Dette var i den danske versjonen av programmetEnig med de snutten de lager selv soms kal være så utrolig skummle, det irriterer meg.
Skjønner ikke hvorfor man må gjøre det så skummelt.
De har jo fått andre ting på film da.
Dører som lukker seg å ting som detter i gulvet.
Det var ei bordplate som sprakk engang også husker jeg i første sesongen da de drev å renset.
Denne MANNEN var gått over, kom tilbake for han likte huset "sitt". Han var høflig nok til å bruke LYD til å banke på døra. Ergo kommuniserte han på sin måte med dem. Regner med han så og hørte dem også, bare ikke vice versa (iallefall hørte de ikke stemmen hans) DERFOR mente jeg at når de sa de greia høyt, så tror jeg han hørte det. Og LENA trengte ikke si det til han inni hodet sitt.Det er jo ikke bare å rope ting ut i rommet, hadde det fungert slik så kunne jo alle ha komunisert med de.
Det spørs jo hvor åpne de er for oss også.
Som du sier så viste jo han at han var død og bare innom på besøk så sikkert lettere å få kontakt med enn noen som ikke skjønner at de er det.
Man må jo få kontakt, å slik det fungerer for meg i vertfall så får man bilder og ord inne I hode å da er det jo greit å lukke igjenn øynene for da blir det klarere.
Folk jobber jo forskjellig også.
Det er jo ikke bare å rope ting ut i rommet, hadde det fungert slik så kunne jo alle ha komunisert med de.
Det spørs jo hvor åpne de er for oss også.
Som du sier så viste jo han at han var død og bare innom på besøk så sikkert lettere å få kontakt med enn noen som ikke skjønner at de er det.
Man må jo få kontakt, å slik det fungerer for meg i vertfall så får man bilder og ord inne I hode å da er det jo greit å lukke igjenn øynene for da blir det klarere.
Folk jobber jo forskjellig også.
Blir vi ikke en del av det store "kloke" når vi har kommet oss over til den andre siden da??