Hei.
Jeg vet kanskje dette kan høres ut som et emne som burde være på en annen diskusjonsside, men jeg tar sjangsen.
La meg ta det fra begynnelsen for å gi dere litt innsikt i ''evnene'' jeg har hatt før.
Når jeg var 3 år visste jeg alltid hva moren min tenkte, og skremte henne endel med dette.
Hvis hun var bekymret for en tante ( og hun ikke fortalte det til noen ) kunne jeg finne på å si til henne: Du må ikke bekymre deg for tante. To ganger har jeg også sagt til henne:'' jeg føler noen vi kjenner kommer til å dø i mc ulykke snart'', og det har skjedd kort tid etter begge gangene.
Sånn var jeg helt frem til jeg en natt så en gammel dame (fra 1800 tallet) stå midt i rommet mitt om natta og kikke på meg. Den gangen ble jeg så skremt, at etter det har jeg ikke fått noen forvarsler.
Når jeg som 15 åring fikk min første forelskelse, fikk jeg plutselig et hav av deja-vu hele tiden, der jeg plutselig fikk worst case scenarioer i hodet og hvordan jeg kunne unngå dem. Dette skjedde ikke bare når jeg var med typen, men i alle sammenhenger.
Nå når jeg 5 år etterpå har fått meg ny type, men ikke er like forelsket som første gang (tror jeg???????) får jeg også på nytt slike deja-vu'er, men uten ''løsningsforslag''.
Noen ganger får jeg deja-vu som viser meg at han er den rette, mens andre ganger får jeg scener i hodet om at jeg ikke elsker ham. Jeg får også mange andre deja-vu'er om andre ting.
Noen som forstår seg på hva i alle dager det er som foregår, og om en bryter på hva jeg kunne se og føle når jeg var liten vil slå seg på igjen????
Og ikke minst, var det noen som forsto hva jeg mente??
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Deja vu og kjærlighet.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2010 01:12
- 14
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Re: Deja vu og kjærlighet.
Jeg tror ikke det er helt uvanlig at man blir litt "overfølsom" også på andre plan enn det fysiske når man er forelsket. Hva som gjør det aner jeg ikke.. kjemiske forbindelser, "kortslutninger"? Forelskelse blir jo ofte betegnet som en sykdom!
Har selv opplevd å bli oversensitiv- ikke så mye deja vu kanskje, men mer som å.. lese folk? Hele tiden komme dem i forkjøpet med ord, setninger, handlinger. Omtrent som jeg har blitt en del av dem. Vanskelig å forklare..
For en del år siden var jeg hemningsløst forelsket i en person som var gift. Bare for å ha sagt det så var det aldri aktuelt å trenge seg inn i deres forhold, min forelskelse var hemmelig for alle.
Jeg jobbet sammen denne personen og holdt på å bli gal av alle "avsløringene". Ufrivillig følte jeg "alt" han følte.. jeg sa eller spurte sjelden om noe, men overhørte og fikk bekreftet det meste når gutta satt til lunsj. Snodige greier egentlig..!
Har selv opplevd å bli oversensitiv- ikke så mye deja vu kanskje, men mer som å.. lese folk? Hele tiden komme dem i forkjøpet med ord, setninger, handlinger. Omtrent som jeg har blitt en del av dem. Vanskelig å forklare..
For en del år siden var jeg hemningsløst forelsket i en person som var gift. Bare for å ha sagt det så var det aldri aktuelt å trenge seg inn i deres forhold, min forelskelse var hemmelig for alle.
Jeg jobbet sammen denne personen og holdt på å bli gal av alle "avsløringene". Ufrivillig følte jeg "alt" han følte.. jeg sa eller spurte sjelden om noe, men overhørte og fikk bekreftet det meste når gutta satt til lunsj. Snodige greier egentlig..!
Antall ord: 166
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jan 2011 17:51
- 13
- Kjønn (valgfri): Female
- Lokalisering: Oslo
For min del høres dette ut som sjele venner eller medlemmer fra din sjelsgruppe som skal vise deg gammal karma du må forløse. Det samme gjelder for partnerene dine, de må også forløse de tidligere liv dere har hatt sammen. Samtidig viser deja-vuene dine deg at du er på riktig vei og at utviklingen går som den skal. Husk at forelskelser er en form for psykose. I min verden kan det åpne opp for paralelle dimensjoner eller tilbakeblikk. Finn fellestrekkene eller be hjelperne dine om å vise deg temaet du skal jobbe med tydeligere:)
Antall ord: 98
Elohim Kiani Michaela Aicha
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2011 18:20
- 13
- Kjønn (valgfri): Miss
- Lokalisering: Skudeneshavn
Når "vet" en at en har funnet sin sjelefrende/partner?
Selv har jeg hatt kjæreste i øver 2 år nå(min første) og de sa "klikk" med én gang, vi er kliss like(noen forskjeller) både jeg og han vet hva den andre skal si og sier/gjør de tingene den andre skal og foregår gjerne internt mellom oss og vet hva den andre tenker..og alt er helt fantastisk, kan han være den ene selv om han er min første? kanskje litt dumt spørmål kanskje men prøver meg her
Selv har jeg hatt kjæreste i øver 2 år nå(min første) og de sa "klikk" med én gang, vi er kliss like(noen forskjeller) både jeg og han vet hva den andre skal si og sier/gjør de tingene den andre skal og foregår gjerne internt mellom oss og vet hva den andre tenker..og alt er helt fantastisk, kan han være den ene selv om han er min første? kanskje litt dumt spørmål kanskje men prøver meg her
Antall ord: 101
Never Run Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Hide post links |