Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvem er dette?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Sep 2008 17:29
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Hvem er dette?
Jeg var på vei til naboen for å spise kake. Da jeg kom ut i hagen, så jeg i vinduet og så dette:
http://bildr.no/view/251032
Jeg hadde med meg kameraet og fikk tatt bilde av personen. Jeg tror det kan være broren min som døde for to år siden, men er ikke sikker.
Noen som kan hjelpe meg?
Jeg hadde med meg kameraet og fikk tatt bilde av personen. Jeg tror det kan være broren min som døde for to år siden, men er ikke sikker.
Noen som kan hjelpe meg?
Antall ord: 62
=(
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Klipp og lim
Ræva jobb forresten, du burde trene mer.
Ræva jobb forresten, du burde trene mer.
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg jobber som spøkelsesjeger. Desuten trener jeg ofte! Jeg trener 3 ganger i uke på treningsstudio. Hvor ofte trener du?
Antall ord: 21
=(
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
E du broren ten elvis?
Antall ord: 5
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Nei heldigvis. Broren min heter Tetris, han. Vi spiste pai sammen da jeg var mindre.
Antall ord: 15
=(
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Apr 2008 17:52
- 16
- Lokalisering: oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Først vil jeg si at det ser ut som en kjekk fyr.
Det er mye som tyder på at han levde et godt og sunt liv. Jeg ser bare hvordan det kan se ut som (selv om bildet var litt utydelig) at han smiler fornøyd der i vinduet...
Hvem er det han titter på, mon tro?
Kanskje han prøver å gi kontakt... og vise dere at han har det bra... der han er nå.
Egentlig ligna han litt på noen... føler jeg har sett ham før... på TV eller noe sånt, eller at han minner litt om en sanger. Ikke at han var så veeeeldig lik da! hehe =)
Sikkert bare tilfeldigheter!
Uansett... gøy å se at du klarte å fange dette på et fotografi!
Ja ja ja... nå veeeet jeg at det sikkert er mange som vil si at dette bare var "en skygge" eller "refleksjoner" av noe slag... f.eks. den der gamle "det var sikkert noe med lyset... for lyset betyr veldig mye når du tar bilder..." og noen vil kanskje si at det var "formasjoner" i naturen og sånt... men uansett! Jeg syntes at skikkelsen på bildet KAN minne om en person.
Det er mye som tyder på at han levde et godt og sunt liv. Jeg ser bare hvordan det kan se ut som (selv om bildet var litt utydelig) at han smiler fornøyd der i vinduet...
Kanskje han prøver å gi kontakt... og vise dere at han har det bra... der han er nå.
Egentlig ligna han litt på noen... føler jeg har sett ham før... på TV eller noe sånt, eller at han minner litt om en sanger. Ikke at han var så veeeeldig lik da! hehe =)
Ja ja ja... nå veeeet jeg at det sikkert er mange som vil si at dette bare var "en skygge" eller "refleksjoner" av noe slag... f.eks. den der gamle "det var sikkert noe med lyset... for lyset betyr veldig mye når du tar bilder..." og noen vil kanskje si at det var "formasjoner" i naturen og sånt... men uansett! Jeg syntes at skikkelsen på bildet KAN minne om en person.
Antall ord: 201
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
ludoburgero skrev:Først vil jeg si at det ser ut som en kjekk fyr.
Antall ord: 203
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg vet ikke helt. Det KAN være hunden til naboen som ble påkjørt for noen dager siden også.
Antall ord: 21
=(
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Ja, det ligna litt på en hound dog.Storpai skrev:Jeg vet ikke helt. Det KAN være hunden til naboen som ble påkjørt for noen dager siden også.
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Sep 2008 13:06
- 16
- Lokalisering: Vestfold
Er det sånn her inne at takhøyden er så stor at hvem som helst kan lage slike tråder som dette? Denne tråden er jo helt meningsløs og hvis alle skulle drevet på sånn så ville det blitt mye tull og rør.
Er ny her inne så jeg kjenner ikke kulturen her, men på de fleste forum jeg er på blir det som ser på som unødige tråder fjernet, eller ikke opprettet...
Ikke noe negativt til trådstarter, selv om det kanskje kan se litt sånn ut.. :mozilla_wink:
Er ny her inne så jeg kjenner ikke kulturen her, men på de fleste forum jeg er på blir det som ser på som unødige tråder fjernet, eller ikke opprettet...
Ikke noe negativt til trådstarter, selv om det kanskje kan se litt sånn ut.. :mozilla_wink:
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Hvem er dette?
HAHAHA, Kick my big butt and call me JESUS x)Storpai skrev:Jeg var på vei til naboen for å spise kake. Da jeg kom ut i hagen, så jeg i vinduet og så dette:
Noen som kan hjelpe meg?
Antall ord: 74
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Det går da an å ha litt humor også. Men jeg skjønner at det kan skape irritasjon.Badger skrev:Er det sånn her inne at takhøyden er så stor at hvem som helst kan lage slike tråder som dette? Denne tråden er jo helt meningsløs og hvis alle skulle drevet på sånn så ville det blitt mye tull og rør.
Selv tar jeg svært sjeldent sånn bildetråder seriøst, og det er nettopp fordi de fleste... kanskje aller fleste... jeg har sett... er noe ala denne, bare at de virker som å være seriøse forsøk på toppen av det hele. Derfor syntes jeg denne var litt morsom.
Og jeg tror det er et visst fravær av Admin og co. i noen tilfeller.
Anarki! ;p
Antall ord: 188
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Hadde ikke du tatt et slikt ironiserende innlegg, hadde kansje jeg gjordt det...ludoburgero skrev:Det går da an å ha litt humor også. Men jeg skjønner at det kan skape irritasjon.Badger skrev:Er det sånn her inne at takhøyden er så stor at hvem som helst kan lage slike tråder som dette? Denne tråden er jo helt meningsløs og hvis alle skulle drevet på sånn så ville det blitt mye tull og rør.
Selv tar jeg svært sjeldent sånn bildetråder seriøst, og det er nettopp fordi de fleste... kanskje aller fleste... jeg har sett... er noe ala denne, bare at de virker som å være seriøse forsøk på toppen av det hele. Derfor syntes jeg denne var litt morsom.
Og jeg tror det er et visst fravær av Admin og co. i noen tilfeller.
Anarki! ;p
Blir det for mange av disse "dårlig laga " spøkelsesbildene, blir trådene rett og slett slettet..
Det er morro en gang, bare litt morro nestegang, men så blir det irriterende !
A
Antall ord: 236
Hide post links |
Re: Hvem er dette?
Hva er vitsen..?Storpai skrev:Jeg var på vei til naboen for å spise kake. Da jeg kom ut i hagen, så jeg i vinduet og så dette:
Noen som kan hjelpe meg?
Antall ord: 67
Hide post links |