre en form for after-life, kan jeg i allefall si at dette er tilfelle for høyerestående pattedyr.. Jeg vet det hørtes "cocky" ut å uttale seg på slik en skråsikker måte, men måten hun passerte/strålte gjennom meg, med hovedvelt på gjennom ryggraden & hodet, var så "over & beyond" at det liksom ikke finnes noe rom for modifikasjoner.. Jeg er desverre ikke i stand til å gjenfortelle denne opplevelsen, da det ikke kan sammenlignes med noe annet jeg har opplevd/hørt om. Gudene skal vite at jeg har prøvd, for det nå over to timer siden første setning ble knotet ned i denne posten, -hvorav mitt vanligvis så vellykkede knep med å ikle det som skal beskrives en annen språkdrakt (hvilke må nevnes begrenser seg til Engelsk, i tillegg til svensk er mine eneste "flytende" alternativer, hvorav jeg mestrer tilsvarende Norsk) har vist seg like fånyttes.. Hadde jo vært veldig interessant å kunne formulert det slik at det kunne være en mulighet for at noen kunne kjenne seg igjen dette i noe fra sitt eget liv.. Men, men.. Det er jo fortsatt like interessant å høre om/hva andre eventuelt har hatt opplevelser som synes å være av dette slaget, da..