Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Jeditronds kjærestetråd
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Sep 2013 01:48
- 11
- Lokalisering: Skottland
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 95 ganger
- Jeditronds kjærestetråd
Ble så inspirert av å lese gjennom denne tråden at jeg fikk lyst til å trekke noen kort. Det ble en interessant spredning, og god trening for meg
Det første kortet representerer noen du treffer, enten i sosial sammenheng eller i jobbsammenheng, litt avhengig av hva de andre kortene sier. Men det er et positivt kort som representerer et positivt møte med et nytt menneske (eller mennesker i flertall). Det andre kortet representerer noe nytt. Sett i lys av det første, spiller dette etter all sannsynlighet på nytt bekjentskap. Det tredje kortet representerer reise, enten en faktisk reise, eller så enkelt som at du forflyttet deg i nærmiljøet. Dette er ikke en reise som går unna i en fei, men heller sakte og behagelig. Du kommer frem når du skal komme frem. Kort fire kan ha litt forskjellige meninger, men i denne kombinasjonen leser jeg det relatert til jobb. Tenker at det nest sannsynlig henger sammen med husrensen, for det er også et kort som trekker seg mot sykdom og ting som ikke er friskt. Ut i fra de andre kortene leser jeg ikke dette som sykdom hos deg, men arbeidsrelatert. Litt som at du er en doktor for ånder som sitter fast, i tilfellet hos de. Det femte og siste kortet er en kvinne, enkelt og greit. Jeg tenker hun gjenspeiles i det første kortet (møtet) samtidig som hun flettes inn i jobben (husrens) og noe nytt, men alt til sin tid.
Kan vel ikke tro at dette er ny informasjon for deg, men det var jo litt vittig at det kom såpass klart frem for en rookie som meg. Jeg føler vel egentlig at kortene bare bekreftet det jeg har lest du har skrevet om prosjektet her i tråden. Lykke til!
Det første kortet representerer noen du treffer, enten i sosial sammenheng eller i jobbsammenheng, litt avhengig av hva de andre kortene sier. Men det er et positivt kort som representerer et positivt møte med et nytt menneske (eller mennesker i flertall). Det andre kortet representerer noe nytt. Sett i lys av det første, spiller dette etter all sannsynlighet på nytt bekjentskap. Det tredje kortet representerer reise, enten en faktisk reise, eller så enkelt som at du forflyttet deg i nærmiljøet. Dette er ikke en reise som går unna i en fei, men heller sakte og behagelig. Du kommer frem når du skal komme frem. Kort fire kan ha litt forskjellige meninger, men i denne kombinasjonen leser jeg det relatert til jobb. Tenker at det nest sannsynlig henger sammen med husrensen, for det er også et kort som trekker seg mot sykdom og ting som ikke er friskt. Ut i fra de andre kortene leser jeg ikke dette som sykdom hos deg, men arbeidsrelatert. Litt som at du er en doktor for ånder som sitter fast, i tilfellet hos de. Det femte og siste kortet er en kvinne, enkelt og greit. Jeg tenker hun gjenspeiles i det første kortet (møtet) samtidig som hun flettes inn i jobben (husrens) og noe nytt, men alt til sin tid.
Kan vel ikke tro at dette er ny informasjon for deg, men det var jo litt vittig at det kom såpass klart frem for en rookie som meg. Jeg føler vel egentlig at kortene bare bekreftet det jeg har lest du har skrevet om prosjektet her i tråden. Lykke til!
Antall ord: 304
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
jeg holder forsatt en knapp på byen.
ting skjer ofte der du minst forventer det.
Antall ord: 15
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- - - - Jeditronds kjærestetråd
Synes du det er stramme rammer? Det synes ikke jeg, ikke når jeg har følt kjærligheten fra Bast direkte og ufiltrert. Det eneste jeg vet er sånn omtrent hvordan damen ser ut i det virkelige liv, navn vet jeg ikke, ikke hva slags jobb/interesser hun har utenom antageligvis det paranormale. Har hun ikke denne interessen kommer den uansett fordi hun har evner, for alt jeg vet blir hun kastet ut i det like fort som meg. Men for all del, jeg unner henne heller en stabil og utviklende reise inn i evnene fremfor å bli kastet ut på dypt vann fordi hjelperne mener man allerede kan svømme Det er litt vanskelig å forklare dette, men det jeg føler er en kjærlighet over flere liv, nå i dette livet er ringen sluttet, visse ting som ble ugjort i Atlantis skal nå rettes opp i, ikke nødvendigvis på det personlige plan, men vi som jobbet tett sammen mot slutten av Atlantis skal samles igjen og gjenoppta våre "roller" i ny drakt. I Atlantis var Bast og jeg et par, om det var som ektepar, samboere, eller bare kjærester er uvisst og spiller forsåvidt ingen rolle. Iflg. info jeg har fått fra andre klarsynte har vi igrunnen alltid gjenopptatt kjærlighetsforholdet vårt gjennom livene våre i en eller annen form.Lilja skrev:Enten det, eller bare møtes et sted, drikke kaffe, skravle og bli litt kjent!jeditrond skrev: Treff? Sånn finne et hjemsøkt hus som vi får lov til å rense eller noe i den duren?Jeg bor under en halvtime fra ferjekaia i Moss, så det er ikke lange biten over til deg! Skulle gjerne kommet på treff og møtt gjengen, om det ble noeHyggelig om du dukket opp på et sånt treff, det er ikke så langt fra Akershus til Vestfold
Uansett: Hvordan er det, syns du, å skulle lete etter kjærligheten mellom såpass stramme rammer? Føler du deg ikke begrenset? Hva med den frie vilje oppi alt?
Og hva gjør du, dersom du møter ei du føler kjemi med, men som ikke stemmer overens med hva du tror du skal møte? Dropper du det bare da?
Du trenger ikke svare på alle disse spørsmålene, altså! Og du må for all del ikke ta dem som noen form for kritikk av det du driver med. Jeg er bare fryktelig nysgjerrig
Ang fri vilje: Vi kan vel si nei, men tror på den annen side at dette forholdet bestemte vi oss for før vi ble inkarnert i dette livet, så den frie vilje består
Men om jeg møter noen jeg har god kjemi med som ikke stemmer med hva jeg tror er henne med stor H, jeg ville vel sett det an som vennskap først og sett om evt. det kom følelser som tilsa at dette var riktig å gå videre med. Jeg har møtt en god venninne som jeg har god kjemi med, men det er ikke denne typen kjærlighet mellom oss, vi er gode venner, ingen tvil om det, men det er ikke oss. Hun har kjæreste, men hun er en av de som tilhører gruppen som jeg tilhørte i Atlantis. Så det føles som vi har kjent hverandre hele livet. Tilsvarende kjemi vil nok oppstå mellom meg og den kommende kjæresten, men det vil utvikle seg ennå mer, altså til øh, kjæreste-kjærlighet i mangel av bedre ord
For å si det sånn, det er hun som sto meg aller nærmest i Atlantis, hun sitter ved siden av meg på balkongen/platået hvor gruppen ser Atlantis ødelegges før vi flyktet. Hun orker tydeligvis ikke se på ødeleggelsene mer og sitter med ryggen mot rekkverket og ser på meg istedenfor. Til høyre for henne igjen står min far, han lener seg på rekkverket med en bister mine. Jeg har så smått skjønt at jeg holdt meg sterk for resten av gruppen og tvang meg selv til å se på katastrofen som skjer foran våre øyne. Bak oss står bla. min søster og min gode venninne og flere andre som jeg ikke aner hvem er ennå.
Og det er bare å fortsette å spørre, det ser ut til at hele historien så smått skal frem nå. Men jeg må dyttes litt for å fortelle den. Hadde ikke tenkt på dette med koblingen til Atlantis før spørsmålene dine Den tok jeg liksom som en selvfølge
Antall ord: 775
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 13
- - Jeditronds kjærestetråd
Spennende Fero! Det du fikk opp gjennom kortene stemmer bra med egne følelser. Vi møtes kanskje ifm. en husrens, det er nokså tydelig at det ikke er hennes hus vi møtes i, men at hun kjenner de som bor der og kanskje har kontaktet meg på dennes vegne. Det er helt riktig at jeg er sånn halvveis "doktor" for ånder som henger igjen og like mye for de levende som vanligvis får det bedre etter at jeg har vært og gjort mitt. Personen som bor der tror jeg faktisk er syk pga. de tunge energiene, at de tynger vedkommende så sterkt at det slår ut i fysiske plager. Det jeg har blitt vist er at damen er den som tar meg i mot i døra og leder meg inn i stua til husets eier(e) og at vi lager en beskyttelse eller noe sånt for beboerne før selve husrensen settes i gang. Og huset er jo her i byen, så det kan være nærmiljøet du fikk opp Og at kvinnen jeg møter flettes inn jobbsituasjonen etterhvert er heller ikke så rart, vi kommer nok til å samarbeide tildels mye om husrenser etterhvert. I samme gate som nevnte hus ligger har jo Bast vist meg flere hus. Treg som jeg er trodde jeg først hun ertet meg og viste meg forskjellige hus som hun potensielt bodde i. En stund senere skjønte jeg at dette er hus som vi skal jobbe sammen i, hun bor ikke der i det hele tattFero skrev:Ble så inspirert av å lese gjennom denne tråden at jeg fikk lyst til å trekke noen kort. Det ble en interessant spredning, og god trening for meg
Antall ord: 570
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 13
At ting skjer når jeg minst venter det er jeg helt enig i, det skjer mye rart når man minst venter det. Og jeg skal forsåvidt på byen ifm. tidligere nevnte husrens siden huset ligger i utkanten av bysentrumFighteren skrev:jeg holder forsatt en knapp på byen.
Antall ord: 59
Hide post links |
jeg tenkte mer på en bar,nattklubb elns jeg da .
men men, det ser jo ikke ut som mine råd er noe til hjelp så jeg bare trekker meg til side og følger heller med på tråden din jeg .
men men, det ser jo ikke ut som mine råd er noe til hjelp så jeg bare trekker meg til side og følger heller med på tråden din jeg .
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Sep 2013 01:48
- 11
- Lokalisering: Skottland
- Blitt takket: 95 ganger
Jeg traff min gjennom World of Warcraft. Jepp, det skjer der du minst venter det
Antall ord: 15
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 13
Kom med råd du, men jeg må sammenligne disse med annen informasjon jeg sitter inne med også. Jeg er ikke særlig komfortabel ute på byen og da vil jeg heller ikke snakke om det alternative hvis noen drar meg ut på byen Du vil finne meg innerst i en krok lengst vekk fra dansegulv og den generelle feststemte menneskeheten sittende med en cola eller kaffe. Jeg drikker ikke alkohol, ikke av noe sånt prinsipp om at jeg må holde kroppen ren for giftstoffer for å fungere som husrenser, jeg liker det bare ikke Store, støyende mengder som klubber, barer o.l. gjør også at migrenen lurer under overflaten, det blir for mye informasjon å sortere ut på en gang. En "stille" kaffe på en kafé eller lignende er noe helt annet, det takler jeg Derimot vil husrensgreia dytte meg ut til vilt fremmede mennesker som trenger hjelp, så da må jeg treffe nye mennesker uansett. Kan ikke fortsette å kun rense hus til venner og familie tross altFighteren skrev:jeg tenkte mer på en bar,nattklubb elns jeg da .
Antall ord: 214
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Chatten en lørdagskveld ga mange svar!
Jeg setter en femmer på at Skeptiskmannen viser seg å være skeptiskdamen, og at det er duket for bryllup etter at Jedi har renset skeptis' hus for ... Vet ikke helt, spøkelser eller rotter eller noe!!
Neida. Joda
Tilbake til topic:
Spennende det du skriver om Atlantis!
Det jeg mente med stramme rammer, var at for meg virker det rart å tenke på at du på forhånd vet hva som skal skje, og hvordan. Min erfaring med forelskelse er det stikk motsatte; Spenning, usikkerhet, berg-og-dalbane av følelser ...
Jeg mener ikke "din" måte er feil, bare veldig annerledes
Jeg setter en femmer på at Skeptiskmannen viser seg å være skeptiskdamen, og at det er duket for bryllup etter at Jedi har renset skeptis' hus for ... Vet ikke helt, spøkelser eller rotter eller noe!!
Neida. Joda
Tilbake til topic:
Det jeg mente med stramme rammer, var at for meg virker det rart å tenke på at du på forhånd vet hva som skal skje, og hvordan. Min erfaring med forelskelse er det stikk motsatte; Spenning, usikkerhet, berg-og-dalbane av følelser ...
Antall ord: 108
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 13
Annerledes er stikkordet, jeg har alltid vært litt rar, så hvorfor skal ikke kjærlighetsjakten også være rar? Bare det at jeg har hovedhjelperen til damen hengende rundt meg er veldig merksnodig, men koselig også det er ikke det, har bare aldri opplevd noe sånt førLilja skrev:Chatten en lørdagskveld ga mange svar!
Neida. Joda
Tilbake til topic:
Livet i Atlantis for svært lenge siden er en spennende og underlig historie i seg selv, men veldig tydelig at dette er viktig for mitt nåværende liv
Antall ord: 190
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 13
Glemte å føye til at jeg kjenner jo på både spenning og usikkerhet, jeg er spent på damen, men usikker på når/hvor vi skal møtes, selv om siste nå så smått kanskje har materialisert seg Men skikkelig berg og dalbane-følelser om henne har jeg ikke hatt.
Men jeg var lenge usikker på hvorfor bruden i bryllupsbildet jeg ble vist/deltok i hadde katteører f.eks. Trodde en god stund at damen kanskje var fan av animé og manga og takket ja til å delta som frivillig på en sådan kongress her i byen i fjor. Kanskje hun var der, kanskje ikke, men jeg møtte ingen der som det virkelig sa klikk med og de fleste deltakerne var mindreårige også og det er ikke hun
Først etter at jeg ble kastet ut på dypt vann så og si under min første husrens i fjor, kom det klarere frem at damen med katteører var Bast og noen brikker falt mer på plass i forståelsen av det kommende forholdet
Men jeg var lenge usikker på hvorfor bruden i bryllupsbildet jeg ble vist/deltok i hadde katteører f.eks. Trodde en god stund at damen kanskje var fan av animé og manga og takket ja til å delta som frivillig på en sådan kongress her i byen i fjor. Kanskje hun var der, kanskje ikke, men jeg møtte ingen der som det virkelig sa klikk med og de fleste deltakerne var mindreårige også og det er ikke hun
Først etter at jeg ble kastet ut på dypt vann så og si under min første husrens i fjor, kom det klarere frem at damen med katteører var Bast og noen brikker falt mer på plass i forståelsen av det kommende forholdet
Antall ord: 180
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Okt 2013 19:16
- 11
- Kjønn (valgfri): ung kvinnne
- Lokalisering: Vestfold, der jeg trives.
- Blitt takket: 33 ganger
Det er en ære og en glede å få følge deg min venn. For det første, så er du godheten selv og fortjener alt godt. For det andre, så er du olympisk mester i selvbeherskelse og diplomati. Ikke tid for rødming nå nei. En dag kommer du og din kjære til å reise sammen på vår underlige og spennende reise. Selv akter jeg å komme med ord og noen velmenende råd i bryllupet. det paranormale vil selvfølgelig være viktig for dere og jeg tror bestemt at det vil føre deg sammen med din utkårede. Vi har alle fri vilje og den kan ikke klusses med. Uansett hvem det er, så velger hun det selv av egen fri vilje å dele livet med deg. Dog tror jeg at en del av vårt eksistensgrunnlag står skrevet et sted i universet. Samtidig er jeg sikker på at du og din livsledsager har krysset hverandres veier mange ganger tidligere. Blant annet i Atlantis og en del andre steder. Lykke til på ferden.
Antall ord: 176
Det som skiller vinnere fra de som ikke når målstreken er ikke antall seiere, men evnen til å snu det negative om til noe positivt.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Sikker på at damen ikke er deg, miss_sunset ?
(Hæ? Utålmodig etter å få oppklart denne saken, nei?)
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Okt 2013 19:16
- 11
- Kjønn (valgfri): ung kvinnne
- Lokalisering: Vestfold, der jeg trives.
- Blitt takket: 33 ganger
Ja, jeg er rimelig sikker på det ja. Selveste jedien vår her er en av mine desidert beste venner og kommer nok til å være det gjennom livet. Jeg ser frem til å bli venninde med hans utkårede. Jeg går utifra at damen er både kul og koselig. Like likandes som oss.Lilja skrev:Sikker på at damen ikke er deg, miss_sunset ?
Antall ord: 75
Det som skiller vinnere fra de som ikke når målstreken er ikke antall seiere, men evnen til å snu det negative om til noe positivt.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
- - - Jeditronds kjærestetråd
Jeg regnet egentlig med det Men det hadde vært bittelitt gøy om det viste seg at den godeste ikke så skogen for bare trærmiss_sunset skrev: Ja, jeg er rimelig sikker på det ja. Selveste jedien vår her er en av mine desidert beste venner og kommer nok til å være det gjennom livet. Jeg ser frem til å bli venninde med hans utkårede. Jeg går utifra at damen er både kul og koselig. Like likandes som oss.
Antall ord: 85
Hide post links |