Metodisten skrev:Om du har hatt det hele livet, så har du vel hatt mange anledninger å bekrefte om det er noe i det du fornemmer.ZarZora skrev:jeg tror jeg har hatt dette hele livet.. når jeg var 2 måneder gammel, klarte jeg ikke være i nærheten av Pappa. fordi han sliter psykisk. å jeg ble skremt å redd av noen personer. å jeg ble helt hysterisk om Mamma var lei seg - men ingen andre kunne se/føle det -kristiane skrev:Har disse evnene dine kommet sånn plutselig og akkurat i det siste? Ut ifra det du forteller så har du jo tydelig evner da!
det er kanskje helt normalt.. men Mamma følte det ikke var normalt at en baby kunne føle så
Om ikke, så er det kansje lurt å ta en test med noen du kjenner litt og får disse opplevelsene med. Da kan du bare spørre om det du ser er tilfellet.
jeg har gjort det. jeg fortalte venninen min hva jeg så i henne. å om mobbingen i barndommen. å hun hadde aldri sagt til NOEN at hun hadde blitt mobbet. å en del andre ting. men jeg liker ikke å grave. da blir jo folk vettaskremt når de er med meg