Hvis dette skjer daglig og skikkelsen er TYDELIG, åffer tar du ikke et snapshot med kameraet ditt av det?
Hei alle sammen, vil bare si at jeg fortsatt sliter med denne skikkelsen, dog ikke på samme måte som før. Nå er det bare irriterende og virker som at noe bare henger litt igjen.
men svar på dere som spør om hvorfor jeg ikke tar ett lite bilde med kameraet mitt når jeg ser dette.
Det er ikke akkurat sånn at denne skikkelsen setter seg i stua mi og tar seg en kaffetår, sigarett eller ser på tv. Dessuten vandrer jeg heller sjelden rundt med ett kamera på meg, mobil ja, men jeg tenker som regel ikke på det når jeg ser denne skikkelsen (som regel på natten når jeg står opp for å dra på jobb 03.00). Dessuten kan dere jo prøve å ta ett slikt bilde selv, eller sette dere i den situasjonen jeg er i. Hadde DU som leser innlegget flydd rundt med ett kamera fra soverommet til toalettet sånn i tilfelle denne skikkelsen dukker opp? Jeg har faktisk bare ett mobilkamera i tilegg, og hvis jeg går tilbake til rommet for å hente telefonen så tviler jeg sterkt på at denne skikkelsen har tatt seg bryet med å stille seg i positur eller blir med meg for å ta ett bilde.
Jeg beklager at jeg ikke bor i ett hus ladet med overvåkningskameraer, eller at jeg ikke har for vane å dusje med mobiltelefonen på badet, men jeg har prøvd å ta bilde en gang, rett og slett sitti i flere timer og ventet på at noe skal skje. Eneste nevneverdige fra den dagen var en kjølig kulde fra gulvet som fort kom og gikk, og at jeg måtte fantastisk mye på toalettet etterpå.
Men hvis noen vil påta seg jobben med å sitte der dette pleier å komme i flere timer så bare ta kontakt. Det vil selvsagt i såfall være en frivillighetsoppgave.
Men uansett har jeg besluttet å flytte fra huset, jeg har ikke råd til å bo her mer, mye pga at husleia økte med tusenlappen og at huset er fra ca. krigens dager, så jeg blir jo kvitt problemet uansett da. Men takk for de som kom med forslag i allefall.
Hvorfor mener du en prest skjeldent hjelper? Asså, selv om du har noe imot religion og da kansje spesielt kristendommen så er det ikke dermed sagt at det presten gjør automatisk ikke fungerer fordi han gjør det på en innbilt gud sine vegne..
Jeg tror faktisk at det presten gjør kan vere meget effektivt. Kansje til og med mere effektivt en den gjennomsnittlige medium. Fordi presten setter grenser, tror på dem og slår dem fast, motet skyldes jo denne guden han legger all sin lit til. Falsk trygghet, men dog, meget effektiv. I tilleg bruker han krusifikset og andre hellige symboler som tusenvis av mennesker legger ubegrenset mye positiv energi i. Trenger ikke å handle om religionen i seg selv men hvilke energier man legger i handlingene og ritualene.
Altså: Jeg misliker ikke religion. Jeg misliker prester. Hvorfor? jo ;
Alle prester jeg har vært borti føler seg tydelig hevet over alle. De tror gud er med de i alt her på livet, og dømmer folk utifra språk og væremåte. Hvis du ikke har lest bibelen, eller har en hva skal man kalle det, gjennomsnittlig livsstil, så er man djevelens avkom. Jeg bor faktisk ved siden av en tidligere prest (pensjonert) og han har flere dager kommentert at jeg vil brenne i helvete for min mangel på innsikt i syndene mine. I tilegg til å true med å jage meg vekk med høygafler og fakler.
Ler du? Det gjorde jeg og, helt til denne tølperen anmeldte meg for narkotikadyrkelse (mistenkte at jeg dyrket hasj i kjelleren pga at jeg alltid har gardinene til soverommet for).
Når dette viste seg å være feil, tok han standpunkt i at jeg og mine venner rett og slett spottet naturen, jesus, gud og hans skapeverk. Noe som kom fordi jeg har en del bildekk liggende pga min svakhet for drifting (sladding med bil på bane).
Er sikkert ikke alle prester som er sånn, men derfor misliker jeg prester. Les i avisene hva prester gjør i sterke religioner, hør med de som bor rundt en prest men ikke møter opp i kirken hver søndag. Prester er sikkert greie folk hvis du ikke er i nærheten av de, men er du ung, røyker og drikker i blant så er du djevelens skapeverk her på jord hvis man er så uheldig å bo i samme nabolag.
Men som sagt, jeg flytter så blir kvitt problemene. Nå skal jeg bruke noen måneder på å utvikle de evner jeg mener jeg har, og spare penger i tilegg. Billig og lærerikt
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.