Dette høres ikke bra ut, jeg kan prøve å hjelpe deg med et par utrop som du kan rope ut i rommet ditt mens du holder et kors foran deg.kevenandre skrev:Hei jeg har suttet på rommet mitt i natt og holdt på med spiritisme. Så kom jeg over en demon som sa at han hadde overtatt kroppen til en gutt som hadde levd på jorden da jeg var ferdig og snakke med den slukket jeg begge lysene med glasset og sa følgende
exodus emporium spiritus ventorium. Nå hører jeg stemmer overalt på rommet mitt. Og en demonstemme som roper jesus. Når jeg ba ånden om å gå kunne jeg hor nnneiiih vent
Nå er jeg redd. Det ser ikke ut til at Omen har tenkt å forlate meg hjellp
Utrop nummer 1: Vik fra meg ondskap, kom dere avgårde til den andre siden hvor dere hører hjemme!
Utrop nummer 2: Gå i jesu navn, forlat mitt rom å hvil i fred!
Utrop nummer 3: Jeg ber det som måtte være på mitt rom om og være så snil å forlate stedet øyeblikelig!
Utrop nummer 4: La fred hvile over rommet mitt for evig tid, freden skal seire og ondskapen tape!
Du kan like godt rope ut alle utropene, så er du sikker på å få bort de skummle åndene eller demonene. Håper det vil fungere, si gjerne i fra om det har hjulpet eller ikke, venter spent på svar.