UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Tyrell skrev:Okay boys! Nå kommer hemmeligheten, jeg har byttet identitet,jeg er tvekjønn og i mitt forrige liv het jeg ALP :D
HAHA - Fuck U - TYRELL!! :D

Jeg har hørt den før,men du kan jo ta det for resten av flokken :)
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 14 Sep 2008 02:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 44
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

He he,nå lurte jeg dere godt :D ,joda ALP her,men i ny og revidert utgave :badgrin:
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Må inrømme at jeg gikk fem på ;)

Nå må du fortelle om ufo observasjon! :D
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Moro! :D
Okay her er min historie KB : Ja det var en utrolig opplevelse den gang vi var vitner til denne flyvende tallerkenen.Jeg skal prøve så godt jeg kan å rekonstruere episoden.

Dette var rundt 1972-73 tror jeg, jeg var 4-5 år tenker jeg.Moren min sto på kjøkkenet og strøk gardiner og jeg satt på gulvet og lekte.Plutselig farer moren min opp,hun løper ut på verandaen (vi bodde i en boligblokk like utenfor Moss) jeg følger/krabber etter.Over ett skogsholdt like i nærheten henger det en flyvende tallerken! Vi går ut på verandaen,objektet har en noe ustødig kurs,litt vinglete,så kommer den rett mot oss! som om den har observert att vi har sett den.Den svever veldig sakte mot oss,og idet den passerer rett foran oss kan vi tydelig se hvordan den ser ut,den er sølvfarget med kuppel og roterende farger rundt kanten,avlange,disse var helt utrolig å se på, fargene var rød,grønn,blå tror jeg.Objektet var omgitt av en gul "aura".Ingen lyd,alt rundt var plutselig veldig stille,det er meget stort,omtrent på størrelsen med en buss. Det merkelige var att det gikk mennesker under på veien,men de så ingen ting,det var ingen reaksjon ifra dem!Kan det hende dette gule lyset som omga objektet var ett slags skjold for å unngå att andre skulle se noe?? Objektet passerer over taket for så å forsvinne i retning Oslo.Det hele varer kanskje 5-10 minutter,usikker på dette.

Ja jeg har ofte hatt tanker om dette var rent tilfeldig eller om det var meningen jeg skulle oppleve dette.Personlig tror og håper jeg det var en mening,hvor stor sannsynlighet er det for att man skal oppleve noe slikt? Og det att objektet kom mot oss etter vi hadde observert det virker jo nesten som om de ville att vi skulle oppdage dem?
Antall ord: 331

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Tyrell skrev:Moro! :D
Okay her er min historie KB : Ja det var en utrolig opplevelse den gang vi var vitner til denne flyvende tallerkenen.Jeg skal prøve så godt jeg kan å rekonstruere episoden.

Dette var rundt 1972-73 tror jeg, jeg var 4-5 år tenker jeg.Moren min sto på kjøkkenet og strøk gardiner og jeg satt på gulvet og lekte.Plutselig farer moren min opp,hun løper ut på verandaen (vi bodde i en boligblokk like utenfor Moss) jeg følger/krabber etter.Over ett skogsholdt like i nærheten henger det en flyvende tallerken! Vi går ut på verandaen,objektet har en noe ustødig kurs,litt vinglete,så kommer den rett mot oss! som om den har observert att vi har sett den.Den svever veldig sakte mot oss,og idet den passerer rett foran oss kan vi tydelig se hvordan den ser ut,den er sølvfarget med kuppel og roterende farger rundt kanten,avlange,disse var helt utrolig å se på, fargene var rød,grønn,blå tror jeg.Objektet var omgitt av en gul "aura".Ingen lyd,alt rundt var plutselig veldig stille,det er meget stort,omtrent på størrelsen med en buss. Det merkelige var att det gikk mennesker under på veien,men de så ingen ting,det var ingen reaksjon ifra dem!Kan det hende dette gule lyset som omga objektet var ett slags skjold for å unngå att andre skulle se noe?? Objektet passerer over taket for så å forsvinne i retning Oslo.Det hele varer kanskje 5-10 minutter,usikker på dette.

Ja jeg har ofte hatt tanker om dette var rent tilfeldig eller om det var meningen jeg skulle oppleve dette.Personlig tror og håper jeg det var en mening,hvor stor sannsynlighet er det for att man skal oppleve noe slikt? Og det att objektet kom mot oss etter vi hadde observert det virker jo nesten som om de ville att vi skulle oppdage dem?
Dette var spennende lesning. Du er heldig som har hatt en så tydelig observasjon, så stort og så nærme osv. Ja det var en del interessante detaljer her. Merkelig at de på gaten ikke reagerte, har hørt snakk om dette fenomenet før, med at noen reagerer andre ikke. Kanskje noe med vinkel, spesiellt hvis de var rett under.
Noen av mine observasjoner har også hatt noen "merkelige" farger, altså som om objektet ikke er massivt. Samtidig så blir det vanskelig å forklare/sammenlikne med noe ettersom det kalles for udentifiserte flygende objekt :D
Antall ord: 427

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Jeg er grønn av misunnelse,Tyrell!
Antall ord: 7
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Ja Cosmic Ejaculator det var en meget spesiell opplevelse.Det som er bra med dette er at jeg ikke lenger trenger å tro/tvile på ufo fenomenet.Vi hadde jo flere kameraer i huset, fader`n var pressefotograf,vi hadde super8 opptagere og flere kameraer,men man blir helt satt ut når man ser noe slikt.Det er som å se inn i en annen verden.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Kan du vise det bilde du viste meg den gangen,Tyrell?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Har litt problemer med å vise dette bildet,jeg har det lagret,men vet ikke hvordan jeg skal få vist det her :(
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev:Har litt problemer med å vise dette bildet,jeg har det lagret,men vet ikke hvordan jeg skal få vist det her :(
Kanskje KB kan hjelpe deg - jeg er dessverre like analfabet på data :)

Bare UFO gutta som holder koken ser jeg :D
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Cosmic Ejaculator skrev:
Tyrell skrev:Har litt problemer med å vise dette bildet,jeg har det lagret,men vet ikke hvordan jeg skal få vist det her :(
Kanskje KB kan hjelpe deg - jeg er dessverre like analfabet på data :)
Ja pokker,jeg blir så irritert når jeg ikke klarer slikt,KB HELP!
Ja vi er helt ufo,drømmer jo om det også :D
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Hei Tyrell! Har sendt en PM om bilder. Vet ikke om det hjalp noe, men litt info var det.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell - disse objektene som du filmet i Tønsberg - var det "strobelys" på de eller var de konstante?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Takk KB! Tror jeg bare gjør slik : http://images.search.yahoo.com/images/v ... =113842t36
Slik så objektet ut.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ahh. En klassisk "flygende tallerken"

Veldig spennende! Min klareste observasjon er en "black triangel" i 12 års alderen.

Slikt observasjoner som vi beskriver skal en jo 'egentlig' bare se på film? hehe :D
Sist redigert av GJest på 14 Sep 2008 03:56, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links