Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenKan jeg bestemme hvor jeg vil sveve???

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Tuttelutta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 21 Mar 2005 19:23
19

Kan jeg bestemme hvor jeg vil sveve???

Innlegg av Tuttelutta »

Å, hjelpes meg.... Er det virkelig sånn at man kan bestemme hvor man vil"sveve" når man kommer ut av kroppen på natten? Hm... Interessant... Men kan det være farlig? Finner man alltid tilbake til kroppen?

Hvis jeg tillater meg å sveve lenger enn opp til taket, så havner jeg i senga til naboen som bor over meg... Og det vil jeg IKKE... :lol:
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
ghostbabes=)
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 11 Feb 2005 21:44
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjemme

Innlegg av ghostbabes=) »

hehe komiskt... dere slipper nok å dele seng får jeg håpe. tror ikke du bestemmer selv akkurat men... har ikke korrekte svar på spm ditt.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DANNi

Innlegg av DANNi »

Det er IKKE farlig å sveve i det hele tatt. Man finner alltid tilbake til kroppen og du har ingenting å frykte, men mindre du frykter... :lol:

Du svever hver eneste gang du sover, og hittill så har du kanskje overlevd?
Alltid våkna i samme kropp vell...?
For å komme tilbake til din fysiske kropp, tenk på den. Du er da tilbake før du aner det... :wink:

Hvis du klarer å sveve, også kalt astral projeksjon, så gjør det. Er ikke alle som mestrer dette med engang og du burde nyte det. Utforsk og les bøker om det, du vil få ekstremt mye ut av å astral reise:)

Vennlig hilsen
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Kan man altså fly til verdens ende om en tillater det?????
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Man kan fly nøyaktig hvor man vil :wink:
Antall ord: 8
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Pusejenta skrev:Man kan fly nøyaktig hvor man vil :wink:
Oi, nå skulle jeg ha likt å kunne være åpen til å kunne oppleve noe sånt. Det hadde vært en opplevelse for livet.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DANNi

Innlegg av DANNi »

Ja, nå har ikke jeg opplevd det ennå... Men ække langt unna... Av det jeg har lest, så er det mer utrolig enn du aner..

Altså, det som skjer er at du entrer den 5 dimensjon og høyere.. Da blir det egentlig litt vanskelig å tenke seg hvor sinnsykt fantastisk det er. Og hva man kan gjøre. Man burde vite hva man vil, ellers kan man rett å slett bare bli sittende på et sted og "javel, nå har jeg sett huset mitt og månen.. Hva skal jeg gjøre mer..?"

Altså, det er sååå mye mer å gjøre i den 5 dim. enn å bare se på huset sitt ovenifra... :)

Dessuten kan DU gjøre det, det krever bare litt disiplin.. Altså, finn ei bok om astral projeksjon og les den. Etter en stund, og hvis du virkelig går inn for det, så vil DU klare det :)

Gnosticweb.com

En ting til som er ganske heftig der i den astrale verden, alle kan prate med alle.. Altså, hvisdu møter en fra japan som astral reiser samtidig som deg, så kan du like lett prate med han som kompisen din som også reiser, siden alt skjer telepatisk:)

Kult?

Vennlig hilsen
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Det høres jo ganske kult ut. Men hvis jeg skulle gå inn for det, så ville det være forgjeves. Har en del ting å ordne før jeg kan i det hele tatt tenke på det. Men den dagen jeg får det til, blir en av de beste dagene av mitt liv. Bare tanken på hvordan det må være å oppleve noe sånt, får meg til å bli misunnelig. *sukker*. Men jeg skal ta en titt på den siden. Har i alle fall tanker om hva det første fenomenet er, som jeg ville ha opplevd hadde jeg fått velge altså. Men hvem vet, kanskje jeg kan få det til??
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tuttelutta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 21 Mar 2005 19:23
19

Innlegg av Tuttelutta »

Det lengste jeg har svevet hittil er opp en etasje... til naboen... Og ut gjennom vinduet... Og da havnet jeg på et kjøkken. Hehe... Muligens i et av husene som er utenfor blokka her. Vet ikke helt hva jeg hadde der og gjøre da men... Det var i hvert fall flere mennesker der, og det var midt på natten.

Det jeg la merke til er at når jeg svevde ut av vinduet og opp i luften, så så jeg liksom nedover. Så liksom senga mi bli fjernere, så vinduet mitt bli fjernere... Hvorfor ser jeg ikke opp i luften da? Trodde det var mer "naturlig" å se framover... Blir jo litt rart da, tenk om man skulle gå bakover liksom? Blir ikke naturlig det. Man skal jo se HVOR man går... Men idet jeg forlater kroppen, da ser jeg mest oppover.

Men jeg er fortsatt usikker på om alt dette er en drøm eller ikke. For når jeg tenker på det i våken tilstand, så virker det så rart.

Fortalte dette til mora mi idag, og hun tror det har klikka for meg tror jeg... :lol:
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Tuttelutta skrev:Det lengste jeg har svevet hittil er opp en etasje... til naboen... Og ut gjennom vinduet... Og da havnet jeg på et kjøkken. Hehe... Muligens i et av husene som er utenfor blokka her. Vet ikke helt hva jeg hadde der og gjøre da men... Det var i hvert fall flere mennesker der, og det var midt på natten.

Det jeg la merke til er at når jeg svevde ut av vinduet og opp i luften, så så jeg liksom nedover. Så liksom senga mi bli fjernere, så vinduet mitt bli fjernere... Hvorfor ser jeg ikke opp i luften da? Trodde det var mer "naturlig" å se framover... Blir jo litt rart da, tenk om man skulle gå bakover liksom? Blir ikke naturlig det. Man skal jo se HVOR man går... Men idet jeg forlater kroppen, da ser jeg mest oppover.

Men jeg er fortsatt usikker på om alt dette er en drøm eller ikke. For når jeg tenker på det i våken tilstand, så virker det så rart.

Fortalte dette til mora mi idag, og hun tror det har klikka for meg tror jeg... :lol:
Oi, så spennende. jeg blir mer og mer fascinert av det dere forteller. Men er det mulig at man ikke klarer å vende tilbake til kroppen sin??? Hva skjer da???
Antall ord: 222

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tuttelutta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 21 Mar 2005 19:23
19

Innlegg av Tuttelutta »

Vermilion Oriol skrev:
Tuttelutta skrev:Det lengste jeg har svevet hittil er opp en etasje... til naboen... Og ut gjennom vinduet... Og da havnet jeg på et kjøkken. Hehe... Muligens i et av husene som er utenfor blokka her. Vet ikke helt hva jeg hadde der og gjøre da men... Det var i hvert fall flere mennesker der, og det var midt på natten.

Det jeg la merke til er at når jeg svevde ut av vinduet og opp i luften, så så jeg liksom nedover. Så liksom senga mi bli fjernere, så vinduet mitt bli fjernere... Hvorfor ser jeg ikke opp i luften da? Trodde det var mer "naturlig" å se framover... Blir jo litt rart da, tenk om man skulle gå bakover liksom? Blir ikke naturlig det. Man skal jo se HVOR man går... Men idet jeg forlater kroppen, da ser jeg mest oppover.

Men jeg er fortsatt usikker på om alt dette er en drøm eller ikke. For når jeg tenker på det i våken tilstand, så virker det så rart.

Fortalte dette til mora mi idag, og hun tror det har klikka for meg tror jeg... :lol:
Oi, så spennende. jeg blir mer og mer fascinert av det dere forteller. Men er det mulig at man ikke klarer å vende tilbake til kroppen sin??? Hva skjer da???
Jeg har fått inntrykk av folk her inne at man ALLTID kommer tilbake til kroppen sin. Heldigvis! Unntaket er kanskje når man dør da... Men man gjør jo ikke det når man ligger i senga og opplever dette... Bare husk at når du svever ut, så ikke vær redd. Det var jeg nemlig de første gangene, og da blir alt sammen bare en kamp for å våkne opp, og det er skikkelig ubehagelig. Da er det bedre å bare la seg sveve ut og være nysgjerrig i stedet for redd. Jeg kommer i hvert fall tilbake til kroppen min, og det virker som om jeg fyker tibake med en gang jeg vil det.
Antall ord: 346

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Tuttelutta skrev:
Vermilion Oriol skrev:
Tuttelutta skrev:Det lengste jeg har svevet hittil er opp en etasje... til naboen... Og ut gjennom vinduet... Og da havnet jeg på et kjøkken. Hehe... Muligens i et av husene som er utenfor blokka her. Vet ikke helt hva jeg hadde der og gjøre da men... Det var i hvert fall flere mennesker der, og det var midt på natten.

Det jeg la merke til er at når jeg svevde ut av vinduet og opp i luften, så så jeg liksom nedover. Så liksom senga mi bli fjernere, så vinduet mitt bli fjernere... Hvorfor ser jeg ikke opp i luften da? Trodde det var mer "naturlig" å se framover... Blir jo litt rart da, tenk om man skulle gå bakover liksom? Blir ikke naturlig det. Man skal jo se HVOR man går... Men idet jeg forlater kroppen, da ser jeg mest oppover.

Men jeg er fortsatt usikker på om alt dette er en drøm eller ikke. For når jeg tenker på det i våken tilstand, så virker det så rart.

Fortalte dette til mora mi idag, og hun tror det har klikka for meg tror jeg... :lol:
Oi, så spennende. jeg blir mer og mer fascinert av det dere forteller. Men er det mulig at man ikke klarer å vende tilbake til kroppen sin??? Hva skjer da???
Jeg har fått inntrykk av folk her inne at man ALLTID kommer tilbake til kroppen sin. Heldigvis! Unntaket er kanskje når man dør da... Men man gjør jo ikke det når man ligger i senga og opplever dette... Bare husk at når du svever ut, så ikke vær redd. Det var jeg nemlig de første gangene, og da blir alt sammen bare en kamp for å våkne opp, og det er skikkelig ubehagelig. Da er det bedre å bare la seg sveve ut og være nysgjerrig i stedet for redd. Jeg kommer i hvert fall tilbake til kroppen min, og det virker som om jeg fyker tibake med en gang jeg vil det.
Gikk inn på den ene nettsiden der det ble godt fortalt hvordan en skal kunne få det til. Kanskje jeg skulle prøve det i natt. Har forstått det slik at man legger seg ned, slapper godt av, blir tung i kroppen, miste følelsen av at en er tung og da har man kommet såpass at man begynner å lette. Har jeg forstått det rett????
Antall ord: 416

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tuttelutta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 21 Mar 2005 19:23
19

Innlegg av Tuttelutta »

Vermilion Oriol skrev:
Tuttelutta skrev:
Vermilion Oriol skrev:
Tuttelutta skrev:Det lengste jeg har svevet hittil er opp en etasje... til naboen... Og ut gjennom vinduet... Og da havnet jeg på et kjøkken. Hehe... Muligens i et av husene som er utenfor blokka her. Vet ikke helt hva jeg hadde der og gjøre da men... Det var i hvert fall flere mennesker der, og det var midt på natten.

Det jeg la merke til er at når jeg svevde ut av vinduet og opp i luften, så så jeg liksom nedover. Så liksom senga mi bli fjernere, så vinduet mitt bli fjernere... Hvorfor ser jeg ikke opp i luften da? Trodde det var mer "naturlig" å se framover... Blir jo litt rart da, tenk om man skulle gå bakover liksom? Blir ikke naturlig det. Man skal jo se HVOR man går... Men idet jeg forlater kroppen, da ser jeg mest oppover.

Men jeg er fortsatt usikker på om alt dette er en drøm eller ikke. For når jeg tenker på det i våken tilstand, så virker det så rart.

Fortalte dette til mora mi idag, og hun tror det har klikka for meg tror jeg... :lol:
Oi, så spennende. jeg blir mer og mer fascinert av det dere forteller. Men er det mulig at man ikke klarer å vende tilbake til kroppen sin??? Hva skjer da???
Jeg har fått inntrykk av folk her inne at man ALLTID kommer tilbake til kroppen sin. Heldigvis! Unntaket er kanskje når man dør da... Men man gjør jo ikke det når man ligger i senga og opplever dette... Bare husk at når du svever ut, så ikke vær redd. Det var jeg nemlig de første gangene, og da blir alt sammen bare en kamp for å våkne opp, og det er skikkelig ubehagelig. Da er det bedre å bare la seg sveve ut og være nysgjerrig i stedet for redd. Jeg kommer i hvert fall tilbake til kroppen min, og det virker som om jeg fyker tibake med en gang jeg vil det.
Gikk inn på den ene nettsiden der det ble godt fortalt hvordan en skal kunne få det til. Kanskje jeg skulle prøve det i natt. Har forstått det slik at man legger seg ned, slapper godt av, blir tung i kroppen, miste følelsen av at en er tung og da har man kommet såpass at man begynner å lette. Har jeg forstått det rett????
TJa.... noe sånt. Jeg tror jeg som regel sovner... og våkner på en måte med en gang, men kroppen min våkner ikke... Kjenner ikke kroppen i det hele tatt... Det har bare skjedd på natten for meg, har ikke prøvd skikkelig å gjøre det på dagtid. Skjer alltid ubevisst. Men her en kveld så ble kroppen min lammet flere ganger FØR jeg sovnet, DET var skikkelig ekkelt. Klarte så vidt å vekke den hver gang, men så ble den lam igjen. Men det var nok bare søvnparalyse, for jeg kom ikke ut av kroppen. Tror jeg bare sovnet etter hvert. Mulig at kroppen rett og slett var utslitt.

Hvilken nettside var det du gikk inn på forresten? Hadde jo vært interessant å prøvd dette helt bevisst, på dagtid en gang. :)
Antall ord: 556

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Tuttelutta skrev:
Vermilion Oriol skrev:
Tuttelutta skrev:
Vermilion Oriol skrev:
Tuttelutta skrev:Det lengste jeg har svevet hittil er opp en etasje... til naboen... Og ut gjennom vinduet... Og da havnet jeg på et kjøkken. Hehe... Muligens i et av husene som er utenfor blokka her. Vet ikke helt hva jeg hadde der og gjøre da men... Det var i hvert fall flere mennesker der, og det var midt på natten.

Det jeg la merke til er at når jeg svevde ut av vinduet og opp i luften, så så jeg liksom nedover. Så liksom senga mi bli fjernere, så vinduet mitt bli fjernere... Hvorfor ser jeg ikke opp i luften da? Trodde det var mer "naturlig" å se framover... Blir jo litt rart da, tenk om man skulle gå bakover liksom? Blir ikke naturlig det. Man skal jo se HVOR man går... Men idet jeg forlater kroppen, da ser jeg mest oppover.

Men jeg er fortsatt usikker på om alt dette er en drøm eller ikke. For når jeg tenker på det i våken tilstand, så virker det så rart.

Fortalte dette til mora mi idag, og hun tror det har klikka for meg tror jeg... :lol:
Oi, så spennende. jeg blir mer og mer fascinert av det dere forteller. Men er det mulig at man ikke klarer å vende tilbake til kroppen sin??? Hva skjer da???
Jeg har fått inntrykk av folk her inne at man ALLTID kommer tilbake til kroppen sin. Heldigvis! Unntaket er kanskje når man dør da... Men man gjør jo ikke det når man ligger i senga og opplever dette... Bare husk at når du svever ut, så ikke vær redd. Det var jeg nemlig de første gangene, og da blir alt sammen bare en kamp for å våkne opp, og det er skikkelig ubehagelig. Da er det bedre å bare la seg sveve ut og være nysgjerrig i stedet for redd. Jeg kommer i hvert fall tilbake til kroppen min, og det virker som om jeg fyker tibake med en gang jeg vil det.
Gikk inn på den ene nettsiden der det ble godt fortalt hvordan en skal kunne få det til. Kanskje jeg skulle prøve det i natt. Har forstått det slik at man legger seg ned, slapper godt av, blir tung i kroppen, miste følelsen av at en er tung og da har man kommet såpass at man begynner å lette. Har jeg forstått det rett????
TJa.... noe sånt. Jeg tror jeg som regel sovner... og våkner på en måte med en gang, men kroppen min våkner ikke... Kjenner ikke kroppen i det hele tatt... Det har bare skjedd på natten for meg, har ikke prøvd skikkelig å gjøre det på dagtid. Skjer alltid ubevisst. Men her en kveld så ble kroppen min lammet flere ganger FØR jeg sovnet, DET var skikkelig ekkelt. Klarte så vidt å vekke den hver gang, men så ble den lam igjen. Men det var nok bare søvnparalyse, for jeg kom ikke ut av kroppen. Tror jeg bare sovnet etter hvert. Mulig at kroppen rett og slett var utslitt.

Hvilken nettside var det du gikk inn på forresten? Hadde jo vært interessant å prøvd dette helt bevisst, på dagtid en gang. :)
Vel, DanniBoi, hadde gitt meg en side. Men det var ikke så mye å finne der enn en hendvisning til Mysticnet.com(tror jeg). Søk heller etter Gnosticweb, og se om du finner noe med mystic i seg. Siden er foresten på engelsk.
Antall ord: 601

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tuttelutta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 21 Mar 2005 19:23
19

Innlegg av Tuttelutta »

OK... takk skal du ha! :)
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links