Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderwesterlunds siste pek

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: westerlunds siste pek

Innlegg av BA. »

HER ER ANNA ELISABETH WESTERLUNDS SUPERHJERNE
- Vi har undersøkte hjernen svært grundig, og kan konkludere med at den må klassifiseres blant den øverste tidelen av befolkningen, sier dekanus ved Universitetet i Bergen, Jon Lekven.

Hjernen er veid til 1190 gram. Hjernen hos kvinner varierer normalt fra 1100 til 1300 gram, hos menn er hjernen om lag 150 gram tyngre.
Altså ganske gjennomsnittlig størrelse.
Hjernen er vanlig symmetrisk - det vil si med vanlige uregelmessigheter.
Hun var ikke syk.
Overflaten viser ingen tegn på blødninger, svulst, betennelser eller andre sykdomstegn.
Hun var ikke syk.
Det finnes ingen tegn på svinn av hjernesubstans. Slikt svinn er vanlig ved f.eks. aldersdemens.
Hun var ikke syk.
Blodårene viser så godt som ingen tegn til forkalkning. Alt tyder på at hun har hatt god sirkulasjon til hele hjernen.
Hun var ikke syk.
Noen forsker har hevdet at synske personer kan lide av epilepsi. Det er ikke funnet tegn til epilepsi i hjernen.
Hun var ikke syk.
Det finnes ikke tegn til Parkinsons sykdom.
Hun var ikke syk.
Den viktige forbindelsen mellom de to hjernehalvdelene er kraftig og god.
Hun var ikke syk.

VG's konklusjon er at enhver person uten sykdommer eller skader i hjernen har superhjerner, mens forskernes konklusjon er annerledes.
- Vi har i vårt arbeid med denne hjernen forsøkt ikke å være forutinntatt. Vi har prøvd å finne noe spesielt med denne hjernen. Men den er på alle måter normal, og var i svært god forfatning ved hennes død, sier dekanus Lekven.
Og igjen ser vi en tvilsom artikkel uten mulighet for kommentarer.
Antall ord: 282
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

BA. skrev:Det som er verdt å merke seg er at artikkelen i første omgang ikke var åpen for kommentarer, så ingen fikk sagt fra om dette tøyset BT fant på. Hele artikkelen er en hyllest til AEW, og viser hvor fantastisk ukritisk norske journalister kan være når det gjelder alt overnaturlig.
Jeg synes det er langt viktigere at de er mer kritiske - og ikke minst NØYTRALE - til f.eks.
politiske saker og helse og mentalitet blant borgere, disse journalistene.
Selv om det er, klart, en annen sak.
Antall ord: 92
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
NormalNok
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Okt 2009 09:52
15

Innlegg av NormalNok »

BA. skrev:BT må ha fått mange telefoner til redaksjonen siden de valgte å gå ut og tilbakevise sin egen artikkel dagen etter.
He-he... jeg ser til min tilfredsstillelse at de bruker omtrent ordrett den forklaringen jeg sendte BT på email like etter at den første artikkelen kom ut. Men de måtte altså ut i en fotobutikk for å hente et "sannhetsvitne" i saken, selv om de har maaaange profesjonelle fotografer i staben. Men ved å bruke ekstern ekspertise nå, blir det kanskje mindre pinlig at de ikke stoppet saken i første omgang? :roll:

Det tragiske nå er at denne bløffen bidrar til å svekke troverdigheten til AEW!!!

Hun var et fantastisk menneske med et stort hjerte og helt spesielle evner ("overnaturlige" eller vitenskapelig forklarbare - det spiller mindre rolle, så lenge hun beviselig har hjulpet så mange mennesker).

Det er forferdelig synd at en taskenspiller av en fotograf får lov til å assosieres med henne og stjele oppmerksomhet på en så simpel måte.
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

ludoburgero skrev:Jeg synes det er langt viktigere at de er mer kritiske - og ikke minst NØYTRALE - til f.eks. politiske saker og helse og mentalitet blant borgere, disse journalistene.
En nøytral vinkling i en kontroversiell sak vil kanskje begge sider oppfatte som unyansert, siden en del påstander fra motstanderen får stå uimotsagt.
Men som du sier, det er en annen sak. Kritikkløs journalistikk er til større skade enn gavn, uansett om det dreier seg om overnaturlige, regjeringsvennlige eller regjeringskritiske artikler.
Antall ord: 95
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

NormalNok skrev:
BA. skrev:BT må ha fått mange telefoner til redaksjonen siden de valgte å gå ut og tilbakevise sin egen artikkel dagen etter.
He-he... jeg ser til min tilfredsstillelse at de bruker omtrent ordrett den forklaringen jeg sendte BT på email like etter at den første artikkelen kom ut. Men de måtte altså ut i en fotobutikk for å hente et "sannhetsvitne" i saken, selv om de har maaaange profesjonelle fotografer i staben. Men ved å bruke ekstern ekspertise nå, blir det kanskje mindre pinlig at de ikke stoppet saken i første omgang? :roll:

Det tragiske nå er at denne bløffen bidrar til å svekke troverdigheten til AEW!!!

Hun var et fantastisk menneske med et stort hjerte og helt spesielle evner ("overnaturlige" eller vitenskapelig forklarbare - det spiller mindre rolle, så lenge hun beviselig har hjulpet så mange mennesker).

Det er forferdelig synd at en taskenspiller av en fotograf får lov til å assosieres med henne og stjele oppmerksomhet på en så simpel måte.
Jeg kjente ikke AEW selv. så hennes medmenneskelighet og hjerte kan jeg ikke si noe om, men mediafokus har hun fått, og hun har benyttet seg av det. I hvilken grad hun har hjulpet noen er vel noe tvilsomt, men hun har definitivt fått kreditt for å ha hjulpet mange. :)
Antall ord: 218
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NormalNok
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Okt 2009 09:52
15

Innlegg av NormalNok »

BA. skrev:I hvilken grad hun har hjulpet noen er vel noe tvilsomt
Bare hvis du mener det er helt greit at dine barn ligger døde på et ukjent sted i naturen!

Foreldrene til forulykkede Rune Chr. Eriksen og Arne I. Mala er ihvertfall klare eksempler på at du tar helt feil. Spør dem - de ble hjulpet til å lete på et helt annet sted enn alle vitneobservasjoner tydet på, og det ble treff i første forsøk på AEW's anvisning! Lensmann Lønningen (eller Lynvingen, om du vil :D ) hadde aldri kommet til å lete der uten dette innspillet (ja, jeg har spurt ham!). Foreldrene fikk et trist men endelig svar, og en grav å gå til.

Brukte hun "overnaturlige evner", eller hadde hun "jukset" og funnet stedet på en annen måte? Same shit to me, men hun hjalp dem!

Får man kreditt for å ha hjulpet noen, er det ikke så usannsaynlig at det er fordi noen føler seg hjulpet... Hva mer kan man forlange av en gammel dame?
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

La oss bare si et slik at om en person hadde kommet med detaljert og utvetydig informasjon om et åsted eller hendelse, hadde vedkommende kommet i politiets søkelys som mistenkt. Om dette ikke hadde forekommet, hadde det vært noe riv ruskende galt i politivesenet.

Om det er slik at politiet smelter som smør mellom fingrene på en person som kaller seg "klarsynt" er det på tide med en revolusjon i rettssystemet vårt ;)

Jeg velger heller å tro at disse "klarsynte" slettes ikke gir særlig viktig eller detaljert informasjon.
Antall ord: 92
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Kimbara skrev:La oss bare si et slik at om en person hadde kommet med detaljert og utvetydig informasjon om et åsted eller hendelse, hadde vedkommende kommet i politiets søkelys som mistenkt. Om dette ikke hadde forekommet, hadde det vært noe riv ruskende galt i politivesenet.

Om det er slik at politiet smelter som smør mellom fingrene på en person som kaller seg "klarsynt" er det på tide med en revolusjon i rettssystemet vårt ;)

Jeg velger heller å tro at disse "klarsynte" slettes ikke gir særlig viktig eller detaljert informasjon.
Kanksje de burde hatt en slags test på det? Slik som de har promilletester på sjåfører som ikke kjører som de skal, kunne de funnet på noen tester for å prøve ut vedkommendes "validitet" som medium:) Slik at politiet kan velge om de vil ta det på alvor eller ikke, men samtidig være litt mer sikker på at vedkommende sier (forhåpentligvis) sannheten.
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Kimbara skrev:La oss bare si et slik at om en person hadde kommet med detaljert og utvetydig informasjon om et åsted eller hendelse, hadde vedkommende kommet i politiets søkelys som mistenkt. Om dette ikke hadde forekommet, hadde det vært noe riv ruskende galt i politivesenet.

Dersom du tror at ikke politiet har undersøkt alibiet, til AEW de første gangene hun henvendte seg, så tror du på nissen og storken også ;)

Selfølgelig vil politiet undersøke alibiet til den som kommer med slike informasjoner, og gjerne også alibiet til slekt og venner, dersom de har mistanker.

Men - når hun kommer med info om at en forsvunnet bil med 2 personer, ligger utenfor en skrent, sammen med et kjøleskap, og dette viser seg å stemme, og gjerne samtidig med at hennes alibi er at hun var i Oslo, da kan man begynne å lure.
Når det da skjer tilsvarende episoder, hvor andre svar kommer frem, og alibiet igjen tilsier at hun var et annet sted, ja, klart politifolk ( de er mennesker de og ) etterhvert skjønner at det er noe annet som skjer.

Har du lest tråden om flere dimensjoner =?
Hvor jeg viser eksempelet med at 2D ( papir) ikke kan "se" 3D ( blyanten ) , FØR denne blyanten enten lager en skygge eller tegner en strek på papiret ( i 2D ) ?

Tenk deg nå at disse informasjonene som kommer
- til AEW, Snåsakallen, Marcello Haugen, og et utall av vanlige mennsker som opplever slikt fra tid til annen,
-faktisk kommer fra en høyere dimensjon enn vår 3D.

Vi kan da ikke se denne dimensjonen, før noe i den kaster skygge, eller gjør ting som vi kan se i denne dimensjonen. ( som skygge på papiret, eller en strek / tegning )

Når man så skal forsøke å hjelpe noen fortvilede mennesker, - og disse maser om "kan du se" hvor den eller den er ?,
om da det ikke kommer informasjon ovafra en høyere dimensjon, vil vår fantasi lett gjøre om strøtanker til "the real thing", men som da seff viser seg å være feil, da det bygger på fantasi, /tro / håp...

På samme måte som papiret IKKE kan kontrollere blyanten, kan heller ikke vi kontrollere når vi får nyttig / gyldig informasjon.

Når blyanten derimot tegner på papiret, er det klart for alle som kan se tegningen, hva som faktisk vises der.

Slik tror jeg det paranormale også er, noen mennsker har av en eller annen grunn en egen evne til å oppleve slike overnaturlige tegn, eller signaler om man vil.
På samme måte som en med absolutt gehør kan høre en tone fra et piano, og si at firstrøken F er en hundredels ute av tune... ( noe de færreste av oss kan klare å registrere , hvis vi bare får høre den ene tonen ).

Jeg kan ikke høre om den firstrøkne c er i tune eller ikke, men jeg HAR opplevet saker og ting, jeg ikke kan forklare på andre måter enn "overnaturlige".
Og seff ; jeg har også opplevet masser av ting, hvor det er en naturlig forklaring ( i de fleste tilfeller - spesielt etter å ha undersøkt "andre muligheter" - dvs naturlige sådanne).

Pågrunn av egne opplevelser, hvor det ikke er snakk om deja vu, men ting jeg har forutsett - som senere har skjedd i virkeligheten, da kan jeg ikke lenger være i tvil om at det er noe mer.

Dimensjonene kan gi en mulig forklaring på hvorfor paranormale ting faktisk skjer, og siden jeg ikke har noen bedre forslag på de uforklarlige saker som faktisk skjer, må det være den forklaring som iallfall for nå får stå som den mest plausible.

Den forklarer også hvorfor vi ikke kan bevise / motbevise med vår vitenskap de ting som skjer / har skjedd.

Ps :
OM zoom på kamera er årsaken til at vinklene på lysene ble som de ble :
- OM AEW på egenhånd fra "andre siden" greide å få apparatet til å ta et bilde, (klikke på utløseren), skulle det da teoretisk ikke være mulig at hun også kunne fikle med zoomen i samme slengen ?
Kansje nettopp for å få frem den spesielle effekten ?
( som mange her vet, hun var ikke dum heller, den dama ;) )

A
Antall ord: 765

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

BA. skrev:
ludoburgero skrev:Jeg synes det er langt viktigere at de er mer kritiske - og ikke minst NØYTRALE - til f.eks. politiske saker og helse og mentalitet blant borgere, disse journalistene.
En nøytral vinkling i en kontroversiell sak vil kanskje begge sider oppfatte som unyansert, siden en del påstander fra motstanderen får stå uimotsagt.
Men som du sier, det er en annen sak. Kritikkløs journalistikk er til større skade enn gavn, uansett om det dreier seg om overnaturlige, regjeringsvennlige eller regjeringskritiske artikler.
Ikke snakk for begge sider. Du er for liksom-altomfattende. Snakk for deg selv.
Ellers har du helt rett i at jeg har rett.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

...og så glemte jeg visst å si:
Det er vanskelig å diskutere med en fundamentalist som allerede har bestemt seg for at absolutt ingen paranormale fenomener kan eksistere. Hvordan kan man ha en diskusjon med en slik person, da man er dømt til å gå i en evig runddans og hele tiden ende på spørsmålet om paranormale fenomener i det hele tatt fungerer.

Nettopp derfor har såkalte "skeptikere" lite å gjøre på et forum som dette.
Skeptikere, derimot (kritikere, med andre ord) er velkomne.
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jo, men historien er ikke helt ferdig. Dere må jo lese hva som står i teksten.

Innlimt :

Ble lovet et tegn
Det var daværende VG-fotograf Tom Egil Jensen som tok det mystiske bildet.

- Jeg har hele tiden tenkt at de merkelige flammene hadde en helt naturlig forklaring, men settingen gjorde det likevel pussig, sier Jensen.

Mange år tidligere hadde fotografen vært med Westerlund på spøkelsesjakt. Da sa hun til Jensen at hun ville gi han et tegn etter sin død, for å vise at hun ikke var borte. I Westerlunds begravelse gikk Jensens kamera plutselig av uten at han berørte det.

- Jeg hadde ikke selvutløseren på og synes det var merkelig, men jeg tenkte ikke mer på det før jeg så bildene etterpå, sier Jensen.

Et av bildene skilte seg nemlig ut med flammer som tilsynelatende blafret i hver sin retning.

- Bildet ble vurdert av flere fotoeksperter, men det ble ikke funnet noen forklaring. Vi forsøkte også å gjenskape situasjonen uten at flammene ble slik som på bildet.

Les også

Gåten Westerlund
Hun har hjulpet bergenspolitiet i mange forsvinningssaker. Hør hvordan.
Les mer..

Fortsatt mystisk
Jensen vet ikke om det var det spesielle flammebildet som ble tatt da kameraet gikk av uten hans hjelp.

- Jeg telte ikke eksponeringene, så akkurat dette bildet kan være tatt av meg, sier han.

Westerlunds løfte om et tegn etter sin død, kamera som fotograferte på egen hånd og det flammefenomenet på ett av bildene. Selv om bildet kan forklares er rekken av hendelser fortsatt oppsiktsvekkende.

- Jeg har ikke gjort noe av dette bevisst og historien er fortsatt mystisk, kommenterer Jensen.
Antall ord: 280

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

NormalNok skrev:
BA. skrev:I hvilken grad hun har hjulpet noen er vel noe tvilsomt
Bare hvis du mener det er helt greit at dine barn ligger døde på et ukjent sted i naturen!
Jeg synes ikke det er greit at mine barn ligger døde hverken det ene eller andre sted. Hva i all verden har det med saken å gjøre? :evil:
Foreldrene til forulykkede Rune Chr. Eriksen og Arne I. Mala er ihvertfall klare eksempler på at du tar helt feil. Spør dem - de ble hjulpet til å lete på et helt annet sted enn alle vitneobservasjoner tydet på, og det ble treff i første forsøk på AEW's anvisning! Lensmann Lønningen (eller Lynvingen, om du vil :D ) hadde aldri kommet til å lete der uten dette innspillet (ja, jeg har spurt ham!). Foreldrene fikk et trist men endelig svar, og en grav å gå til.
Jeg kjenner ikke denne saken godt nok til å si noe om den. Jeg skulle imidlertid gjerne ha sett dokumentene fra etterforskningen for å kunne gjøre meg opp en mening.
Brukte hun "overnaturlige evner", eller hadde hun "jukset" og funnet stedet på en annen måte? Same shit to me, men hun hjalp dem!
Hvis historien er akkurat slik BT skriver, og ingen detaljer er utelatt, så ser det jo ut til at hun hjalp dem, men som regel er slike historier laaaangt fra den virkelige sannheten, og jeg har kun enmyte å forholde meg til.
Får man kreditt for å ha hjulpet noen, er det ikke så usannsaynlig at det er fordi noen føler seg hjulpet... Hva mer kan man forlange av en gammel dame?
Jeg forlanger ingenting mer av henne. (Det er nok litt for sent nå) Imidlertid forventer jeg litt mer redelighet og kritisk vurdering fra avisene. F.eks. BT som burde holdt seg for god til å skrive den famøse artikkelen i det hele tatt.
Antall ord: 316
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Asbjørn skrev:Men - når hun kommer med info om at en forsvunnet bil med 2 personer, ligger utenfor en skrent, sammen med et kjøleskap, og dette viser seg å stemme, og gjerne samtidig med at hennes alibi er at hun var i Oslo, da kan man begynne å lure.
Når det da skjer tilsvarende episoder, hvor andre svar kommer frem, og alibiet igjen tilsier at hun var et annet sted, ja, klart politifolk ( de er mennesker de og ) etterhvert skjønner at det er noe annet som skjer.
Det er jo ikke sikkert de skjønte hva som foregikk da de snakket med AEW.
Har du lest tråden om flere dimensjoner =?

---8<---

Den forklarer også hvorfor vi ikke kan bevise / motbevise med vår vitenskap de ting som skjer / har skjedd.
Ja, jeg har lest det, og ser jo at dette er noe du tror, og det skal du få lov til å tro, men det er ikke noen underbygget og bekreftet teori. Det er og blir hva du tror.

Men det forklarer ikke noe av hva vitenskapen kan eller ikke kan bevise.
Ps :
OM zoom på kamera er årsaken til at vinklene på lysene ble som de ble :
- OM AEW på egenhånd fra "andre siden" greide å få apparatet til å ta et bilde, (klikke på utløseren), skulle det da teoretisk ikke være mulig at hun også kunne fikle med zoomen i samme slengen ?
Kansje nettopp for å få frem den spesielle effekten ?
( som mange her vet, hun var ikke dum heller, den dama ;) )
Nå har vi fått en god informasjon om hvordan slike bilder enkelt kan produseres.

Så har vi to (av flere) muligheter. Den ene er at fotografen er en luring, som dikter opp en slik historie for å tjene litt penger, og eller samtidig "bevise" for hele verden at AEW hadde overnaturlige evner, og den andre at AEW hadde evner som ingen noen gang har klart å vise til under kontrollerte forhold, og at hun etter døden kan manipulere fotoapparater, men at hun ikke klarer å gjøre det troverdig.

Hva virker mest sannsynlig?
Antall ord: 349
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

ludoburgero skrev:Ikke snakk for begge sider. Du er for liksom-altomfattende. Snakk for deg selv.
I dette tilfellet snakket ikke for noen side. Jeg påpekte vanskeligheten med nøytralitet.
Ellers har du helt rett i at jeg har rett.
Ja, når du har det, så må¨jeg jo påpeke det. :mozilla_cool:
...og så glemte jeg visst å si:
Det er vanskelig å diskutere med en fundamentalist som allerede har bestemt seg for at absolutt ingen paranormale fenomener kan eksistere. Hvordan kan man ha en diskusjon med en slik person, da man er dømt til å gå i en evig runddans og hele tiden ende på spørsmålet om paranormale fenomener i det hele tatt fungerer.
Ja, det er godt vi ikke har noen slike her på forumet. ;)
Nettopp derfor har såkalte "skeptikere" lite å gjøre på et forum som dette.
Skeptikere, derimot (kritikere, med andre ord) er velkomne.
Nå er vel disse troende i samme grad som andre troende her, og har dermed samme utgangspunkt som de fleste andre. Imidlertid bør det vel være enkelt å slå ned på argumentene til disse "skeptikerne"?
Antall ord: 189
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links