Vermilion Oriol skrev:
Vel, DanniBoi, hadde gitt meg en side. Men det var ikke så mye å finne der enn en hendvisning til Mysticnet.com(tror jeg). Søk heller etter Gnosticweb, og se om du finner noe med mystic i seg. Siden er foresten på engelsk.
Den skjønte jeg ikke... Hvis du går her:
www.gnosticweb.com så kommer du til en fullkommen side, og vil du ta et gratis og veldig bra kurs i astral projeksjon passer denne siden veldig bra. ANBEFALES!
Men som Vermilion Oriol sa så er
http://www.mysticweb.org/ veldig bra for informasjon om astral reise..
Jaja..
Bøker.. tja.. "Astral projeksjon for beginners" har jeg liggende ved siden av meg. Den får du på bokkilden.no tror jeg..
Assa, lucid drømming, drømming og astral projeksjon er egnetlig alt det samme. Lucis drømming, du er i det astrale planet, men underbevisstheten spiller noen puss med deg også. Opplevelsen din er da en blanding mellom subjektiv perspektiv og objektivt. Drømming er bare subjektiv opplevelse av det astrale planet. En ordentlig astral projeksjon / UKO, da er du så god at du klarer å oppfatte denne verden på et objektiv nivå. Altså du ser det som det virkelig er og at du holder fantasien i sjakk da...
Nei, man finner alltid tilbake til kroppen. Som tuttelutta sier så trenger hu bare å tenke på det så er hu tilbake. Faktisk, hvis dere går med på at drømming faktisk er en ubevisst UKO, så astral reiser du jo søren meg hver eneste natt. Du forlater faktisk kroppen din hver gang du sovner. Og gjennom hele livet ditt, hver morgen, så har du funnet veien tilbake uten å ha skadet deg. Selv med mareritt så overlever du. Dette er også en reise, men til et annet plan. Som ikke er fullt så hyggelig..
En annen ting som slo meg da jeg satt og duppa av på skolen, var at. Jeg har lest og hørt at når du astral reiser så fylles du opp med energi. Dette har jeg veldig tro på. I det astrale planet så finnes ikke tid og rom. Altså, i forhold til fysiske planet, så trenger du bare å duppe av så er du fylt med energi. For på den andre siden så var du jo der i en evighet på det lille sekundet hodet falt... Hvis dere henger med.
For før jeg duppa av på skolen var jeg sååå trøtt og sliten at jeg ikke gadd noe. Så sovnet jeg, men siden jeg ikk hadde støtta hodet så bråvåknet jeg så fort at jeg nesten kjente at jeg forlot kroppen. Men da jeg våkna, etter et kvart sekund med "søvn" var jeg så ubeskrivelig full av energi. Var som om jeg hadde ligget å sovet hele natta. Jeg var kjempevåken og i skikkelig form til å fortsette dagen. Helt utrolig, og det var da dette slo meg med at man faktisk bare trenger å duppa av og det tilsvarer flere timer søvn... Veldig interessant...
Men ihvertfall, til alle dere med interesse for astral projeksjon.. Det er ingenting farlig med det. Du dør ikke! Stepp inn i den astrale verden med rene hensikter og i godt sinn. Litt viktig at du ikke er forbanna og irritert når du prøver, for da blir verden du går inn i det på en måte full av skremmende ting. Så lenge du er glad når du øver og evt. klarer det har du ingenting å frykte. Det værste som kan skje er faktisk bare at du blir skremt.
Så lenge du er redd så er det sjanse for at du vil bli skremt, men hvis du dropper denne unødvendige negative energien, som frykt er, så vil du få de meste utrolige positive opplevelser!!! Jeg gleder meg ihvertfall...
Helt sant, ikke vær redd, er ingen grunn til det. Uansett hva dere tror eller har hørt. Den verden blir til det du tror den er. Verden der formes av dine følelser, så vær glad og du vil få en superglad verden tilbake
![Laughing :D](./images/smilies/mozilla_laughing.png)
:D:D:D
Er det ikke sånn her i denne verden og a..?
Vennlig hilsen