HAHA - Fuck U - TYRELL!!Tyrell skrev:Okay boys! Nå kommer hemmeligheten, jeg har byttet identitet,jeg er tvekjønn og i mitt forrige liv het jeg ALP
Jeg har hørt den før,men du kan jo ta det for resten av flokken
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
HAHA - Fuck U - TYRELL!!Tyrell skrev:Okay boys! Nå kommer hemmeligheten, jeg har byttet identitet,jeg er tvekjønn og i mitt forrige liv het jeg ALP
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dette var spennende lesning. Du er heldig som har hatt en så tydelig observasjon, så stort og så nærme osv. Ja det var en del interessante detaljer her. Merkelig at de på gaten ikke reagerte, har hørt snakk om dette fenomenet før, med at noen reagerer andre ikke. Kanskje noe med vinkel, spesiellt hvis de var rett under.Tyrell skrev:Moro!
Okay her er min historie KB : Ja det var en utrolig opplevelse den gang vi var vitner til denne flyvende tallerkenen.Jeg skal prøve så godt jeg kan å rekonstruere episoden.
Dette var rundt 1972-73 tror jeg, jeg var 4-5 år tenker jeg.Moren min sto på kjøkkenet og strøk gardiner og jeg satt på gulvet og lekte.Plutselig farer moren min opp,hun løper ut på verandaen (vi bodde i en boligblokk like utenfor Moss) jeg følger/krabber etter.Over ett skogsholdt like i nærheten henger det en flyvende tallerken! Vi går ut på verandaen,objektet har en noe ustødig kurs,litt vinglete,så kommer den rett mot oss! som om den har observert att vi har sett den.Den svever veldig sakte mot oss,og idet den passerer rett foran oss kan vi tydelig se hvordan den ser ut,den er sølvfarget med kuppel og roterende farger rundt kanten,avlange,disse var helt utrolig å se på, fargene var rød,grønn,blå tror jeg.Objektet var omgitt av en gul "aura".Ingen lyd,alt rundt var plutselig veldig stille,det er meget stort,omtrent på størrelsen med en buss. Det merkelige var att det gikk mennesker under på veien,men de så ingen ting,det var ingen reaksjon ifra dem!Kan det hende dette gule lyset som omga objektet var ett slags skjold for å unngå att andre skulle se noe?? Objektet passerer over taket for så å forsvinne i retning Oslo.Det hele varer kanskje 5-10 minutter,usikker på dette.
Ja jeg har ofte hatt tanker om dette var rent tilfeldig eller om det var meningen jeg skulle oppleve dette.Personlig tror og håper jeg det var en mening,hvor stor sannsynlighet er det for att man skal oppleve noe slikt? Og det att objektet kom mot oss etter vi hadde observert det virker jo nesten som om de ville att vi skulle oppdage dem?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Kanskje KB kan hjelpe deg - jeg er dessverre like analfabet på dataTyrell skrev:Har litt problemer med å vise dette bildet,jeg har det lagret,men vet ikke hvordan jeg skal få vist det her
Hide post links |
Ja pokker,jeg blir så irritert når jeg ikke klarer slikt,KB HELP!Cosmic Ejaculator skrev:Kanskje KB kan hjelpe deg - jeg er dessverre like analfabet på dataTyrell skrev:Har litt problemer med å vise dette bildet,jeg har det lagret,men vet ikke hvordan jeg skal få vist det her
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |