Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKlasseturer til hjemsøkte steder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
TheTech

Klasseturer til hjemsøkte steder

Innlegg av TheTech »

Asbjørn skrev:Å reise til steder med åndelig aktivitet - fordi det er "kult" - er ikke så veldig smart.
Dere risikerer å få med "blindpassasjerer" på returen...
( eller som enkelte brukere her vil si ; " mentale forstyrrelser" . . )
Hva om samtlige elever blir mentalt forstyrret pga. de har reist på klassetur til hjemsøkte steder?

Ja, mange av de hjemsøkte stedene som skolen tar turen til er vel tull, men ikke alltid. I tiende var vi på tur til ett sted. Jeg fikk høre en spøkelseshistorie fra en lærer, og jeg bestemte meg å få med noen venner og gå på spøkelsesjakt. Vennene jeg tok med meg var ikke de skoleflinke, men de som brydde seg om det paranormale. Vi visste vel egentlig ikke hvor vi skulle gå, så vi gikk i en retning etter en vei. Vi tullet og spøket veldig mye. Men plutselig begynte vi å slutte å tulle, vi begynte vel å bli litt redde og observange. Noe av det jeg husket var at det var mye snakk, men så visket en til meg: "Det er noen bak meg, ta bilde bak meg". Vi fikk tatt et bilde bak han, men alt vi fikk se var en hel masse røyk. Han fortalte at det var noen som trampet bak han, det var ingen av oss, for jeg stod ved siden av han og det var ingen bak han.

Etter en stund begynte jenta som var med oss å få se forskjellige ting. Hun så noen over alt, hun så de mest skremmende ting, redselen hun hadde påvirket meg også. Jeg hadde aldri vært så redd før. Vi sprang tilbake til huset hvor resten av klassen var. Etter 5 minutter ringte jeg til en av de som var igjen oppe i skogen, eneste jeg fikk i svar var tre ord i "telefonsvareren", altså under halve setningen... De som var igjen i skogen kom tilbake etter en stund. Vi leste en avisartikkel som hang der i huset, og der stod det blant annet at man kunne oppleve et nærvær av henne som gikk igjen, blant annet at hun trampet bak folk. Det var det ingen som visste før vi gikk på tur.

Kanskje det var bare tilfeldigheter, men jeg tenker litt på Auschwitz... Der MÅ det jo spøke? Vi drar dit fordi det er "kult" og for å få se hvordan 2. verdenskrig var?
Antall ord: 399

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Troyamin

Re: Klasseturer til hjemsøkte steder

Innlegg av Troyamin »

Jeg tror på det paranormale, men i dette tilfellet tror jeg mer det var massesuggesjon...
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
puma/f

Re: Klasseturer til hjemsøkte steder

Innlegg av puma/f »

Når det kommer til turer til konsentrasjons leirene, så tror jeg faktisk at det er mere psykisk enn noe anna som får ungdommer til og reagere... Jeg har vært på hvitebusser tur og det er noe jeg aldri kommer til og glemme. For en ting er og lese om det en anna ting er og stå der og se. Inntrykka blir sterke. Nå snakker jeg for meg sjøl, men det blir for respekt løst for meg og begynne og sence etter noe paranormalt der. Det er en grav plass bør behandles med den respekt en grav plass skal. Det er satt opp ulike grav-steiner og minne steiner, så for meg er det en grav plass

Forøverig er kirkegårder av min erfaring noe av de fredligste plassene du kan være, sørgmodige men fredlige...

Puma/f
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !