NightHawk skrev:TheMartine skrev:NightHawk skrev:Må si meg enig med trådstarter her. Ikke fnugg av beviser på film.
Hva er beviser? Jeg har sett dører gå opp av seg selv, leker gå over gulvet av egne vilje og intetanende mennesker ramse opp informasjon de aldri kunne vite på forhånd. Selvsagt kunne man håpe at de hadde klart å fange en skikkelse på film, eller enda bedre, kanskje et ondt poltergeist kunne ta tak i programlederen og kastet ham gjennom stueveggen. Det hadde vært det beste, selvsagt. Vi får krysse fingrene!
Dører som går opp av seg selv er ingen problem å fikse. Heller ikke ting som flytter seg. Det er i scene-satt hele greia. Folk som vet ting er arrangert. Slik virker det i allefall på meg. Du må ikke tro på alt du ser og hører. At det er noe der ute vi ikke kan forklare er jeg enig i, men dette er for søkt.
"Dette er for søkt"...
Om dette er for søkt, hva vil du da ha ut av ett doku program som forsøker og fange hendelser og like viktig; vanlige mennesker vitnemål om hva de har sett og opplevd.
Allt kan fakes om man setter i gang ett apparat stort nok.
Man kan ta disse menneskene som nå er i hundretall etter mange episoder å overtale dem i en mørk kjeller om å være med og lyve for hele Norge. Kansje stikke litt penger i lomma på dem og kansje gi dem en løk til å gni i øynene også, slik att når de viser sinn fortvilelse over og være utslitt av alle diss hendelsene så ser det mere overbevisende ut.
Det vil selvfølgelig være litt vanskelig å få flere hundre folk og produksjonsteam til å holde kjeft over lang tid, så man må etterhvert som tiden går være innstillt på og gå litt mere drastisk til verks for å holde det som har blitt til Norgeshistoriens største svindel og konspirasjon hemmelig.
Spessielt små barn er pyton når løgnene deres skal sammkjøres med voksne sine.
Man må følge dem i skolegården..." ikke glem nå da....ikke si noe vet du..."
Resurskrevende.
Tv norge leier torpedoer fra underverden og begynner å knuse kneskåler på de som har begynt å bli litt for løse med munnen.
Men det er så mange....folk begynner og forsvinne på mystisk vis.
Produksjons sjefen i Tv norge har snart betalt flere ganger inntektene av serien ut i utgifter til å holde kjempesvindelen hemmelig...
Joda.
Sikkert.
Skal si du imponerer meg nighthawk....