louie skrev:RHA - film nr.1 over Washington er BASERT på en virkelig hendelse,men filmen i seg selv er ikke "ekte" - observasjonen er nok bare gjenskapt i forbindelse med en dokumentar,eller noe sånt...
Ouch, dumt av meg. Jeg så dette klippet på discovery channel en gang.. De viste andre observasjoner også men som var blitt filmet av vanlige eller respekterte folk.
louie skrev:Jeg synes også noen her inne er litt lite etterettlige med fakta,når de påstår "CE-5 kontakt" med "ufoer".Finnes det foreksempel en' eneste person på forumet som kan dokumentere en virkelig interaktiv observasjon med et uforklarlig fenomen?
Hvis ikke,synes jeg man bør være litt mer konservativ i sine beskrivelser og konklusjoner.Som jeg har sagt tidligere,er jeg genuint interessert i fenomenet og mener bestemt at det er noe i det.Men jeg er samtidig klar over at det er enorme mengder med "støy" der ute,som ikke bidrar til annet enn forvirring og avmakt...
Men la meg si deg dette, CE-5 er virkelig. Du får teste med det selv med sterk intensjon og positive tanker om du virkelig søker sannheten. Du får nok ikke noen særlig kontakt med dem utenom at de viser seg i lys. Som på filmene ovenfor men kanskje de også fortsetter og gjør noe spesiellt for deg.
Jeg prøver som sagt å dokumentere dette med film. Men CE-5 er veldig vanskelig til tider, man må komme i en spesiell tilstand som til tider kan virke vanskelig å komme i. Etter min mening. Det hjelper heller ikke at det er så mye overskyet for tiden
Utenom det for å så beskytte meg litt fra disse synspunktene som kanskje ikke er direkte rettet mot meg men, tydet litt på det.. Jeg tar bare informasjon fra bra kilder. Militær, FBI, History Channel, Discovery C osv. Men for en måned siden begynte mine ufo observasjoner, å nå er jeg litt mer åpnet kan man si. Men du må vel se for å tro selv siden det er så mye hat og vill fantasi her i verden. Eller hva sier instinktet ditt?
Håper du takler det om noen villeder deg louie. Men om du mediterer daglig og finner den rette roen å de tankene som vi har forklart ovenfor så tror jeg du vil oppnå CE-5.