Jeg har siden jeg var en liten gutt alltid hatt en meget stor fantasi, og mine drømmer vært påvirket av det..
Jeg har drømt at jeg kunne fly siden jeg var 6-7 år gammel, og har bare blitt flinkere med årene..
Jeg har også ofte vært klar over at jeg drømmer, i drømme, og påvirket omgivelsene med viljen..
Men det jeg ville ta opp her idag er Telekinese, og hvordan jeg ved lucid dreaming gang på gang forbedrer evnen min i drømme..
Etter å ha sett Criss Angel Mindfreak litt mye, satt jeg med noen kompiser etter å ha vist dem noen episoder og uttalte meg med å si at jeg trodde at det han gjorde var fult mulig..
Dog, i hans tilfeller var det nok filmtriks..
Så jeg tok opp telekinese, det å fly og det er å flytte objekter med tankekraft (noe som også flyving kan kalles, flytte på seg selv med tankekraft), og jeg lovte mine kompiser der og da at jeg en dag skulle vise det for dem.. Før jeg forlater min korporiale form..
I etterkant av dette drømte jeg oftere om telekinese, og hadde oftere lucid dreaming.. Og det som var spesielt morsomt var at i hver drøm i etterkant av den første så husket jeg den forrige drømmen rundt telekinese jeg hadde.. Og jeg bygget videre på det, i drømme!
Så jeg trente opp meg selv i å bli flinkere på telekinese, øvde først på en kopp, klarte det, og bevegde meg videre til vanskeligere ting, en stol, ett bord, etc.. Og jeg mestret det til slutt, i drømme!
Og jeg har også blitt flinkere til å fly i drømme, blitt sterkere, noe som er ufattelig kult

Jeg lurer på om noen andre her har hatt lignende opplevelser? Eller har lyst til å dele sine lucid drømmer? Kom gjerne med innspill!
Ett annet fenomen jeg har opplevd er å drømme om ting jeg umulig kan vite.. Jeg var 13 år gammel og drømte om moren min og en venn av henne.. Jeg så bilen til denne vennen, som jeg aldri hadde møtt før, og bilen var en Lada i grønn farge.. Noe jeg fant ut i etterkant stemte..
Jeg har også forutsett ting i våken tilstand, etter en lang dag på skolen, som 15-16 åring.. Kan vell kanskje kalle det dagdrømming.. Hvor jeg sitter å ser på tv i stua en varm sommerdag, også plutselig ser jeg for meg at en fotball lander i hagen.. sekunder i etterkant så skjer dette..
Denne opplevelsen gjentok seg en uke senere.. og det var som at jeg så inn i framtiden!
Har andre her fått visjoner/bilder oppi hodet om ting som skjer før dem skjer?