Så de har opp igjennom historien skjult absolutt alle spor etter Atlantis...fordi vi ikke skal "mase"?Mantropolix skrev:Di som styrer oss altså myndigheter osv vil ikke at vi skal få vite sannheten om vår historie så di utsletter bevis osv så vi ikke skal mase om hvorfor osv.
Hvorfor har de ikke skjult annen historie?
Area 51 er en militær flybase hvor det utvikles hemmelige militære prosjekter. Bare fordi vi ikke vet nøyaktig hva de utvikler der, betyr ikke det at "Area 51-folka" skjuler alt som hører inn under moderne myter.Myndihetene altså area 51 folk er ikke intresserte i at vi skal vite en dritt.
Videre er selvfølgelig Area 51 strengt hemmelig fordi det dreier seg om hemmelige militære prosjekter til bruk i eventuelle krigssituasjoner og liknende. Dette er teknologi som de følgelig ikke ønsker at alle skal få nyss i og bruke mot dem.
Stealth-teknologi er eldre enn du tror. Allerede under 2. verdenskrig utviklet man teknologi som skulle hindre at fly ble oppdaget på radar.Mye av den teknologien vi har sett på filmer før i tida kom 10 år etter på . et eksempel er stealth flyene.
Hvem sier dette? Såvidt det er meg bekjent er det visse konspirasjonsteoretikere som påstår dette.Di sier oxo at mye at mye av det vi kaller flygende talerkner er mennesker som flyger i og grunnen er at di har fått den teknlogien av andre vesner i verdens rommet.
Hvordan vil du begrunne dette? Hva er det som tilsier at vi ikke har vært i stand til å klare dette selv?.Hadde det ikke vært for uten jordisk liv hadde vi heller aldri kunne fly ut i rommet.
Du har forstått det, men samtidig vil jeg påpeke at enkelte ting er fakta, og andre ting igjen har en stor overvekt av sannsynlighet over seg.Men da jeg brukt hode og tenkt etter så prøver kimbara bare og få oss til tenke litt lengre en bare lissom godta ting,at ja slik er det. men han sier er det slik ? Bruk hode nå folkens! er du helt sikker ?. Det får oss til tenke litt lengre en bare si og kunkludere med at ting er slik det er og dermed basta.
Jo, takk for detKimbara jeg respekterer det du skriver og jeg vet du ikke mener noe vondt og jeg skal være ærlig jeg har hatt lyst til kværke deg mange ganger hehe , men du har i vertfall fått meg til tenkte dypere om det jeg tror og hjulpet meg til ikke sluke alt jeg tror,men fått meg til tenke.Takk for at du er her og får folk til ikke havne helt i dass med sluke alt.
Det er viktig også å stille spørsmålstegn ved det en selv mener og tror. Istedet for å danne seg konklusjoner og teorier i hui og hast bør man tenke; hva er det som gjør at dette -ikke- stemmer. De fleste som kommer med påstander og egenteorier har ikke satt seg noe særlig inn i stoffet. Folk har en tendens til å være selektive i hva de plukker opp av lærdom.
Det er et hav av kunnskap i verden. Den vanskelige jobben er å sile vekk all dritten.