Det finnes en del bilder og videoer av noe som angivelig skal vere spøkelser. Jeg er ingen ekspert, men det er tydelig att mange er falske. Det dreier seg ofte om naturlige fenomen, som tolkes som noe unaturlig, eller rett og slett forfalskninger, det er kanskje grunnen til att du ikke blir overbevist av videoene du har sett?paranormalt skrev:Til dere som "vet" det finnes gjenferd og spøkelser. Jeg ønsker at dere skal komme med noe konkret som får overbevist sånn en som meg. Jeg har sett en hel haug med filmsnutter og bilder, men det holder bare ikke for meg. Jeg er ikke troende så sett i gang. Jeg venter spent på svar.
Hvorfor ønsker du å bli overbevist? Det er knyttet stor usikkerhet til spørsmålet om spøkelser eksisterer. Om de ikke eksisterer, vil du være overbevist om en illusjon.
Men ikke misforstå meg, jeg mener det finnes noen fortellinger om observasjoner som, hvis de er sanne, antyder att spøkelser er reelle.
Jeg tror det beste er å ha en nøytral holdning til spørsmålet om spøkelsers eksistens, til vi har bedre og sikrerer informasjon om dette.