Nei, farlig er det ikke, men spørsmålet er om du er klar for det. Hvis du får søvnparalyse, kan det være litt skremmende.momsegullet skrev:jeg har så lyst å oppleve en uko,men er det farlig??er det noe dere anbefaler meg ikke å gjøre,eller anbefaler dere som har opplevd det å gjøre det??
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Eterisk projeksjon
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Antall ord: 60
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
Betyr det at hvis jeg får til dette, kan jeg gå inn på dametoalettet, og ingen vil oppdage meg?zerocool skrev:Det jeg mener er en ut av kroppen opplevelse, hvor du forlater den fysiske kroppen og hvor du er føler deg vektløs, vanskelig å navigere forøvrig, kroppen føles som en ren energi kropp, tror ikke den er synlig for andre i den fysiske dimensjon.
I mitt tilfelle skjer dette når kroppen sover, og jeg er mentalt våken (søvnparalyse) og presser min energi ut av kroppen, akkurat som ved en astral reise. Forskjellen er at jeg kan føle alle objekter som vanlig, synet er litt slørete, og det ser ut til at jeg kan gjøre alle ting man kan i våken/ fysisk tilstand.
EDIT: La oss si dusjen istedet
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jul 2008 12:18
- 16
1. Har du prøvd å se hva som skjer hvis du flytter gjenstander i den fysiske virkeligheten? Eller liknende tester? Og har du følelsen at dette er en paralell dimensjon eller er det den fysiske dimensjonen? Og hva med tid? Har du vært i nåtid, fremtid eller fortid?KB skrev:aha! Ja jeg har opplevd begge tilstandene.
1. Hvor en er i en fysiske virkeligheten, og er usynlig og kan sveve.
2. Den andre siden (astral) : Så er man en energi kropp som går rundt og er synlig. Og fargene er mørke og strukturen er annerledes.
2. Hvordan teknikk bruker du for astral projekson og evt. for eterisk projeksjon? Eller kan du ikke bestemme dette selv??
Antall ord: 121
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jul 2008 12:18
- 16
Desverre det går ikke å skade noen eller fornærme private anliggender under denne for for projeksjon...Chronii skrev:Betyr det at hvis jeg får til dette, kan jeg gå inn på dametoalettet, og ingen vil oppdage meg?zerocool skrev:Det jeg mener er en ut av kroppen opplevelse, hvor du forlater den fysiske kroppen og hvor du er føler deg vektløs, vanskelig å navigere forøvrig, kroppen føles som en ren energi kropp, tror ikke den er synlig for andre i den fysiske dimensjon.
I mitt tilfelle skjer dette når kroppen sover, og jeg er mentalt våken (søvnparalyse) og presser min energi ut av kroppen, akkurat som ved en astral reise. Forskjellen er at jeg kan føle alle objekter som vanlig, synet er litt slørete, og det ser ut til at jeg kan gjøre alle ting man kan i våken/ fysisk tilstand.
EDIT: La oss si dusjen istedet
Antall ord: 159
Hide post links |