Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMothman

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gjest

- - Mothman

Innlegg av Gjest »

_Chrome_ skrev:I Enoch's bok var det blandinger av mennesker og engler, fordi englene kom på jorda og fikk barn med mennesker, har absolutt ingen ting å gjøre med vampyrer eller mothman i det hele tatt.
De englene var de fallne elohimene og barna deres er nefilimene, som først var jotnene og siden brukte dyrenes DNA for å lage nye stammer. Slik ble resten av nefilimene født, bl.a. bahomene.

Jeg kan ikke selv bedømme hilke skrifter er "hellige" er ikke, jeg kan bare snakke om de som forteller en del av sannheten, og Goetia gjør det. Men det var selvsagt ikke tillatt å vise hvordan disse nefilimkongene så ut...

Når man snakker om "onde" folkeslag i den sida mener man folk hvis DNA stammer fra disse nefilimene, de såkalte ran-folkene. Men det sier ikke noe om sjelen deres, som kan komme fra Lyset og ha som oppgave å rense den negative energien. De kjenner heller ikke hele sannheten. Så man skal lese alt med et kritisk øye.

Diablesse: Ja, det er systemets skyld at denne informajsonen er blitt skjult. De vil naturligvis ikke at vi skal vite om deres eksisktens. Men du kan forske selv og komme frem til sannheten. Denne greske professor har gjort en grundig studie, men jeg stoler mest på Kopperbøkene og kanaliseringene mine.
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

- - - Mothman

Innlegg av Diablesse »

Hjördís skrev:Diablesse: Ja, det er systemets skyld at denne informajsonen er blitt skjult. De vil naturligvis ikke at vi skal vite om deres eksisktens. Men du kan forske selv og komme frem til sannheten. Denne greske professor har gjort en grundig studie, men jeg stoler mest på Kopperbøkene og kanaliseringene mine.
Kanaliseringene dine kan jeg ikke si noe på, for det er dine egne opplevelser, slutninger du har trukket etter erfaringer oppnådd gjennom en prosess jeg aldri vil forstå meg på - så at du bruker dette som en "kvalitetssikring" (dette blir vel på en måte "magefølelsen" din, veldig forenklet forklart?) respekterer jeg. Jeg forstår det overhodet ikke, men jeg respekterer det i alle fall. Alle de andre kildene du har henvist til, har jeg allerede sagt hva jeg tror om.

Det som opprører meg er hvordan du kan bruke ordet sannhet så bastant om dette.

Og jeg stiller meg fremdeles tvilende til "systemets" hemmelighold av dette. Hvem/hva er systemet?
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gjest

- Mothman

Innlegg av Gjest »

Sannhet har utallige sider, så ingen kan vite hele sannheten. Mange forskjellige og motstridige sannheter kan dessuten eksistere samtidig. Kanaliseringene gjør jeg ved hjelp av et fysisk medium, så det er ikke bare resultatet av en magefølelse. Systemet er vårt samfunns struktur: det politiske, økonomiske, juridiske, sosiale, teknologiske, osv systemet. Alt er bygget og vedlikeholdes etter planer som kommer direkte fra de tre nefilimbroderskapene. De lager planene sine i sine underjordiske baser og sender dem til sine høytstående medarbeidere oppe på jorden. De styrer vår verden, og systematisk skjuler alle bevis på at de finnes.
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
18

- - Mothman

Innlegg av Diablesse »

Hjördís skrev:Jeg kan ikke selv bedømme hilke skrifter er "hellige" er ikke, jeg kan bare snakke om de som forteller en del av sannheten, og Goetia gjør det. Men det var selvsagt ikke tillatt å vise hvordan disse nefilimkongene så ut...
Hjördís skrev:Sannhet har utallige sider, så ingen kan vite hele sannheten. Mange forskjellige og motstridige sannheter kan dessuten eksistere samtidig.
Ok.. selvmotsigelse.
Hjördís skrev:Systemet er vårt samfunns struktur: det politiske, økonomiske, juridiske, sosiale, teknologiske, osv systemet. Alt er bygget og vedlikeholdes etter planer som kommer direkte fra de tre nefilimbroderskapene. De lager planene sine i sine underjordiske baser og sender dem til sine høytstående medarbeidere oppe på jorden. De styrer vår verden, og systematisk skjuler alle bevis på at de finnes.
Så... hvis "systemet" virkelig "skjuler sannheten" så godt, hvordan i all verden kan du da vite om alt dette? Hvis dette var tilfelle, og dette stystemet faktisk overvåker og kontrollerer vår verden så intenst, så er det ikke snakk om at en tilfeldig gresk professor ville klare å lekke ut noe som helst informasjon om emnet. Han ville være tatt av dage i det øyeblikket han tenkte tanken, dersom systemet er så mektig og komplekst som du skal ha det til.

Beklager, men jeg kjøper den bare ikke. Og jeg kan fremdeles ikke se sammenhengen med myten om den "Mothman" som trådstarter siktet til. Som jeg fortsatt er nysgjerrig på, forresten!
Antall ord: 251

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- - - Mothman

Innlegg av xyrea »

Hjördís skrev: Når man snakker om "onde" folkeslag i den sida mener man folk hvis DNA stammer fra disse nefilimene, de såkalte ran-folkene. Men det sier ikke noe om sjelen deres, som kan komme fra Lyset og ha som oppgave å rense den negative energien. De kjenner heller ikke hele sannheten. Så man skal lese alt med et kritisk øye.
Du linka til den siden og sa at der var SANNHETEN. Ikke et ord om å være kritisk, kan det hende at du ikke visste hva det står om for eksempel jøder, men likevel linka til dem fordi du er enig i en del annet de skriver? Du driver faktisk og promotoerer sia til en gærning som mener man må gå til krig mot Russland og Kina fordi en eller anna profeti sier at de kommer til å finne på faenskap.

"Ran-folkene". Hvorfor unngår du å kalle dem 'jøder'? Det står på siden du linka til. Sjelen deres 'kan komme fra Lyset', ja. Hva med kroppene, bør man kanskje rense dem ved litt gassing? Jeg er sikker på at professoren som kjenner 'SANNHETEN' hadde syntes det var en god ide, siden ifølge ham er de ikke engang mennesker, derimot så hater de mennesker og driver med storstilte planer for å utrydde oss alle. Han har noen "protokoller" der som angivelig er planene for dette.

Neste gang du ser en interssant konspirasjonsteori, les litt mer enn akkurat den teorien du googla deg frem til. Det er absolutt ikke sikkert du vil høre på noe som helst den personen skriver etter at du har sett litt mer av dem.
Antall ord: 278
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Gjest

- Mothman

Innlegg av Gjest »

Diablesse:

Det er ingen selvmotsigelse å si at det fins flere sannheter. Det gjør det, fordi det fins flere paralelle universer. Enkelt.

Forskeren er ingen tilfeldig person, men noen som har som sjeleoppgave å vise den skjulte historien, så Lyset tillater ham det. Den virkelige makten har nemlig ikke mørket, men lyset. Men han har fått masse trusler, så det var ikke lett å få ut bøkene. Han fikk f.eks. ikke lov til å få dem oversatt til engelsk, så de som vet sannheten er begrenset.

Hvis du ikke ser sammenhengen mellom Mothman og bahomehene må du lese mer nøyaktig siden du kritiserer.

Xyrea:

Jeg vet veldig godt hva det står på siden, ettersom det bare er et sammendrag av bøkene, og dem har jeg lest. Siden promotere ikke noen krig, den bare nevner profetiene. Ran-folkene er ingen jøder. De fleste jøder har som forfedre khazarene, som bodde i Mongolia og tjente nefilimene. De spredte seg til resten av jorda og adopterte jødendom, så de er ingen ekte jøder. De ekte jødene er de såkalte sefarditene. Kroppene renses ved sjelens gjerninger, så nei, det trenges ingen gassing som du trodde. Forskeren er ingen rasist, han har gjort et utmerket vitenskapelig arbeid. Men det er sant, de som arbeider for nefilimene hater mennesker, fordi de er besatt av dem. Men planene om å utrydde mennesker startet fra nefilimene, ikke fra menneskene.
Antall ord: 240

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
12

- Mothman

Innlegg av xyrea »

.....jeg har faen ikke ord. Men ok. Poenget mitt er at han der paranoide fanatikeren driver og snakker om HELE JÆVLA FOLKEGRUPPER som onde og ikke menneskelige. Jeg driter i om de er ekte eller falske jøder, eller russere, eller hvor de stammer fra, jeg er totalt imot utrydding av folk basert på DNA samme faen hva man kaller dem. Men joda, i følge han tullingen som gjør "godt vitenskapelig arbeid" (ser du dette, Jeppski?) er de fienden og man bør utrydde dem først fordi de allerede er i gang med planene sine om å drepe alle mennesker.

Så merkelig at han har fått trusler. Totalt uforståelig. Det er HELT sikkert på grunn av at han vet 'sannheten' og ikke at han er en slags mislykka wannabe-Hitler.
Antall ord: 135
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Mothman

Innlegg av jeditrond »

Et spørsmål; kunne ikke forfatteren/forskeren bare overlevert studiene sine til f.eks. wikileaks, så kunne de oversatt til engelsk, norsk og gudene vet hvilke andre språk for ham? Så kunne han offentlig bare påstått at "noen" hadde kopiert forskningen hans og gitt den til wikileaks? Dermed ville han hatt ryggen fri. I denne informasjonens tidsalder er det å få noen ildsjeler til å oversette og dele informasjon gratis sjeldent et problem.

Bare en tanke.
Antall ord: 78
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Gjest

- Mothman

Innlegg av Gjest »

Xyrea: Nå er det deg som snakker paranoid. Forskeren har aldri snakket om å utrydde noe folk eller noen mennesker!!! Tvertimot, han kritiserer akkurat de som uttaler seg slik! Ingen folkegrupper er umenneskelige eller onde. Det kan finnes mange "røde" i visse land, men det har ikke noe å gjøre med selve folket der. Dessuten vet ingen hvordan man kan finne mørk DNA i prøver utenom veldig få høytstående adelfamilier. Forskeren har fått trusler av rasister og nazister og New World Orderfolk fordi han har vist for alle hvilket spill de spiller. Nå har jeg ikke lest nøyaktig hvordan de som har gjort sammendraget uttrykker seg, men jeg gidder ikke å lese lange biter av deres tekster fordi det står på dårlig engelsk. Det skrevne ordet kan ellers alltid missforstås. Men en intelligent leser med et åpent sinn finner sannheten bak uheldige uttrykk og gir blaffen i eventuelle fordommer forfatteren har. Alle har noe å bidra med.

Jeditrond: Wikileaks? Er det det samme som Wikipedia? Wikipedia hører til systemet, det hadde aldri tillatt å få frem sannheten om nefilimene.
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
12

- - Mothman

Innlegg av xyrea »

Hjördís skrev:Xyrea: Nå er det deg som snakker paranoid. Forskeren har aldri snakket om å utrydde noe folk eller noen mennesker!!! Tvertimot, han kritiserer akkurat de som uttaler seg slik! Ingen folkegrupper er umenneskelige eller onde. Det kan finnes mange "røde" i visse land, men det har ikke noe å gjøre med selve folket der. Dessuten vet ingen hvordan man kan finne mørk DNA i prøver utenom veldig få høytstående adelfamilier. Forskeren har fått trusler av rasister og nazister og New World Orderfolk fordi han har vist for alle hvilket spill de spiller. Nå har jeg ikke lest nøyaktig hvordan de som har gjort sammendraget uttrykker seg, men jeg gidder ikke å lese lange biter av deres tekster fordi det står på dårlig engelsk. Det skrevne ordet kan ellers alltid missforstås. Men en intelligent leser med et åpent sinn finner sannheten bak uheldige uttrykk og gir blaffen i eventuelle fordommer forfatteren har. Alle har noe å bidra med.

Jeditrond: Wikileaks? Er det det samme som Wikipedia? Wikipedia hører til systemet, det hadde aldri tillatt å få frem sannheten om nefilimene.
Du kaller meg paranoid, og sier at han aldri har sagt det, men innrømmer selv at du ikke har 'giddet å lese' det? I rest my case....
Antall ord: 217

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Mothman

Innlegg av jeditrond »

Antall ord: 6
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- Mothman

Innlegg av Tyrell »

Wikileaks = Wikipedia :roll:
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Gjest

- Mothman

Innlegg av Gjest »

Jeg sa at det du skriver er paranoid, ikke at du er paranoid. Jeg innrømte ikke noe slik, jeg har lest alle 50 bøkene forskeren har utgitt. Av nettstedet har jeg bare lest litt her og der. Jeg behøver ikke å lese alt, det er bare et sammendrag av bøkene. De er langt mer detaljert.
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
18

- Mothman

Innlegg av Diablesse »

Hjördis skrev:Jeditrond: Wikileaks? Er det det samme som Wikipedia? Wikipedia hører til systemet, det hadde aldri tillatt å få frem sannheten om nefilimene.
About Wikileaks skrev:Our news stories are in the comfortable presentation style of Wikipedia, although the two organisations are not otherwise related. Unlike Wikipedia, random readers can not edit our source documents.
FYI, folkens: Wikipedia og Wikileaks er ikke nøyaktig det samme, nei.

Hjördis skrev:Diablesse:

Det er ingen selvmotsigelse å si at det fins flere sannheter. Det gjør det, fordi det fins flere paralelle universer. Enkelt.
Jeg mente: det er en selvmotsigelse at du sier det når du peker på teorien du fremlegger som en sannhet. Men jeg ser poenget ditt. Synes bare det var en tanke hyklersk å si at "noen kjenner hele sannheten", for så i neste vending å gjemme seg bak at det "finnes flere sannheter".

Hjördis skrev:Forskeren er ingen tilfeldig person, men noen som har som sjeleoppgave å vise den skjulte historien, så Lyset tillater ham det. Den virkelige makten har nemlig ikke mørket, men lyset. Men han har fått masse trusler, så det var ikke lett å få ut bøkene. Han fikk f.eks. ikke lov til å få dem oversatt til engelsk, så de som vet sannheten* er begrenset. 
…what?

Selvsagt er han en tilfeldig person. Å tro at man selv er utvalgt til en verdensomfattende oppgave er steg nr. én mot psykiatrisk innleggelse. Han er bare en forsker, kanskje ikke det engang, kanskje har han for syns skyld slengt inn en professorgrad på CV'en sin for å oppnå troverdighet, og vier all sin fritid til leting etter dommedagstegn eller søkte historiske teorier i eldgamle sci-fi-bøker. Hva vet vel vi.

*Her bruker du det igjen! "Sannheten". Og like ovenfor sier du at "det finnes flere sannheter". Ok, så om flere sannheter strider imot hverandre, da? Eller om alle sannheter strider imot denne? Forsøker virkelig å se hvordan du egentlig legitimerer denne informasjonen.

Hjördis skrev:Hvis du ikke ser sammenhengen mellom Mothman og bahomehene må du lese mer nøyaktig siden du kritiserer.
Sorry. Still don't see it.

Hjördis skrev:Det skrevne ordet kan ellers alltid missforstås.
Og like standhaftig støtter du opp om hypotesen du har lest deg opp om i et halvt hundre bøker som alle er utgitt av samme forfatter. Way to go.

Hjördis skrev:Men en intelligent leser med et åpent sinn finner sannheten* bak uheldige uttrykk og gir blaffen i eventuelle fordommer forfatteren har.
En intelligent leser med et åpent sinn bør i mine øyne utvise en viss kritisk sans når han eller hun leser en tekst om en vanvittig historisk teori, satt sammen av "uheldige uttrykk", forfattet av en person med lyssky bakgrunner..

*Aha, så det er en sannhet å finne her? Jeg trodde du sa det finnes flere sannheter… vent - dette er mer enn min simple, ikke-utvalgte hjerne kan ta inn over seg…

Og helt til sist: hvor i all verden får man tak i disse bøkene, egentlig? Siden du har lest alle femti, mener jeg.
Antall ord: 521

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Gjest

- Mothman

Innlegg av Gjest »

Hver menneske har en sjelemisjon, en gudommelig misjon, så forskeren er ingen tilfeldig person. Han oppfyller sin misjon, som mange andre.

Jo, det fins mange sannheter og de strider mot hverandre, fordi det fins mange parallele univers. Oppgaven vår er å konkretisere de beste vi kan i dette universet og unngå det negative, som da skyves til et parallelt univers. Beklager hvis du ikke forstår det. Men når man snakker om jorden shistorie akkurat nå, så fins det en sannhet NÅ. Hvis vi går til jordas fremtid og ser på jordas historie på det tidsspunktet er den kanskje annerledes, fordi menneskene kan ha endret den mellom nå og det tidsspunktet. Så kanskje har da nefilimene aldri kommet til jorden.

Jeg behøver ikke å legitimere informasjonen om nefilimene. les nettstedet og trekk dine egne konklusjoner. Bøkene har han solgt i løpet av åra i sin bokhandel eller på nettet/fjernsynet. Men du må lære deg gresk for å lese dem. Han er forresten professor i fysikk of forlot jobben sin på universitetet for å skrive disse bøkene og få ut informasjonen. Her er utsiden på en av dem:

http://s1212.photobucket.com/user/Koala ... sort=3&o=5
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links