jeditrond skrev: at det er en flygende tallerken være nok til I.F.O. betegnelsen etter min mening![]()
men alle flyvende tallerkener som blir observert blir kategorisert som UFO og ikke IFO.
så, er nok her uenigheten mellom oss oppstår da.
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
jeditrond skrev: at det er en flygende tallerken være nok til I.F.O. betegnelsen etter min mening![]()
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Jepp, her er vi uenig. Jeg er fullstendig klar over at gjenstander som flyr, tallerkner, sigarer og andre rariteter fortsatt kategoriseres som U.F.O., jeg er bare av den mening at det blir litt feil siden man har gjenkjent formen på objektet. At man ikke aner om dette er noe muffens fra USAs skunkworks eller Russlands versjon av det samme, eller utenomjordiske turister, det får så være.lighteren skrev:jeditrond skrev: at det er en flygende tallerken være nok til I.F.O. betegnelsen etter min mening![]()
men alle flyvende tallerkener som blir observert blir kategorisert som UFO og ikke IFO.
så, er nok her uenigheten mellom oss oppstår da.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Jeg er også veldig nysgjerrig på hvor den evt. kommer fra, jeg er bare en smule eh... flisespikker ift. definisjoner på ord kanskje...?lighteren skrev:hehe stikk motsatt av meg du,
jeg vil bare vite hvor den kommer fra og ikke hvilken form den har.
men ja, en enighet om uenighet er i boks!
Hide post links |
jeditrond skrev: Jeg er også veldig nysgjerrig på hvor den evt. kommer fra, jeg er bare en smule eh... flisespikker ift. definisjoner på ord kanskje...?
Hide post links |
Hide post links |