Healing og annen alternativ medisin ⇒ Få bort sinne?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Få bort sinne?
Ta deg tid og les igjennom tråden din Lionbaby,- du har fått mange gode råd her allerede
Som et lite ps må jeg legge til at okkult ikke er ensbetydende med negativt og mørkt !
Som et lite ps må jeg legge til at okkult ikke er ensbetydende med negativt og mørkt !
Antall ord: 38
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2011 11:12
- 13
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Bak deg
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- Få bort sinne?
Han har fortalt at han vil ha bort smerten som følge av at jeg såret han.
Antall ord: 18
The most beatiful thing anyone can wear is their smile.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
- Få bort sinne?
Å oppleve smerte er en naturlig del av livet og noe vi må finne oss i. Han må lære seg til å leve med smerten og du må lære deg til å gi slipp !
Hvis ikke blir dere gående videre inn i fremtiden baklengs med blikket festet på en hendelse som kunne gitt begge verdifulle erfaringer, men som, fordi ingen av dere virkelig bearbeider det som skjedde, bare blir liggende som et åpent sår i fortiden.
Du søker hjelp å det åndelige, det magiske.
Du begynner i feil ende og jeg syns det er trist at du fremdeles henger fast i dette.
Hvis ikke blir dere gående videre inn i fremtiden baklengs med blikket festet på en hendelse som kunne gitt begge verdifulle erfaringer, men som, fordi ingen av dere virkelig bearbeider det som skjedde, bare blir liggende som et åpent sår i fortiden.
Du søker hjelp å det åndelige, det magiske.
Du begynner i feil ende og jeg syns det er trist at du fremdeles henger fast i dette.
Antall ord: 103
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Få bort sinne?
Men hvordan kan han bli så sinna? Hvor kommer sinnet fra?
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
- Få bort sinne?
Nå må du gi deg !!
Antall ord: 5
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- - Få bort sinne?
Siterer din tidligere post;Lionbaby skrev:Men hvordan kan han bli så sinna? Hvor kommer sinnet fra?
Han har allerede fortalt deg hvorfor og hvordan.....Lionbaby skrev:Han har fortalt at han vil ha bort smerten som følge av at jeg såret han.
Antall ord: 45
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Få bort sinne?
Jo, men hvorfor er det sinne som er utfallet og ikke at han blir lei seg? Syns det er litt rart.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- - Få bort sinne?
To sider av samme sak, han er lei seg, men for å gjøre noe med dette retter han sinnet mot den som har gjort ham lei seg, altså deg. En slags logikk egentlig, man "slår" etter det som har gjort en vondt. Forstår du nå?Lionbaby skrev:Jo, men hvorfor er det sinne som er utfallet og ikke at han blir lei seg? Syns det er litt rart.
Antall ord: 70
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Få bort sinne?
Jeg leste en gang at sinne ikke egentlig er en selvstendig del av vårt følelsesregister. Når man blir sint ligger det alltid en annen følelse under, som f.eks. smerte, skuffelse eller sorg.
Tror det kan være noe i det.
Tror det kan være noe i det.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Konto avsluttet
- Startet: 03 Jun 2010 12:04
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
- Få bort sinne?
Ja, for det er kjærlighet på den ene siden og det er frykt på den andre siden og sinne er frykt, faktisk er det det...
Noen reagerer med tårer og noen med sinne.... Skjønner?
Noen reagerer med tårer og noen med sinne.... Skjønner?
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Få bort sinne?
Syns det er noen kompliserte greier
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
- Få bort sinne?
Det kalles livet
Antall ord: 3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Få bort sinne?
Hvorfor er det sånn at såra folk kan gjøre onde ting, og hva kan man gjøre for å hjelpe den sårende?
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2012 20:09
- 12
- Kjønn (valgfri): Kjærring!
- Har takket: 268 ganger
- Blitt takket: 636 ganger
- Få bort sinne?
Liker ikke begrepet 'ond' her, men ok: Fordi de synes du fortjener det fordi de synes DU er den onde her, og du kan antagelig 'hjelpe' dem best med å holde deg unna dem til de roer seg litt.
For å være litt mer hjelpsom her: Jeg sier ikke at alt er din skyld, jeg sier at de mener det. Bare glem hele greia, og da mener jeg GLEM DET, ikke gå rundt og pirk i det.. slutt å snakk med dem direkte (selv om du tror du gjør det for å hjelpe) eller slutt å snakk med dem gjennom felles kjente, og slutt og snakk til felles kjente om dem..samme med fb-oppdateringer som kan tolkes som om det er om dem også videre. Hvis du må snakke med noen finn noen som ikke aner hvem det er snakk om. Det virker som du driver og pirker opp et sår så det ikke får gro, hvis du skjønner sammenligninga.
Hvis dette egentlig er om noe helt anna hjelper det veldig hvis du forteller hva som er det virkelige problemet.
For å være litt mer hjelpsom her: Jeg sier ikke at alt er din skyld, jeg sier at de mener det. Bare glem hele greia, og da mener jeg GLEM DET, ikke gå rundt og pirk i det.. slutt å snakk med dem direkte (selv om du tror du gjør det for å hjelpe) eller slutt å snakk med dem gjennom felles kjente, og slutt og snakk til felles kjente om dem..samme med fb-oppdateringer som kan tolkes som om det er om dem også videre. Hvis du må snakke med noen finn noen som ikke aner hvem det er snakk om. Det virker som du driver og pirker opp et sår så det ikke får gro, hvis du skjønner sammenligninga.
Hvis dette egentlig er om noe helt anna hjelper det veldig hvis du forteller hva som er det virkelige problemet.
Antall ord: 181
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hide post links |