Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSøsteren min besatt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Måtte være meg da :mozilla_wink:
Men jeg syns det ble litt vel sårt for " offeret" ditt denne gangen... :mozilla_tongue: :D
Antall ord: 22
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på Olav jeg..
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Astarte skrev:Måtte være meg da :mozilla_wink:
Men jeg syns det ble litt vel sårt for " offeret" ditt denne gangen... :mozilla_tongue: :D
Nei da, det er de som har slutta i protest før, jeg stopper lenge før det.
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Astarte skrev:Nei, egentlig ikke...
Vi som har vært her en stund, kjenner til hvordan Sol@ngelica opererer :D

Og hun har også opplevd slikt som ikke kan orklare, hun bare liker å fyre opp :lol:

Guud...nå outa jeg deg, Sol :badgrin: :roll:
Jeg fortår , men det går ann og ha mere respekt en sol har med og si dette for da har hun ingen ting gjøre her . Vi som sitter her er åpne og har respekt for værandres syn og kansje har oppøevd ting selv , men dette kalles ikke respekt i det hele tatt dette kalles rett og slett og bare sjikanere folk for dems syn og hva vi opplever og jeg kan ikke fatte hva slike folk som sol@angelica har er og gjøre utenom og sitte og fordrive tiden med og le og hånde mange av oss for vår tro. det er mange skeptikere her ute men jeg har respekt for dem for di har respekt for oss og ser ikke på oss som klare for galehuset.
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Diffusa skrev:Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på Olav jeg..
Ja, jeg har ingen pinner jeg kan stikke ut øynene til noen med.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

Astarte skrev:Hurra! Jeg er ikke alene! \:D/

Den var til Diffusa... :mozilla_wink:

Og hvis du hadde spurt, Mantropolix, så hadde du nok fått vite den egentlige grunne til at Sol@ngelica er her.

Ro deg ned litt, da :D
Selvsagt er du ikke alene :D
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Mantropolix skrev:

Og hun har også opplevd slikt som ikke kan orklare, hun bare liker å fyre opp :lol:

Jeg fortår , men det går ann og ha mere respekt en sol har med og si dette for da har hun ingen ting gjøre her . Vi som sitter her er åpne og har respekt for værandres syn og kansje har oppøevd ting selv , men dette kalles ikke respekt i det hele tatt dette kalles rett og slett og bare sjikanere folk for dems syn og hva vi opplever og jeg kan ikke fatte hva slike folk som sol@angelica har er og gjøre utenom og sitte og fordrive tiden med og le og hånde mange av oss for vår tro. det er mange skeptikere her ute men jeg har respekt for dem for di har respekt for oss og ser ikke på oss som klare for galehuset.
Ja, da begynn å grin, det hjelper på.
Slapp av, dere alternative skal da uansett godta alt og alle, karma og sånt shit, men ikke røyk den opp da :mozilla_wink:
Antall ord: 209

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

Sol@ngelica skrev:
Det må du jo ha!!
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Astarte »

Mantropolix skrev:
Astarte skrev:
Mantropolix skrev:
Sol@ngelica skrev:Ja, hører dere hjemme på galehus, så skal dere da selvfølgelig ikke noe annet sted,men av brukerne her er det nok 63% stoffmisbrukere, så det sier seg selv at etter årlangt missbruk så trenger man proffesjonel hjelp.
Di fleste skeptikere tror ikke men har respekt for andres syn , det har du tydligvis ikke som mener vi burde bli inlagdt og at vi går på stoff. kom deg ut , her har du ingen ting gjøre.
Heeeeeeeeeeeey!!!!

Slik pleier vi ikke å drive her inne.... [-X
Så dette gjør deg ikke en smule forbanna ?

Du får passe deg med og fortelle at du sett ånder eller opplevd dem eller ufoer for da er du helt klart i sol @angelicas øyne klar for sykolog og gale hus.

greit at du kan godta dette fra noen som har logget seg på en paranormal side . men dette går for langdt.Om du er skeptiker til slike ting vet jeg i allefall at du er glupere en det.
Kjære deg, og dette er sagt i beste mening:

Jeg har kun en gang før blitt "beskylt" for å være skeptiker..De som har vært her en stund VET at jeg ikke er det. Men det er egentlig ikke relevant i denne diskusjonen.

I slike forum, så er det sunt med litt galgenhumor også. Alle vi her inne har personlige grunner til å være her. Det er ikke alltid de har behov for å si hvorfor. Og det respekterer jeg. Og selv prøver jeg å utvise respekt for de fleste her.

Jeg har sett ånder, og Sol@ngelica vet nok allerede at jeg er "unormal" :lol:
Antall ord: 284
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Diffusa skrev:
Sol@ngelica skrev:
Det må du jo ha!!
Får se om jeg rekker -nille i morgen da.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Sol@ngelica skrev:
Mantropolix skrev:

Ja, da begynn å grin, det hjelper på.

Det er rett og slett skammelig og vite at det finnes slike folk som deg her på paranormal.no men det er nå min mening og det mest utrolige er at det er ingen som reagerer på det du skriver . men det er nå min mening.

Slapp av, dere alternative skal da uansett godta alt og alle, karma og sånt shit, men ikke røyk den opp da :mozilla_wink:
Antall ord: 258

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Astarte skrev:
Mantropolix skrev:
Astarte skrev:
Mantropolix skrev:
Sol@ngelica skrev:Ja, hører dere hjemme på galehus, så skal dere da selvfølgelig ikke noe annet sted,men av brukerne her er det nok 63% stoffmisbrukere, så det sier seg selv at etter årlangt missbruk så trenger man proffesjonel hjelp.
Di fleste skeptikere tror ikke men har respekt for andres syn , det har du tydligvis ikke som mener vi burde bli inlagdt og at vi går på stoff. kom deg ut , her har du ingen ting gjøre.
Heeeeeeeeeeeey!!!!

Du får passe deg med og fortelle at du sett ånder eller opplevd dem eller ufoer for da er du helt klart i sol @angelicas øyne klar for sykolog og gale hus.

greit at du kan godta dette fra noen som har logget seg på en paranormal side . men dette går for langdt.Om du er skeptiker til slike ting vet jeg i allefall at du er glupere en det.

Jeg har kun en gang før blitt "beskylt" for å være skeptiker..De som har vært her en stund VET at jeg ikke er det. Men det er egentlig ikke relevant i denne diskusjonen.

I slike forum, så er det sunt med litt galgenhumor også. Alle vi her inne har personlige grunner til å være her. Det er ikke alltid de har behov for å si hvorfor. Og det respekterer jeg. Og selv prøver jeg å utvise respekt for de fleste her.

Har sett ånder jeg også, så vet da at de jævla finnes, slekta er fæl, je lurer på om han oldefar har ein skatt nedgrøvin.
Antall ord: 314

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Astarte »

Å? Driver han og roter rundt om kring? :D
Antall ord: 7
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Sol@ngelica skrev:
Astarte skrev:
Mantropolix skrev:
Astarte skrev:
Mantropolix skrev:
Heeeeeeeeeeeey!!!!

Har sett ånder jeg også, så vet da at de jævla finnes, slekta er fæl, je lurer på om han oldefar har ein skatt nedgrøvin.
Vis du har sett ånder osv da skjønner jeg at du bare ertet på forumet og siden jeg har veldig problemer med skjønne ironi da jeg er på et forum men ikke blandt mine venner så er det helt i orden.

Så da beklager jeg for min oppførsel.
Sist redigert av Mantropolix på 25 Jul 2008 22:46, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 325

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

Sol@ngelica skrev:
Diffusa skrev:
Sol@ngelica skrev:
Det må du jo ha!!
Får se om jeg rekker -nille i morgen da.
:lol: selger de sånt der?
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links