Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvem er dette?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Storpai
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Sep 2008 17:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Hvem er dette?

Innlegg av Storpai »

Jeg var på vei til naboen for å spise kake. Da jeg kom ut i hagen, så jeg i vinduet og så dette:
http://bildr.no/view/251032
Jeg hadde med meg kameraet og fikk tatt bilde av personen. Jeg tror det kan være broren min som døde for to år siden, men er ikke sikker.
Noen som kan hjelpe meg?
Antall ord: 62
=(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Klipp og lim <3
Ræva jobb forresten, du burde trene mer.
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Storpai
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Storpai »

Jeg jobber som spøkelsesjeger. Desuten trener jeg ofte! Jeg trener 3 ganger i uke på treningsstudio. Hvor ofte trener du?
Antall ord: 21
=(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

E du broren ten elvis?
Antall ord: 5
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Storpai
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Storpai »

Nei heldigvis. Broren min heter Tetris, han. Vi spiste pai sammen da jeg var mindre.
Antall ord: 15
=(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dente
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 12 Apr 2008 17:52
16
Lokalisering: oslo

Innlegg av dente »

[-o<
Antall ord: 0
nyt dagen:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Først vil jeg si at det ser ut som en kjekk fyr.
Det er mye som tyder på at han levde et godt og sunt liv. Jeg ser bare hvordan det kan se ut som (selv om bildet var litt utydelig) at han smiler fornøyd der i vinduet... :)
Hvem er det han titter på, mon tro?
Kanskje han prøver å gi kontakt... og vise dere at han har det bra... der han er nå.

Egentlig ligna han litt på noen... føler jeg har sett ham før... på TV eller noe sånt, eller at han minner litt om en sanger. Ikke at han var så veeeeldig lik da! hehe =)
Sikkert bare tilfeldigheter!

Uansett... gøy å se at du klarte å fange dette på et fotografi!
Ja ja ja... nå veeeet jeg at det sikkert er mange som vil si at dette bare var "en skygge" eller "refleksjoner" av noe slag... f.eks. den der gamle "det var sikkert noe med lyset... for lyset betyr veldig mye når du tar bilder..." og noen vil kanskje si at det var "formasjoner" i naturen og sånt... men uansett! Jeg syntes at skikkelsen på bildet KAN minne om en person.
Antall ord: 201
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

ludoburgero skrev:Først vil jeg si at det ser ut som en kjekk fyr.
Det er mye som tyder på at han levde et godt og sunt liv. Jeg ser bare hvordan det kan se ut som (selv om bildet var litt utydelig) at han smiler fornøyd der i vinduet... :)
Hvem er det han titter på, mon tro?
Kanskje han prøver å gi kontakt... og vise dere at han har det bra... der han er nå.

Egentlig ligna han litt på noen... føler jeg har sett ham før... på TV eller noe sånt, eller at han minner litt om en sanger. Ikke at han var så veeeeldig lik da! hehe =)
Sikkert bare tilfeldigheter!

Uansett... gøy å se at du klarte å fange dette på et fotografi!
Ja ja ja... nå veeeet jeg at det sikkert er mange som vil si at dette bare var "en skygge" eller "refleksjoner" av noe slag... f.eks. den der gamle "det var sikkert noe med lyset... for lyset betyr veldig mye når du tar bilder..." og noen vil kanskje si at det var "formasjoner" i naturen og sånt... men uansett! Jeg syntes at skikkelsen på bildet KAN minne om en person.
:lol:
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Storpai
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Storpai »

Jeg vet ikke helt. Det KAN være hunden til naboen som ble påkjørt for noen dager siden også.
Antall ord: 21
=(

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Storpai skrev:Jeg vet ikke helt. Det KAN være hunden til naboen som ble påkjørt for noen dager siden også.
Ja, det ligna litt på en hound dog.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Badger
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Sep 2008 13:06
16
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av Badger »

Er det sånn her inne at takhøyden er så stor at hvem som helst kan lage slike tråder som dette? Denne tråden er jo helt meningsløs og hvis alle skulle drevet på sånn så ville det blitt mye tull og rør.

Er ny her inne så jeg kjenner ikke kulturen her, men på de fleste forum jeg er på blir det som ser på som unødige tråder fjernet, eller ikke opprettet...

Ikke noe negativt til trådstarter, selv om det kanskje kan se litt sånn ut.. :mozilla_wink:
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Hvem er dette?

Innlegg av KetMas »

Storpai skrev:Jeg var på vei til naboen for å spise kake. Da jeg kom ut i hagen, så jeg i vinduet og så dette:
Jeg hadde med meg kameraet og fikk tatt bilde av personen. Jeg tror det kan være broren min som døde for to år siden, men er ikke sikker.
Noen som kan hjelpe meg?
HAHAHA, Kick my big butt and call me JESUS x) :D
Antall ord: 74
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av ludoburgero »

Badger skrev:Er det sånn her inne at takhøyden er så stor at hvem som helst kan lage slike tråder som dette? Denne tråden er jo helt meningsløs og hvis alle skulle drevet på sånn så ville det blitt mye tull og rør.

Er ny her inne så jeg kjenner ikke kulturen her, men på de fleste forum jeg er på blir det som ser på som unødige tråder fjernet, eller ikke opprettet...

Ikke noe negativt til trådstarter, selv om det kanskje kan se litt sånn ut.. :mozilla_wink:
Det går da an å ha litt humor også. Men jeg skjønner at det kan skape irritasjon.
Selv tar jeg svært sjeldent sånn bildetråder seriøst, og det er nettopp fordi de fleste... kanskje aller fleste... jeg har sett... er noe ala denne, bare at de virker som å være seriøse forsøk på toppen av det hele. Derfor syntes jeg denne var litt morsom.

Og jeg tror det er et visst fravær av Admin og co. i noen tilfeller.
Anarki! ;p
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

ludoburgero skrev:
Badger skrev:Er det sånn her inne at takhøyden er så stor at hvem som helst kan lage slike tråder som dette? Denne tråden er jo helt meningsløs og hvis alle skulle drevet på sånn så ville det blitt mye tull og rør.

Det går da an å ha litt humor også. Men jeg skjønner at det kan skape irritasjon.
Selv tar jeg svært sjeldent sånn bildetråder seriøst, og det er nettopp fordi de fleste... kanskje aller fleste... jeg har sett... er noe ala denne, bare at de virker som å være seriøse forsøk på toppen av det hele. Derfor syntes jeg denne var litt morsom.

Og jeg tror det er et visst fravær av Admin og co. i noen tilfeller.
Anarki! ;p
Hadde ikke du tatt et slikt ironiserende innlegg, hadde kansje jeg gjordt det...
Blir det for mange av disse "dårlig laga " spøkelsesbildene, blir trådene rett og slett slettet..
Det er morro en gang, bare litt morro nestegang, men så blir det irriterende !

A
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet__Spirit_

Re: Hvem er dette?

Innlegg av Slettet__Spirit_ »

Storpai skrev:Jeg var på vei til naboen for å spise kake. Da jeg kom ut i hagen, så jeg i vinduet og så dette:
Noen som kan hjelpe meg?
Hva er vitsen..?
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links