Flere ganger daglig ser jeg skikkelser rundt meg, men når jeg snur med er de vekke. Vi har en liten oppgang til huset vårt og av og til ser jeg røde eller blå skikkelser som kommer opp, men når jeg ser i ett annet vindu, kommer det ingenting. Søskenbarnet mitt som kan se oldemor sier at hun sier at jeg har ett gjenferd etter meg som skal passe på meg. Han er adoptert så vi er ikke i slekt. Det sa han til meg i fjor sommer.
Så i fjor sommer skulle jeg og en venn av med teste ut dette. Søskenbarnet mitt sa han var på boden som er på rommet mitt. Jeg og vennen min satt oss ned og etterhvert kunne hun se noe forsiden av meg. - En mann som smilte. Vi ble redde og prøvde igjen en dag etterpå. Da sa vi: "Hallo? Er det noen her? Viss det er noen her, så gi oss ett tegn." Like etterpå hørte vi ett bank på døren til boden. Etterpå det igjen sa jeg: "Hallo? Hallo?" Da hørte vi ett hest "hei."
I dag på skolen stod jeg bak i klasserommet og plutselig ser jeg en skikkelse i vinduet. Jeg såg hele personen! En hvit mann med en svart dress og svart flosshatt. Jeg følte at han såg på meg. Når jeg løftet hodet, forsvann han.
Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men nå vet dere min historie, og jeg setter pris på svar.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gjenferd rundt meg?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Sep 2009 18:20
- 15
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Sep 2009 10:49
- 15
- Kjønn (valgfri): Jenta ;p
- Lokalisering: Storslett, nord troms
Re: Gjenferd rundt meg?
Hei, leste innlegget ditt, så tenkte jeg skulle prøve å svare
Kan godt være at du har en ånd rundt deg, men visst den ikke har prøvd å skade deg eller at du ikke føler noen negativ energi fra han/it så tror jeg ikke at du skal være redd for noe.
Nesten alle har noen som passer/ våker over oss, dem er her for å bekytte og passe på oss. Jeg har min bestefar + noen flere.
Han ene kan jeg se noen ganger, men ikke som hel skikkelse, bare i sorte konturer.
Første gangen jeg så og hørte aktiviteter fra han ble jeg utrolig redd. Mamma sa at jeg ikke hadde noen andre rundt meg enn bestefar og noen andre som jeg vet hvem er.
Men etter å ha kjent etter så viste det seg at jeg hadde rett, og det gjorde meg enda reddere.
Men mamma sa at han bare hadde prøvd å få tak i oppmerksomheten min (med å springe opp trappene på kvelden eller når jeg var alene, men å vise skikkelser i sidesyn, mens når jeg snudde meg var han borte.) Mamma sa at han hadde en syk sans for humor, noe han enda har.
Men det jeg mener er at selv om du blir/ er redd så er det ikke alltid noe farlig
Men prøv å snakk med han, spørr om hva hans oppgave her er, og om han har gått over på den andre siden, eller trenger hjelp til dette.
Visst han bare er enda en jorbunden sjel burde du få tak i noen som kan sende han over
Kan godt være at du har en ånd rundt deg, men visst den ikke har prøvd å skade deg eller at du ikke føler noen negativ energi fra han/it så tror jeg ikke at du skal være redd for noe.
Nesten alle har noen som passer/ våker over oss, dem er her for å bekytte og passe på oss. Jeg har min bestefar + noen flere.
Han ene kan jeg se noen ganger, men ikke som hel skikkelse, bare i sorte konturer.
Første gangen jeg så og hørte aktiviteter fra han ble jeg utrolig redd. Mamma sa at jeg ikke hadde noen andre rundt meg enn bestefar og noen andre som jeg vet hvem er.
Men etter å ha kjent etter så viste det seg at jeg hadde rett, og det gjorde meg enda reddere.
Men mamma sa at han bare hadde prøvd å få tak i oppmerksomheten min (med å springe opp trappene på kvelden eller når jeg var alene, men å vise skikkelser i sidesyn, mens når jeg snudde meg var han borte.) Mamma sa at han hadde en syk sans for humor, noe han enda har.
Men det jeg mener er at selv om du blir/ er redd så er det ikke alltid noe farlig
Men prøv å snakk med han, spørr om hva hans oppgave her er, og om han har gått over på den andre siden, eller trenger hjelp til dette.
Visst han bare er enda en jorbunden sjel burde du få tak i noen som kan sende han over
Antall ord: 272
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Sep 2009 18:20
- 15
Re: Gjenferd rundt meg?
Jeg har prøvd å snakke da, men jeg ser bare noen skikkelser. Hvordan skal jeg hjelpe han med å komme over til den andre siden?
Antall ord: 24
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |