Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kevenandre skrev:Hei jeg har suttet på rommet mitt i natt og holdt på med spiritisme. Så kom jeg over en demon som sa at han hadde overtatt kroppen til en gutt som hadde levd på jorden da jeg var ferdig og snakke med den slukket jeg begge lysene med glasset og sa følgende
exodus emporium spiritus ventorium. Nå hører jeg stemmer overalt på rommet mitt. Og en demonstemme som roper jesus. Når jeg ba ånden om å gå kunne jeg hor nnneiiih vent
Nå er jeg redd. Det ser ikke ut til at Omen har tenkt å forlate meg hjellp
Dette høres ikke bra ut, jeg kan prøve å hjelpe deg med et par utrop som du kan rope ut i rommet ditt mens du holder et kors foran deg.
Utrop nummer 1: Vik fra meg ondskap, kom dere avgårde til den andre siden hvor dere hører hjemme!
Utrop nummer 2: Gå i jesu navn, forlat mitt rom å hvil i fred!
Utrop nummer 3: Jeg ber det som måtte være på mitt rom om og være så snil å forlate stedet øyeblikelig!
Utrop nummer 4: La fred hvile over rommet mitt for evig tid, freden skal seire og ondskapen tape!
Du kan like godt rope ut alle utropene, så er du sikker på å få bort de skummle åndene eller demonene. Håper det vil fungere, si gjerne i fra om det har hjulpet eller ikke, venter spent på svar.
Eller gjøre som eg gjore da eg fekk en energi demon på meg.
Kosentrere deg om en pulserende energi som smeller fra kroppen din å bare la den pulsere ut over rommet
Eg sa klart å tydlig "gå vekk"
Etter det når eg la meg så sa eg "er det noen igjen her nå så blir eg forbanna"
Så kjentes det ut som at noe traff "sjolde" å etter det så forsvant alle følelser om at noe er der.
Men det må sies at det krever at man ikke er redd men bestemt.
Ellers så blir det juks å demonen bryr seg ikke.
Sol@ngelica skrev:Ha ha, ja det kommer nok til å hjelpe mye.
miss-know-it-all på enda en ja..du har virkelig peiling på alt som ikke funker du..når skal du fortelle om noe som funker, istendenfor å bare slenge rundt med sånne halvveis overlegne/spydige kommentarer hele tiden..
kevenandre skrev:Hei jeg har suttet på rommet mitt i natt og holdt på med spiritisme. Så kom jeg over en demon som sa at han hadde overtatt kroppen til en gutt som hadde levd på jorden da jeg var ferdig og snakke med den slukket jeg begge lysene med glasset og sa følgende
exodus emporium spiritus ventorium. Nå hører jeg stemmer overalt på rommet mitt. Og en demonstemme som roper jesus. Når jeg ba ånden om å gå kunne jeg hor nnneiiih vent
Dette høres ikke bra ut, jeg kan prøve å hjelpe deg med et par utrop som du kan rope ut i rommet ditt mens du holder et kors foran deg.
Utrop nummer 1: Vik fra meg ondskap, kom dere avgårde til den andre siden hvor dere hører hjemme!
Utrop nummer 3: Jeg ber det som måtte være på mitt rom om og være så snil å forlate stedet øyeblikelig!
Utrop nummer 4: La fred hvile over rommet mitt for evig tid, freden skal seire og ondskapen tape!
Du kan like godt rope ut alle utropene, så er du sikker på å få bort de skummle åndene eller demonene. Håper det vil fungere, si gjerne i fra om det har hjulpet eller ikke, venter spent på svar.
[quote="Amunet"][quote="Dave100"]Det at du ropte på Jesus er fint. Men du må mene det.
Det verste demoner vet om er Jesus, bare ordet for det til og rable for dem.
"I Jesu blod ha dere vekk"! Og dem vil forsvinne på et blunk skal du se.[/quote]
Tviler sterkt på d...
Hvorfor forsvinner de bare i Jesu navn da liksom?
En av sønnan til onklan mine. Holdt på med svarte boka. Han blei mye plaga med demona og ånde. Han sa mange formler sikkert :mozilla_smile: Men han va full av sår dagen etter. masse blo og det lignet rett og slet på at en bjørn hvar der i natt.
dussefar skrev: En av sønnan til onklan mine. Holdt på med svarte boka. Han blei mye plaga med demona og ånde. Han sa mange formler sikkert :mozilla_smile: Men han va full av sår dagen etter. masse blo og det lignet rett og slet på at en bjørn hvar der i natt.
Hvis jeg hadde fått problemer med demoner hadde jeg sagt at de skulle pelle seg til helvete og aldri komme igjen, og hvis de gjorde det ville jeg sverget på tro og ære at jeg at jeg skulle huntet ass'ene deres etter jeg var dau...
Da tenker jeg de ville fått farten på seg jah :mozilla_wink:
Antall ord: 60
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Amunet skrev:Hvis jeg hadde fått problemer med demoner hadde jeg sagt at de skulle pelle seg til helvete og aldri komme igjen, og hvis de gjorde det ville jeg sverget på tro og ære at jeg at jeg skulle huntet ass'ene deres etter jeg var dau...
Da tenker jeg de ville fått farten på seg jah :mozilla_wink:
Dette gikk jo EGENTLIG ikke galt da. Om historien din er sann, så har du jo fått ordentlig kontakt..... ikke alle som kan si det etter å holdt på med ouija. Det "gale" var at du freaket ut....Ånden prøvde å roe deg ned også; "nei vent" sa den...., kanskje neste setning ville ha vært ; " dette er Jimmy Hoffa, jeg vil fortelle hvor jeg ligger begravd..."