Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Det er nok verdens enkleste sak å fake en hvilken som helst ufo video. Så det er jo ikke lett å vite hva som er ekte og falsk. Dersom det ikke er beviselig mange tilskuere til stede som ser det samme. ift ovennevne ufo så vil jeg tro at de mulige aliens ombord skulle blitt veldig svimmel i den flyvende karusellen ..
men er det flyvende objektet egentlig identifisert bare fordi man har observert et flyvende objekt som f.eks en flyvende tallerken?
er det russerne som styrer den? amerikanerne eller aliens?
identifisert flyvende objekt, men likevel ukjent?
jeg vet ikke om et flytårn godtar den type identifisering. "vi er en IFO", slipp oss inn.
lighteren skrev:IFO, som i "identified flying object?
men er det flyvende objektet egentlig identifisert bare fordi man har observert et flyvende objekt som f.eks en flyvende tallerken?
er det russerne som styrer den? amerikanerne eller aliens?
identifisert flyvende objekt, men likevel ukjent?
jeg vet ikke om et flytårn godtar den type identifisering. "vi er en IFO", slipp oss inn.
Tja, det er mulig flytårnet vil ha registreringsnummer også, samt avreisested o.l. Nå ser det ikke ut til at flygende tallerkener bryr seg nevneverdig om dette. Men utfra at U'en i U.F.O. står for uidentifisert, at det er et objekt man ikke kan se hva er for noe, burde det at det er en flygende tallerken være nok til I.F.O. betegnelsen etter min mening Hvem som styrer det vet man jo ikke selv om det viser seg å være et fly? Det kan være en russisk pilot som flyr for Widerøe f.eks., det vet man jo ikke uten å sjekke rute osv. osv. og forhøre seg med flyselskapet om hvem som fløy den og den ruten på en spesifikk dato og klokkeslett.
Antall ord: 197
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her