UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

madjava skrev:...tenk om nokon hadde filma dette med såpass kvalitet at det er verdt å sjå...gjerne brukt stativ...burde jo la seg gjere sia dåkke lokker fram desse hendingane...
Jeg tror jeg er på god vei til å få dette på film, hvordan kvaliteten blir vet jeg ikke. Men imellom tiden kan du vell se filmer fra andre folk som har sett det samme som oss:

Washington:
http://www.youtube.com/watch?v=AijcXskfKZk

Mexico:
http://www.youtube.com/watch?v=l_Lzb8fd ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=t2bkeq8Le54

India:
http://www.youtube.com/watch?v=F5ncXJJI ... re=related

Chile:
http://www.youtube.com/watch?v=OhKrR0B_3Sc

Space, NASA:
http://www.youtube.com/watch?v=C9runNgtTb0

General Nathan K, skrev et memo i 1947:
"The ufo phenomenon reported is something real and not visionary or fictitious."
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Uff, hørtes vanskelig ut, men jeg skal prøve så godt jeg kan isåfall :).
Kanskje jeg også blir en slik CE-5
Antall ord: 24
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Mr.Mulder skrev:Uff, hørtes vanskelig ut, men jeg skal prøve så godt jeg kan isåfall :).
Kanskje jeg også blir en slik CE-5
Tror du klarer det jeg. RHA som poster over deg bestemmte seg også for å prøve, slik som du nå, og han er blitt virkelig flink :) Ei vennine av meg bestemmte seg for å prøve, hun fikk det også til. - Alltid morsomt å høre reaksjonen til folk at de for det til. :D

Det er så "fjernt" men allikevel så virkelig.. Alle kan gjøre det, dette klarer du :)
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

vurderer og prøve i morgen istede, er for seint og jeg sitter og ser litt på Supernatural + er her inne, så blir litt ukonsentrert igrunn om jeg burde prøve CE-5 akkurat nå, bedre imorgen når alle er ute av huset, og d er helt stille.
Antall ord: 49
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Jeg er også interessert i såkalte CE-5 observasjoner og er fullstendig klar over at dette er en veldokumentert side ved UFO fenomenet (les:CE-5 av Richard Haines).Men jeg er litt bekymret når jeg hører rapporter på denne tråden som får det til å høres ut som dette er noe man kan gjøre ved nærmest bare å stikke hodet ut av døra...

Jeg mistenker at noen av de observasjonene som det snakkes om her kan være noe så prosaisk som satellitter.Jeg sier ikke dette for å være nedlatende - men vi er vel alle ute etter noe som er i nærheten av en objektiv sannhet,er vi ikke?

Jeg har selv deltatt på 3 av CSETI's uke-lange ekspidisjoner,og på 21 netter ute i felten er det bare 2 objekter som jeg anser å ha vært "ukonvensjonelle"...

Hvis det finnes noen på forumet som kan dokumentere hyppigere observasjoner,så er jeg imponert (og litt skeptisk )
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Re: Hvordan Kontakte ET's med bevissthet.

KB skrev:

Edit: CE-5 av Richard F. Haines Ph.D.

Rundt om i verden tror jeg det finnes rett rundt hundre ulike grupper som driver med kontakt. Dette iniativet har fått begrepet CE-5, og handler om en protokoll som brukes før en går ut i felten. Det er skrevet en egen bok om denne protokollen og Caser rundt om hvor en ser nærmere på hva som dukker opp, vitner, beskrivelser av objektene og annet.

KB,dette er ikke helt korrekt - boken handler om CE-5 observasjoner helt tilbake til 40-tallet - og definerer CE-5 mye videre enn du her gjør;

Kort fortalt,er en CE-5 bare en vanlig CE med et menneske initiert interaktivt element - Det behøver ikke nødvendigvis skje ved hjelp av div.tanke-projeksjons-teknikker osv...

Den vanligste formen for CE-5 er når en person bare tilfeldigvis ser et Uidentifisert Flygende Objekt og bruker det han har tilgjenglig,der og da,til å kommunisere med det (billys,lommelykt,tanke,lyd osv...)...

Det finnes bare noen veldig få troverdige CE-5 rapporter hvor folk faktisk,med intensjon,får "kontakt" - uten at objektet allerede er i området...

CSETI's ekspidisjon til Gulf Breeze,Florida(92),er ett eksempel på dette - kort klipp ifra nevnte observasjon: www.youtube.com/watch?v=aap79vRSKPE
Antall ord: 225

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

ufo skrev:
RHA skrev:Ofret idag 1 time av min dag til CE-5. Først brukte jeg 12 minutter med meditering ved hjelp av "binaural frequency harmonics - telepathy". Deretter gikk jeg ut å la meg på plenen så opp mot stjernene, lyste med laseren og konsentrerte meg om kontakt. Jeg sa gang etter gang (inni meg) at jeg ønsket kontakt å at jeg aksepterer at dere viser dere i vår luft. Føl fri til å fly i midt syn.

Observasjon 1: Ganske så brått poppet der opp en ny stjerne blant stjernene på nattehimmelen men det var ingen normal stjerne, den flyttet på seg. den tok også en brå sving og forsvant over huset. ufoen var høyt oppe blant stjernene.

Etter dette gikk jeg inn og hentet filmkamera.

Observasjon 2: Nummer 1 var ikke så fabelaktig men den var overbevisende så jeg ønsket enda mer kontakt. Å da så jeg den. På størrelse me 2 store stjerner. Den fløy rett over meg. Det kan godt hende at noen andre observerte denne ufoen. Etter å se på den i 10 sekund prøvdte jeg å zoome inn på den med kameraet men fikk alldri filmet den. Den forsvant rolig men sikkert.

Observasjon 3: Jeg skulle til å gå inn, var fornøyd med de andre 2 observasjonene selv om jeg ikke fikk filmet de. Men der la jeg merke til en ny, den bevegte seg fra sør på himmelen helt nord på under 10 sekunder. Men holdt god avstand i forhold til de andre to.

Jeg er åpen for at observasjon nr 1 og 3 kan ha vært noe vanlig. Men observasjon 2 var noe mer lignenes det du ser av James Gilliland, uten tvil utenom det vanlige. Jeg føler at det blir mye observasjoner av meg i fremtiden og til slutt kommer de kanskje nær nok så jeg kan filme dem, forhåpentligvis.

Dette var jo int. lesning RHA. Regner med at du ser 100% bort fra satellitter etc. som hele tiden passerer over oss. Fly etc. kan man jo også se bort fra. Meteoritter vet jo de fleste hvordan ser ut også, og det kan jo ikke sammenlignes med det du forklarte.

Når et objekt som du beskriver plusetlig forandrer bane så kan man stusse.

Hvordan var hastigheten, sånn sammenlignet med en satellitt. Beveget objektet seg raskt eller sakte i forhold. ?

Jeg har forsøkt tingene du beskriver, det med å ligge på plenen og ha de samme
ønsker slik du beskriver det, og det ofte også. Men, satellitter, samt Romstasjonen ISS, samt en bråte fly er de som hittil har vist seg.

Siden jeg i barneårene hadde en dagslys-obervasjon av en blank sylinderformet UFO
på en 20-30 meters hold, og det sammen med en voksen, har jeg ihuget å oppleve dette på nytt. ;-)

Prøv dette på dagtid også RHA. Ta med kamera på nytt.
Jeg tar ofte bilder MANGE bilder av himmelen med mobilkamera på dagtid.
Dette kamera fanger jo også opp i IR området, og det ER interssant.

På ETT av bildene har jeg fått noe med som IKKE var der da jeg tiok det.
Så det ikke før jeg gransket bildene på PC i ettertid.

En grå-mettalisk gjenstand. Når den zoomes inn ser den mest ut som en slik engelsk "bowler hatt" - og det rett over hustaket her. Det er ihvertfall hverken fugl eller fly.
Var det en slik sylinder du så?
http://www.youtube.com/watch?v=vC5BKmR9UJQ
Antall ord: 587

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

KB skrev:
Dette klippet er ifra Salida,Colorado - som bare er noen kilometer unna Great Sand Dunes National Park,hvor jeg,sammen med 60 andre CSETI medlemmer så et stort gull/oransje farget objekt på himmelen - observasjonen varte i 3-4 minutter og ble filmet ...
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 12 Sep 2008 04:55, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

KB skrev:
ufo skrev:
RHA skrev:Ofret idag 1 time av min dag til CE-5. Først brukte jeg 12 minutter med meditering ved hjelp av "binaural frequency harmonics - telepathy". Deretter gikk jeg ut å la meg på plenen så opp mot stjernene, lyste med laseren og konsentrerte meg om kontakt. Jeg sa gang etter gang (inni meg) at jeg ønsket kontakt å at jeg aksepterer at dere viser dere i vår luft. Føl fri til å fly i midt syn.

Observasjon 1: Ganske så brått poppet der opp en ny stjerne blant stjernene på nattehimmelen men det var ingen normal stjerne, den flyttet på seg. den tok også en brå sving og forsvant over huset. ufoen var høyt oppe blant stjernene.

Etter dette gikk jeg inn og hentet filmkamera.

Observasjon 2: Nummer 1 var ikke så fabelaktig men den var overbevisende så jeg ønsket enda mer kontakt. Å da så jeg den. På størrelse me 2 store stjerner. Den fløy rett over meg. Det kan godt hende at noen andre observerte denne ufoen. Etter å se på den i 10 sekund prøvdte jeg å zoome inn på den med kameraet men fikk alldri filmet den. Den forsvant rolig men sikkert.

Observasjon 3: Jeg skulle til å gå inn, var fornøyd med de andre 2 observasjonene selv om jeg ikke fikk filmet de. Men der la jeg merke til en ny, den bevegte seg fra sør på himmelen helt nord på under 10 sekunder. Men holdt god avstand i forhold til de andre to.

Jeg er åpen for at observasjon nr 1 og 3 kan ha vært noe vanlig. Men observasjon 2 var noe mer lignenes det du ser av James Gilliland, uten tvil utenom det vanlige. Jeg føler at det blir mye observasjoner av meg i fremtiden og til slutt kommer de kanskje nær nok så jeg kan filme dem, forhåpentligvis.

Dette var jo int. lesning RHA. Regner med at du ser 100% bort fra satellitter etc. som hele tiden passerer over oss. Fly etc. kan man jo også se bort fra. Meteoritter vet jo de fleste hvordan ser ut også, og det kan jo ikke sammenlignes med det du forklarte.

Når et objekt som du beskriver plusetlig forandrer bane så kan man stusse.

Hvordan var hastigheten, sånn sammenlignet med en satellitt. Beveget objektet seg raskt eller sakte i forhold. ?

Jeg har forsøkt tingene du beskriver, det med å ligge på plenen og ha de samme
ønsker slik du beskriver det, og det ofte også. Men, satellitter, samt Romstasjonen ISS, samt en bråte fly er de som hittil har vist seg.

Siden jeg i barneårene hadde en dagslys-obervasjon av en blank sylinderformet UFO
på en 20-30 meters hold, og det sammen med en voksen, har jeg ihuget å oppleve dette på nytt. ;-)

Prøv dette på dagtid også RHA. Ta med kamera på nytt.
Jeg tar ofte bilder MANGE bilder av himmelen med mobilkamera på dagtid.
Dette kamera fanger jo også opp i IR området, og det ER interssant.

På ETT av bildene har jeg fått noe med som IKKE var der da jeg tiok det.
Så det ikke før jeg gransket bildene på PC i ettertid.

En grå-mettalisk gjenstand. Når den zoomes inn ser den mest ut som en slik engelsk "bowler hatt" - og det rett over hustaket her. Det er ihvertfall hverken fugl eller fly.
Den jeg/vi så var helt sølvfarget/mettalisk, og hadde ingen ytre tegn. Den kom dessuten mot oss, så vi så den mere forfra først, og så mere på siden da den gled lydløst forbi.
Det var en underlig opplevelse. glidebanen var så helt ekstrem rett - i water.

Man blir bare så satt ut slik at man ikke klarer å summe seg skikkelig. Torpedolignende kanskje det er en bedre beskrivelse, men som sagt ingen ytre detaljer, ingen ror etc. Helt glatt.
Antall ord: 672
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

RHA skrev:
madjava skrev:...tenk om nokon hadde filma dette med såpass kvalitet at det er verdt å sjå...gjerne brukt stativ...burde jo la seg gjere sia dåkke lokker fram desse hendingane...
Jeg tror jeg er på god vei til å få dette på film, hvordan kvaliteten blir vet jeg ikke. Men imellom tiden kan du vell se filmer fra andre folk som har sett det samme som oss:

Washington:
http://www.youtube.com/watch?v=AijcXskfKZk

Mexico:
http://www.youtube.com/watch?v=l_Lzb8fd ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=t2bkeq8Le54

India:
http://www.youtube.com/watch?v=F5ncXJJI ... re=related

Chile:
http://www.youtube.com/watch?v=OhKrR0B_3Sc

Space, NASA:
http://www.youtube.com/watch?v=C9runNgtTb0

General Nathan K, skrev et memo i 1947:
"The ufo phenomenon reported is something real and not visionary or fictitious."
Såg ut som værballonger på di 3 første, muligens fugler på den fjerde(lure på om det vart brukt filter foran linsa), eit fly på den femte(kan såvidt skimte grønt og raudt lysblink) og nada på den sjette...men det er mi meining og ikkje noko eg kan bevise... :)

Håper du får nokre fine opptak og at kvaliteten er grei. Sjølv syns eg stativ er best fordi kameraføringa vert litt meir proff samt at kvaliteten held høgare standard. :)
Antall ord: 233
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

louie skrev:
KB skrev:
Dette klippet er ifra Salida,Colorado - som bare er noen kilometer unna Great Sand Dunes National Park,hvor jeg,sammen med 60 andre CSETI medlemmer så et stort gull/oransje farget objekt på himmelen - observasjonen varte i 3-4 minutter og ble filmet ...
Veldig spennende. Spesiellt når dere var så mange, og fikk det på film. Angående sylinderen på linken der så har jeg sett noe lignende. Aner fremdeles ikke hva dette var.
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

KB skrev:Det er greit Liza at ditt området er å skape PSI baller igjennom visulisering. Noe jeg respekterer :)

Minner på at det er mulig å vise repsekt på andre områder en ens eget, også til andre områder.. Bare tenk på hvordan det er når folk ikke viser deg respekt for hva du tror på.

For mer info vil jeg anbefale å se nærmere på følgende info fra national press club i 2001:
http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk
det er klart jeg respekterer greia deres, men jeg kunne ikke la være fordeom :)
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

madjava skrev:
Såg ut som værballonger på di 3 første, muligens fugler på den fjerde(lure på om det vart brukt filter foran linsa), eit fly på den femte(kan såvidt skimte grønt og raudt lysblink) og nada på den sjette...men det er mi meining og ikkje noko eg kan bevise... :)

Håper du får nokre fine opptak og at kvaliteten er grei. Sjølv syns eg stativ er best fordi kameraføringa vert litt meir proff samt at kvaliteten held høgare standard. :)
På den første var det ikke værballonger. Amerikanske myndigheter, militær og politi tok episoden veldig seriøst. Presidenten og andre "høyt oppe" mennesker ble sendt vekk. Det var kaos. Men myndighetene sa vell etterpå at det var ballonger, da tenker selvfølgelig folket; "Aaha, viss lederene våres sier det så må det jo være sant." For de og foreksempel FBI lyver vell alldri? never ever!

Hvorfor og hvem skulle sende så mange værballonger over mexico?

Muligens fugler på den fjerde? Dette kan du ikke mene seriøst. :D

Den femte, et fly som lyser så godt opp og bare står der? Hva så om det lyser grønt å rødt, de største ufo observasjoene og noen små har lys eller blinkende lys involvert.

På den sjette så du ingenting nei, men du hørte vell hva astronautene sa? Dette ble vist på discovery channel. Så det er stor sjangs for at det er 100% sant etter min mening.

Tenk over at disse lysene gjør også powerup så det blir kalt og flyr og skifter retning osv, vi er ca 6stk som har klart å få kontakt med disse fenomene via bevissthet her på forumet. Kan du ikke da tenke deg om en gang til og vurdere om vi faktisk har besøk siden vi har så uttalige observasjoner og filmer av fenomenet å det blir bare mer å mer.. ?

Jeg skal innrømme selv at det er smart av myndighetene/militæret å skjule sannheten fra folket, jeg hadde kanskje gjort det selv om jeg var den første som fikk kontakt. For om du hadde fått kontakt med avanserte utenomjordiske vesener så hadde du vell kanskje fått fantastisk makt og innsikt i livet for å ikke snakke om teknologi.

Takk for at du håper, jeg håper selv. Det blir vanskelig å filme fenomenet for jeg får såvidt til å finne stjernene på himmelen med videokameraet midt. Har heller ikke stativ foreløpig. Men jeg har en indre tro at jeg skal få det til uansett hvor vanskelig det skulle være. :mozilla_smile:
Antall ord: 519

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

RHA - film nr.1 over Washington er BASERT på en virkelig hendelse,men filmen i seg selv er ikke "ekte" - observasjonen er nok bare gjenskapt i forbindelse med en dokumentar,eller noe sånt...

Jeg synes også noen her inne er litt lite etterettlige med fakta,når de påstår "CE-5 kontakt" med "ufoer".Finnes det foreksempel en' eneste person på forumet som kan dokumentere en virkelig interaktiv observasjon av et uforklarlig fenomen?
Hvis ikke,synes jeg man bør være litt mer konservativ i sine beskrivelser og konklusjoner.Som jeg har sagt tidligere,er jeg genuint interessert i fenomenet og mener bestemt at det er noe i det.Men jeg er samtidig klar over at det er enorme mengder med "støy" der ute,som ikke bidrar til annet enn forvirring og avmakt...
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 13 Sep 2008 01:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

louie skrev:RHA - film nr.1 over Washington er BASERT på en virkelig hendelse,men filmen i seg selv er ikke "ekte" - observasjonen er nok bare gjenskapt i forbindelse med en dokumentar,eller noe sånt...
Ouch, dumt av meg. Jeg så dette klippet på discovery channel en gang.. De viste andre observasjoner også men som var blitt filmet av vanlige eller respekterte folk.
louie skrev:Jeg synes også noen her inne er litt lite etterettlige med fakta,når de påstår "CE-5 kontakt" med "ufoer".Finnes det foreksempel en' eneste person på forumet som kan dokumentere en virkelig interaktiv observasjon med et uforklarlig fenomen?
Hvis ikke,synes jeg man bør være litt mer konservativ i sine beskrivelser og konklusjoner.Som jeg har sagt tidligere,er jeg genuint interessert i fenomenet og mener bestemt at det er noe i det.Men jeg er samtidig klar over at det er enorme mengder med "støy" der ute,som ikke bidrar til annet enn forvirring og avmakt...
Men la meg si deg dette, CE-5 er virkelig. Du får teste med det selv med sterk intensjon og positive tanker om du virkelig søker sannheten. Du får nok ikke noen særlig kontakt med dem utenom at de viser seg i lys. Som på filmene ovenfor men kanskje de også fortsetter og gjør noe spesiellt for deg.

Jeg prøver som sagt å dokumentere dette med film. Men CE-5 er veldig vanskelig til tider, man må komme i en spesiell tilstand som til tider kan virke vanskelig å komme i. Etter min mening. Det hjelper heller ikke at det er så mye overskyet for tiden :)

Utenom det for å så beskytte meg litt fra disse synspunktene som kanskje ikke er direkte rettet mot meg men, tydet litt på det.. Jeg tar bare informasjon fra bra kilder. Militær, FBI, History Channel, Discovery C osv. Men for en måned siden begynte mine ufo observasjoner, å nå er jeg litt mer åpnet kan man si. Men du må vel se for å tro selv siden det er så mye hat og vill fantasi her i verden. Eller hva sier instinktet ditt?

Håper du takler det om noen villeder deg louie. Men om du mediterer daglig og finner den rette roen å de tankene som vi har forklart ovenfor så tror jeg du vil oppnå CE-5.
Antall ord: 397

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links