Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
jorg
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2007 11:32
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Levanger
Innleggav jorg »
Ja, jeg uttrykte meg uklart. Jeg siktet til debatten rundt bilder... Falske eller ikke...
jorg skrev:Ja, jeg uttrykte meg uklart. Jeg siktet til debatten rundt bilder... Falske eller ikke...
Joda, det er sant til en viss grad. Jeg tror, selv om jeg aldri har opplevd noe selv. Likevel leter jeg stadig etter bevis, både for min egen del, og skeptikerne =)
Som svar på det opprinnelige spørsmålet.....
Fordi de kommer og befinner seg i en annen dimensjon.
Fordi de ikke er fysisk tilstede i en lettfotografert kropp. Av fysiske molekyler, som sender tilbake lyset til kamera.
Shania skrev:Som svar på det opprinnelige spørsmålet.....
Fordi de kommer og befinner seg i en annen dimensjon.
Fordi de ikke er fysisk tilstede i en lettfotografert kropp. Av fysiske molekyler, som sender tilbake lyset til kamera.
Hmm. Det er faktisk en teori (om jeg får kalle det det) jeg aldri har tenkt eller hørt før. Men når du sier det, så låter det veldig riktig. Kjempebra tenkt, det er jo helt logisk :mozilla_smile:
Shania skrev:
...hvilket skulle tilsi at de ikke hadde vist seg på bilder i det hele tatt. Hvis det ikke eksisterer noe kameraet kan fange opp, så vil det heller ikke fange det opp. Enkelt og greit.
Antall ord: 56
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
Shania skrev:De gir ikke fysisk gjenskinn som en fysisk sak, men de har sitt eget lys. Derfor........
Og det vitenskapelige belegget for at fotosensitive materialer fanger opp dette "lyset"...?
Hvis et fotosensitivt materiale fanger opp noe, så er det lys reflektert fra noe fysisk. Jeg beklager, men det eksisterer ikke belegg for det du påstår her.
Antall ord: 59
When did ignorance become a point of view? -Dilbert