Kimbara skrev:Nei, dette betyr at det ikke finnes fri vilje, og er dermed selvmotsigende hvis Gud skapte oss med fri vilje. Mennesker som er undertrykket (som man er om man følger Gud) er frarøvet sin frie vilje.runehera skrev: Gud skapte mennesket med ein psyke...er Han det begynner med nemlig... satan påvirker psyken...
Hvis du tenker etter så er du underlagt et ultimatum; tro eller havne i Helvete. Du føler at du må, derfor vil du.1. må er ein ting, ville er ein anna ting...Guds auger farer over heile kloden for kraftig å støtta den som er heil i sitt hjerta med Han...
Og på hvilken måte viser dette at Gud IKKE er en narsissist?2. for å ta knekken på røttene her: Gud utviste dem fordi dei sa nei til Gud og ja til satan...som skulle vera ein advarsel til menneskeheten...
Nei, det finnes ikke annet å vise til for dere troende enn fagre ord, og fagre ord beviser absolutt ingenting. Horrible feil derimot, det viser dere ganske ofte.3. Gud har også veldig mykje å visa til gjennom dei frelste til dei som ikkje har "døve ører" og "forherda hjerter". sannheten er åpen for alle!
Dette gjelder kun hvis man har den troen du har. Forklar deg ordentlig istedet for å stadig vise til "Guds ord". Det står i en bok at Gud åpenbarte seg. Det finnes ingen rasjonell grunn til å anta at dette er sant.4. fordi den starter med Gud og Gud har åpenbart den ved Sin Ånd...
Vis at du kan tenke selv, og forklar hvorfor din moral er den riktige kontra andre religioner og moralsett.
Igjen antyder du at du ikke har fri vilje. Alt det andre sier er altså "kloakk"? Siden jeg ikke "taler Guds ord", er jeg altså full av "dritt"? Hva sier dette om deg som menneske?5. det hjerta er fullt av, det taler munnen. visst hjerta mitt er proppfullt av Guds Ord, er det då løye det kommer Guds Ord ut av munnen likesom det kjem kloakk ut av munnen til ein som er full av dritt?!
Det er ikke mulig å vinne i lotto hver uke et helt år, så det er ubrukelig som argument. Her var det snakk om folk som er berget fra ulykker, og anser det som et mirakel. Det er helt andre omstendigheter rundt redningsaksjoner enn lotto. Men; overlever man en flystyrt har man flaks, og vinner man i lotto har man flaks. Det er ingen som hverken har vunnet i lotto hver uke, eller overlevd flystyrter hver uke.6. visst du hadde vunnet i Lotto kvar veke i eit heilt år, er det då "heilt tilfeldig" eller "berre flaks" i dine auger?
Jo, Gud gjør forskjell på folk, bare ikke de som velger å tro på ham. Anser du ikke-troende som ikke-folk?7. ja visst eg vil, for Gud gjer ikkje forskjell på folk...men ein anna ting er at eg har ikkje lyst til da... kvifor gjera noko Gud alikavel på forhånd veit at eg ikkje har lyst til?! Han visste frå begynnelsen av kem som trudde og kem som ville forråda Ham. Gud ser etter hjerta, ikkje gjerningane...
spørst ka måte frifunnet det.
Hvis Gud på forhånd vet hva folk vil, hva er da vitsen med å velge å tro på ham? Hvor er valgfriheten?
Det er igrunn en forkastelig religion du binder deg til. Å ta livet av uskyldige er helt ok etter din Guds mening, men å forkaste hans omnipotente ego...det tolereres ikke. Skjønner du dette selv?
Joda, du har selvfølgelig et poeng der.8. eg kan ikkje med mitt hjerta fornekta noko som eg allerede trur på ellers vil det jo bli ein falsk fornektelse eksempel: fornekter du at du har foreldre?! "den einaste tillitten" du då vil få er at andre ser at du lyger...
Du er ikke i stand til å forstå dette du? Det er veldig enkelt, og du har selv forklart det - Gud straffer alle som ikke vil tro på ham, ved å dømme dem til Helvete. Drap, voldtekt og verre ting er helt greit. Det kommer tydelig fram at det som gir Gud ereksjon er at folk hyller ham. Ergo; narsissist. At han ofrer sin egen sønn for å oppnå mer hyllest tegner ikke akkurat et penere bilde av ham, gjør det vel?fordi Han skapte dem i Guds bilde...
nope, Jesus elska faktisk Judas Iskariot til det siste...
verken eg eller Gud er narrisistiske...Gud hadde aldri gadda å ofra Sin Einaste Sønn, Jesus, i døden for våre synder visst Han hadde vore sjølopptatt...men Han kan ikkje tvinga frelsa på folk heller heilt uten vidare...(og eg hadde aldri gadda å brukt tid innpå her visst eg hadde vore det...)
nope, er ikkje under regler. hadde eg vore under regler hadde eg vore under loven og det er eg ikkje. eg er under nåden. Gud har faktisk frelst ALLE mennesker i heile verden av berre nåde, men VED TRU. tru og regler er to forskjellige ting...nåde er det samme som gratis og ufortjent, tru er det samme som respons ("ja takk!"). nope, det blir som om folk gir deg ein pose sukker heilt uten vidare når du har sukkersyke...
På den måten du har forklart det, så faller alt kristendommen taler for av gode ting i bakgrunnen for Guds enorme ego.
Du har ikke snakket om noe jordisk, kun preket om Gud og hans ord og trusler om Helvete.9. når du ikkje skjønner meg når eg snakker om det jordiske, korleis kan du då skjønna meg når eg snakker om det himmelske?! ein må først og fremst læra seg og skilla mellom eksempel og fakta.
for dei som er forherda i sitt hjerta har eg nok berre det, ja, men for dei som er søkande etter Gud har eg MASSE...
Hva er forskjell på eksempel og fakta da? Hva er fakta om Helvete?
Jeg regner med du har gode grunner i form av dokumentasjon på at Helvete eksisterer? Noen teorier i det minste? Dokumentasjon på at det eksisterer andre dimensjoner?10. i ein anna dimensjon.
fordi den ikkje er åpenbart av Gud...
Hvis jeg fortalte deg at en usynlig mann står og peker på deg med en pistol som befinner seg i en annen dimensjon, hadde du blitt redd da?
Vennen min, du har ikke noe fakta å vise til. Enten er du rett og slett ikke helt smart, eller så har du misforstått begrepet fakta.11. les heile første kommentar på side 1, der har eg skreve det nøyaktig... (Gud jobber i det usynlige men åpenbarer seg i det synlige...)
handler ikkje om kva eg eller du eller Per meiner, men om kva som er fakta...det handler om kva den sanne Gud meiner...
har kun til hensikt å tråkka på satan, for når ein står djevelen imot med Guds Ord vil han flykta... tru som er bygd på fjellgrunn er større enn tru som er bygd på sand...
Du sitter der og babler i vei om Gud, Satan, Helvete og Hellige Ånder, og påstår at det er fakta. Predikerer at det er sannheten. Hvordan kan du så trassig fornekte alt vi vet om verden, alt vi vet om psykologi, og alle de andre elementene som usannsynliggjør alt du snakker om? Og i tillegg ikke se at på toppen av det hele tror du på en narsissistisk gud som fungerer som en diktator?
Kom med fakta da. Kom med bevis. Siden du er Guds slave så kan du sikkert få ham til å vise noen kunster. Be ham om å hjelpe deg å omvende de stakkars synderne. Be ham om å gi seg til kjenne på en utvetydig måte.
Hvilke bevis har du for at ikke Jesus var en rablende gal mann? Vi har nok av personer som vil ha det til at de er Messias vet du. Er disse også Guds sønn?
Hvilke bevis har du for at alt som står i Bibelen er sant, og skrevet av Den Hellige Ånd?
Hvilke bevis har du som gjør at evolusjonsteorien bør forkastes?
at Gud skapte oss kan me ikkje noko for, heller ikkje at me er skapt med fri vilje, men fri vilje har me uansett...slik er det bare! skulle mange gonger ønsket at eg var som ein robot på ein måte og på ein måte ikkje, men eg er overbevist om at Guds tanker er høgare enn våres og Hans veier også...det seier seg jo sjøl at Skaparen veit best i forhold til kva Han skapte enn det skapte...Jesus har endo ikkje svikta meg i dei 3 år eg har vore frelst, så Han har lært meg å stola på Han!
1. nope, Gud kalte på meg faktisk... er ikkje eg som har utvalgt Han, men Han som har utvalgt meg...Gud utvelger nemlig dei som vil i sitt hjerta, altså dei som virkelig vil...
2. hadde Gud vore sjølopptatt hadde Han tatt knekken på dei med det samme då dei gjorde opprør mot Han, men Han lot dei leve....
3. Ord med kraft i faktisk , denne kraften er synlig for alle. eksempel: døve hører, lamme går, blinde ser, osv. har du sett på kristen tv? har du sett den overnaturlige forvandlingen, som ein som ikkje har tatt seg i sammen (gjort noko sjøl - i egen kraft), til ein som er blitt frelst i forhold til då han var ufrelst? det har nemlig eg...! men det er fordi eg har søkt og ikkje sagt "nei, nei, nei, slik er det ikkje...!" i mitt hjerta. Gud står nemlig den stolte imot (viser seg ikkje for dei) men dei ydmyke (dei som er motsatt enn dei stolte) gir Han nåde (frelser Han, viser seg for, osv.).
4. denne troen får ein visst ein tar seg tid (vil) høra Guds Ord, for troen kommer av forkynnelsen av forkynnelsen kommer av Guds Ord. Gud leiter etter villige folk...men Han kan ikkje trossa den frie viljen som Han har bestemt skal vera...Han kan ikkje gå imot Sitt Eget Ord...ellers er Han ein løgnar...Guds Ord MÅ gå i oppfyllelse, slik at mennesket veit kva dei skal forholda seg til...Gud er ÅND og åpenbarer seg på åndelig vis...
det hjerta er fullt av, det taler munnen. Guds Ord er jo ånd og liv, og Ånden er i meg kan ikkje noko for det, beklager! beklager at eg er dårlig i enkelte ord, men kva meinest med rasjonell?
eg tenker sjøl , men Jesus er i meg og eg i Han, me er ett... så då blir det vanskelig å la vera... kan ikkje lyga heller!
5. eg har ikkje sagt at det som andre seier er "kloakk". kan du henvisa til det? Gud har skapt oss som mennesker...
6. like "usannsynlig" skjer tegn, under og mirakler støtt og stadig rundt omkring i verden...
likheten i den sammenheng med lotto og englevakt er at skjer englevakt er ein heldig på overnaturlig vis likesom ein er heldig på overnaturlig vis om det så skulle være at ein vant såpass mykje i lotto - "umulig" med andre ord!
det lotto-bildet var igjen berre eit eksempel...
du skal leita lenge om du ikkje finner tegn på englevakt i denne verden så stor som den er...med mindre ein ikkje VIL finna da...
7. nope, for dei som ikkje vil tru på Han ber jo i sitt hjerta om konsekvenser av å ikkje tru på Han... er det hjerta vil som har noko å sei, ikkje kva det som er oppe i hodet vil... nope, eg ser på troande og ikkje-troande som mennesker...ingen er bedre enn dei andre...
Han stiller ikkje på valg dei som Han veit ikkje vil...dei blir ikkje stilt på valg før dei i sannhet vil...men i og med at Han stiller dei på valg når dei vil får dei eit valg så sant dei vil ha eit valg...
Guds Ord er dårskap for dei som går fortapt, men ein Guds kraft til frelse for kvar den som tror. kan du utdype "å ta livet av uskyldige"? kva er "omnipotente"?