Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Nå har Amfelia og jeg sendt bilder av hverandre.
Vi konstanterer at øynene (begge er grønne også), kinnbeinene og haken (altså, ansiktsformen) er like.
Legger heller ikke under en stol at vi begge er temmelig åpne for å blottlegge oss selv ifht åndelighet her på para
Hyggelig å hilse på en flott dame som Amfelia og jeg føler meg beæret som ble sammenlignet med henne.
Ps. Sprekere bestemor skal dere lete lenge etter
Antall ord: 74
Hilsen Casandra Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Casandra skrev:Nå har Amfelia og jeg sendt bilder av hverandre.
Vi konstanterer at øynene (begge er grønne også), kinnbeinene og haken (altså, ansiktsformen) er like.
Legger heller ikke under en stol at vi begge er temmelig åpne for å blottlegge oss selv ifht åndelighet her på para
Hyggelig å hilse på en flott dame som Amfelia og jeg føler meg beæret som ble sammenlignet med henne.
Ps. Sprekere bestemor skal dere lete lenge etter
Så var nu både du og "klumpen" temmelig
flotte, dere og!
Og jeg må ærlig si at jeg hele tiden blir dratt mot deg,
så jeg tror absolutt at vi hadde hatt mye til felles
in the real life, casandra.....
ps. så du forresten at Happe brukte to s`er i navnet ditt...
stram han opp for det...
både du og min casandra har en s, og det er viktig..
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her